Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem

Příspěvek od honziss »

At si kazdej jezdi v cem chce. Taky znam jednu blondatou pipinu co jezdi v Q7, spousta lidi ma "jasno" kdyz ji vidi. Jenze ona pres svuj nizky vek vlastni a ridi 2 dobre prosperujici firmy, ktery si vypiplala z niceho, novou Q7 by si mohla jit koupit kazdej tejden v patek a pri 50+tkm najezdu rocne za volantem neni zadny vorezavatko.

Jinak si porad myslim, ze naky stredne velky SUV je idealni rodinny auto. Akorat na priskoky do mesta bych si to nekupoval s dieslem ani omylem, za predpokladu ze chci aby mi to auto chvili vydrzelo.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Honza42
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: pát 27 kvě 11:47

Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem

Příspěvek od Honza42 »

Já si zase myslím, že pro rodinu je ideální MPV. SUV jsou divný auta pro divný lidi. A třílitrový diesel SUV do města je auto pro hodně divný lidi. Moje vidění světa. Třeba jsem divnej já. Ale ta móda těchto neskladných obludek jak zvenku tak zevnitř mě připadá něco jako podnikatelský fialový sako v devadesátých letech. Prostě iracionální stádní chování.
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1919
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem

Příspěvek od Zajda »

Podle mě nejsou tyhle ženské instinkty vůbec od věci, jednoduše chtějí pro vození dětí co nejrobustnější auto ve kterém se cítí bezpečně. Těžké SUV je iracionální v mnoha rovinách, ale tahle výhoda je neoddiskutovatelná.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Uživatelský avatar
oxik
Letec
Příspěvky: 1816
Registrován: pát 27 čer 10:30

Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem

Příspěvek od oxik »

Ten % poměr mezi městem a dálkama je odhad, každý měsíc je to jinak, navíc jestli sis všiml, palivo není důležité, ale pokud je diesel spolehlivější a kultivovanější z palety motorů, tak proč ne. Auto taky často jezdí na chalupu, tahá vlek, jezdí do hor.. druhé auto k tomuhle bude Multivan/Vklasse, mít dvě "MPV" by nemělo smysl. Pro ženskou je důležitý pocit bezpečí, určitý nadhled z vyššího posezu a hodně prostoru v autě. Tím bych to ukončil, už jsem si u Honzy42 všiml, že má averzi k BMW(pokud se pletu tak sorry), teď se k tomu přidají SUVčka, s tím nic neudělám a ani dělat nechci, je mi to jedno, jen bych poprosil bez dalších OT komentářů, název tématu je jasný.

Teď se čeká na vyjádření autorizáku, pak se bude čekat na pojišťovnu... běh na dlouhou trať, zatím to vypadá na duel Q7/Touareg, Lexus byl odmítnut, moc techniky a vzhledově nic moc.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27861
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem

Příspěvek od řidičBOB »

Mezi Q7/Touareg je jasným vítěžem Touareg. Jízdně je to přivětivější. Určitě ale na vzduchu!
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5748
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem

Příspěvek od M.Z. »

Do Turka bude ta 3,0 nafta nejlepší.
Já jsem taky pro praktičtější MPV, ale vzhledově a imidžem nemají proti SUV šanci a o to tady jde především.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27861
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem

Příspěvek od řidičBOB »

byly dotahy z USA. U nás to asi sehnatelné nebude.
Pak to bylo ještě v kombinaci s hybridem a to jsem ještě naživo neviděl.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem

Příspěvek od honziss »

Add lexus a slozitost hybridu, oproti modernimu dieslu s automatem je konstrukcne jednoduchy. Ano, je tam menic napeti, je tam druhy chladici okruh pro el motor a baterky, ale tim to konci. Prevodovka je planetove soukoli co prezije vecnost a motor je benzinova atmosfera pracujici v atkinsonove cyklu = nizke tlaky ve spalovacim prostoru, hlinikovy blok a rychle prohrati. 2.5i v NX je po 7ti minutach provozu ve meste na 90 stupnich oleje a do ohrati ji ridici jednotka nechava behat v +/- konstantnich otackach. 2.0tsi v cupre to trva 20min, 116d to trvalo 30min i vic dle trasy... Studeny NX je na 5km trase po meste uspornejsi nez mala 116da, ktera vazi o pul tuny min a zere naftu...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
DoubleSix
Pan Řidič
Příspěvky: 435
Registrován: stř 16 úno 16:33

Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem

Příspěvek od DoubleSix »

A co třeba něco novějšího z dvojice Hyundai SantaFe / Kia Sorento.
Já vím, není to prémiovka, ale zase můžeš mít skoro nové auto.
Uživatelský avatar
oxik
Letec
Příspěvky: 1816
Registrován: pát 27 čer 10:30

Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem

Příspěvek od oxik »

Premie to byt nemusi, ale Hjonde fakt ne :D Sorento se obavam, ze bude male, ale kouknem na nej.
Odpovědět