Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
Chapu to, ale ma to sve meze. Q5 s V6 mela pres 2t a bylo to hrozny. A4 ma cca 1800, nevim presne, je nizsi, a je to nesrovnatelny. Obcas se az divim jakou rychlosti projedu zatacku, to by q5 byla na boku nebo v lese. A jestli s1 ma o 500kg mim, 4x4 a vetsi vykon, musi to drzet jak prilepeny. Urcite to ma i siroky gumy
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex
2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex
![Sad :(](./images/smilies/2.gif)
Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
Pred lety sem jezdil se suzuki wagon r 1.3 coz melo asi 100ps a nic to nevazilo, a to byla dobra raketa
akorat to bylo vysoky a na galuskach pac sem tom rozvazel pizzu
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex
2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex
![Sad :(](./images/smilies/2.gif)
Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
A co kdyby jsi stejnou zatáčku projel mojí miatou, která má eibachy a bilsteinymattonecz píše: ↑ned 05 úno 11:21 Chapu to, ale ma to sve meze. Q5 s V6 mela pres 2t a bylo to hrozny. A4 ma cca 1800, nevim presne, je nizsi, a je to nesrovnatelny. Obcas se az divim jakou rychlosti projedu zatacku, to by q5 byla na boku nebo v lese. A jestli s1 ma o 500kg mim, 4x4 a vetsi vykon, musi to drzet jak prilepeny. Urcite to ma i siroky gumy
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
Nj to bych ani nedokazal odhadnout co to snese
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex
2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex
![Sad :(](./images/smilies/2.gif)
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5695
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
Mozno to mam tak len ja, ale od kazdeho auta chcem trochu iny zazitok, ale rozumiem zase aj tej tuzbe ist po minimalnej hmotnosti.
Tym ze mam doma MX5 a Pandu a obe maju okolo 1000kg a s obomi je to prdel je sice super, ale tak nejak neviem kedy je na ktoru spravny moment
Obe maju naprd svetla, nie moc vykonu, je to na cesty okolo domu, potom to zacne byt proste unavne, ale do vtedy je to bozi, ta lahkost, hravost, pri MX5 nebo nad hlavou, pri Pande sleeper factor ale vravim, riesia mi jeden a ten isty problem, len s tym ze Mazdu neberiem na osolene cesty a Pandu musim, ked je nas viac jak 2...
Mne by ta S1 k MX5 prisla ako idealny dodatok...
...alebo nahradit MX5 a Pandu kompromisom vo forme GT86/GR86![Big hug :ymhug:](./images/smilies/6.gif)
(Vsetko vzhladom k tomu ze este mam Multaka ako totalny antipol zabavy z lahkosti a rychlosti)
Tym ze mam doma MX5 a Pandu a obe maju okolo 1000kg a s obomi je to prdel je sice super, ale tak nejak neviem kedy je na ktoru spravny moment
![Hmm... :-?](./images/smilies/39.gif)
Obe maju naprd svetla, nie moc vykonu, je to na cesty okolo domu, potom to zacne byt proste unavne, ale do vtedy je to bozi, ta lahkost, hravost, pri MX5 nebo nad hlavou, pri Pande sleeper factor ale vravim, riesia mi jeden a ten isty problem, len s tym ze Mazdu neberiem na osolene cesty a Pandu musim, ked je nas viac jak 2...
Mne by ta S1 k MX5 prisla ako idealny dodatok...
...alebo nahradit MX5 a Pandu kompromisom vo forme GT86/GR86
![Big hug :ymhug:](./images/smilies/6.gif)
(Vsetko vzhladom k tomu ze este mam Multaka ako totalny antipol zabavy z lahkosti a rychlosti)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
Myslim, že ty požadavky na nízkou hmotnost to stejně osekají jen na toho novýho sporta
(a to je ještě v dnešní době dost klika, že vůbec nějaký takový auto je). Ona ta jeho hravost je dost návyková a se 170 konikama už to bude regulérně rychlý auto. A když se tomu dodělá svor (a za mě ještě odklony na předku), tak to bude veliká pecka.
Ad.s1: přesně jak píše Jerry, když jsem koukal na to video, tak první co jsem si říkal, že tam je ale kurvitek co se můžou vysrat
. Ale aspoň bych ji zkusil...
![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
Ad.s1: přesně jak píše Jerry, když jsem koukal na to video, tak první co jsem si říkal, že tam je ale kurvitek co se můžou vysrat
![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). ![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
S tím výběrem mezi MX5 a Swiftem problém nemám. Miata výlety za pěkného letního počasí s větrem ve vlasech, co mám miatu, tak jsem poznal tolik krásných míst
Swift daily car v létě v zimě. A jenom když potřebuju vozit kola nebo haraburdí nebo jedeme na dovču, tak beru O3 RS. Ta je taky dobrá, v podstatě má také 2.0 TSI, ale ta hmotnost je tam cítit. A to má jen o 35 kg víc než S1. Jasně že 4WD je o něčem jiném, ale také to může být o spoustě problémů. Jenom těch čidel, snímačů, řídících jednotek. Na to jsem moc konzerva
Včera jsem přijel z Bavorska, dnes jsem prostříkal prosoleného sportíka a projel po okolí. A při obsazení jednou osobou jsem si uvědomil to, co už jsem dávno věděl. A to že, vlastně jiné auto nechci, leda by při stejné hmotnosti mělo víc koníků
A pokud bude mít nový swift o 34 koníků víc, bude vážit o 90 kg víc, přidám svor, tak fakt nevím o ničem lepším
Pro mě teda. Jak píše pavproch, 100 soudruhů, 100 názorů.
![Wink ;)](./images/smilies/3.gif)
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
Včera jsem přijel z Bavorska, dnes jsem prostříkal prosoleného sportíka a projel po okolí. A při obsazení jednou osobou jsem si uvědomil to, co už jsem dávno věděl. A to že, vlastně jiné auto nechci, leda by při stejné hmotnosti mělo víc koníků
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/3.gif)
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
No tak kupujes si to ty a pro sebe
a s tim swiftem tezko udelas chybu. Navic bude za stejny prachy novejsi, min ojetej a levnejsi servis. Kdyby te to napadlo tak pred 2r tak za ty prachy bude asi novej ne?
![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex
2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex
![Sad :(](./images/smilies/2.gif)
Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
Ve 2020 už byl mild hybrid, to nechci. Ve 2019 jsem mohl koupit nového 1.4 za 18.000 Euro, ale já koupil starší typ 1.6 ze 2014 za 9.000 Euro. Teď případně prodám můj za cca 11.000 Euro a koupím novější 1.6 z 2018 za cca 16.000 Euro. Takže bych tehdy připlácel 9.000 Euro, teď připlatím 5.000-6.000 Euro. Je to ale jen taková hra s čísly a reálnou hodnotou peněz. Zase si vyzkouším obě auta, vše má mít svůj postup.
Ale stejně se v té S1 na jaře někde svezu....
Ale stejně se v té S1 na jaře někde svezu....
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5695
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
Vravim, plne rozumiem tej preferencii a logickemu upgradu niecoho co plne vyhovuje ![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
A preto som ju v prvom kole nenavrhoval, lebo je to uplne inak pojate povozenie. Ale som zvedavy na postrehy z testovacej jazdy a nasledne na rozuzlenie
PS: Tej komplikovanosti bych sa pri S1 nebal (vacsinu veci tam aj tak uz ma aj ten Swift kvoli ESP)...neviem, kolko vy poznate aut, ktorym by pri exol haldex, lebo ja teda ziadne![Smug :ymsmug:](./images/smilies/15.gif)
![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
A preto som ju v prvom kole nenavrhoval, lebo je to uplne inak pojate povozenie. Ale som zvedavy na postrehy z testovacej jazdy a nasledne na rozuzlenie
![Big hug :ymhug:](./images/smilies/6.gif)
PS: Tej komplikovanosti bych sa pri S1 nebal (vacsinu veci tam aj tak uz ma aj ten Swift kvoli ESP)...neviem, kolko vy poznate aut, ktorym by pri exol haldex, lebo ja teda ziadne
![Smug :ymsmug:](./images/smilies/15.gif)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...