M*dečka s motorem
Re: M*dečka s motorem
zrovna jsem zjistil, ze mi prodali vyhlednute Saxo VTS . sakra...
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: M*dečka s motorem
No, minimálně někteří přežili do poloviny 90. let a vyladili Punto GT Turbo na 213 kobylKrysa píše:Všichni ladiči oturbených UN a jejich kamarádi jsou na hřbitovech
106 / Saxo jsou taky super, ale já mám prostě slabost pro (benzínová) turba...
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: M*dečka s motorem
Chybička se vždy vloudí. Ale smrt je má na seznamu. Neunikne nikdo
Re: M*dečka s motorem
Já čtu u C2 hmotnost od 956kg do 1084kg. Těch necelých 11 metráků má pochopitelně ta 1,6 125HP.
Zas to není taková rakvička jako Saxo/P106
http://www.euroncap.com/tests/citroen_c2_2003/177.aspx
http://www.euroncap.com/tests/citroen_saxo_2000/70.aspx
Zas to není taková rakvička jako Saxo/P106
http://www.euroncap.com/tests/citroen_c2_2003/177.aspx
http://www.euroncap.com/tests/citroen_saxo_2000/70.aspx
Re: M*dečka s motorem
Honza: jenze co jsem tak slysel o C2, je to nepouzitelne na ceske cesty. Saxo/P106 prece jen jsou poddajnejsi
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: M*dečka s motorem
Pár let zpátky jsem jednu C2 VTS potkával na slalomech a i když měla jako obutí nějaký semi-slick, tak to nějak zázračně nefungovalo. Jo a na plných brzdách se tomu pořád rozsvěcely varovné světla - to auto pořád jen blikalo .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: M*dečka s motorem
to mi pripomina test 308 1.6 THP a cestu z Rakovnika na dalnici. jsou tam pekne zatacky a horizonty, za Rakovnikem me dojel motorkar a zacal se mi lepit na zad. tak jsem pridal a pri kazdem brzdeni pak blikal jak debil.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- Jacík
- Pan Řidič
- Příspěvky: 497
- Registrován: sob 19 úno 11:05
- Bydliště: Svitavy a občas Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: M*dečka s motorem
Ale tak zase na tom adrenalinu taky něco je I když jak stárnu, možná bych to bez toho zajímavýho pocitu při 205-210 tacho ve Fiestě vydržel A jako můžu říct, že 250 na motorce bylo pocitově relativně ok a 200 ve Fiestě bylo o poznání horšíHondaMan píše:Tak jsem si dneska projížděl Peugeot 106 GTI. Auto pecka, na 1.6i to jede jak píchlá , ale celou cestu jsem se bál že mi před auto vběhne velký pes a já přijdu o nohy... Tak moc jsem se v autě už dlouho nebál.
Asi začnu mít rád dnešní odtažitá a nudná auta
btw nad tou C2 jak sem někdo dával, bych možná zauvažoval... (samozřejmě nad tou seriovou, ne nad tou příšerností )
- Jacík
- Pan Řidič
- Příspěvky: 497
- Registrován: sob 19 úno 11:05
- Bydliště: Svitavy a občas Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: M*dečka s motorem
Já když ty várungy při plných brzdách viděl poprvé, tak jsem se hodně divil Kdysi jsem na motorce dojel Scirocco, chlapec se nechtěl nechat předjet, tak tomu začal trochu šlapat a v každé zatáčce blikal jak divej... To auto jsem tehdy viděl poprvé naživo, tak jsem na něj zkusil mávnout, ať zajede na benzinku, on zastavil, já mu obešel a pochválil auto a ty várungy mi byly osvětlenymmira píše:to mi pripomina test 308 1.6 THP a cestu z Rakovnika na dalnici. jsou tam pekne zatacky a horizonty, za Rakovnikem me dojel motorkar a zacal se mi lepit na zad. tak jsem pridal a pri kazdem brzdeni pak blikal jak debil.