Tak uz je to po 21 mesiacoch cakania doma. Celkom prijemne auto, snad sa nebude kazit. Motor nie je ziadna raketa, ale aspon mimo dialnicnych rychlosti to zachranuje ultra kratko sprevodovany 8st automat. To radi snad vyssie agresivnejsie jak DSG v sporte.
Jo a vratili tam fyzicke tlacidlo pre asistent pruhov
Dneska pruzne zrychlenie do kopca z 80 na ~125-130... v lavom pruhu ja, v pravom octavia 1.6TDI 66kW. Dotiahol som sa na nu mozno o 2m. Cim sme sli rychlejsie, tym bola octa oproti mne rychlejsia. Predpokladam ze niekde pri 140-150 by sa mi uz zacala vzdialovat.
Vedel som ze su tie francuzske kone lenive, ale aby ma vpodstate pozavodila 66kW octa...
Zmínce o čipnutí nerozumím. Já testoval sériová auta.
1,6 TDI byla nejčastěji 77 kW v případě OII a 85 kW u OIII. Naopak 66 kW verze byly vzácnou exotikou.