Realisticky dream car

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Realisticky dream car

Příspěvek od Vrooom »

Tady pripadne video k 355.


Ja ted byl na projizdce, bylo tam ferrari 348, tedy stary auto, v primce mi neprislo, ze by to jelo rychleji nez moje auto. Ale stejne kdyz jedes vesnici, lidi na nej ukazuji, zdvihaji palce. Ferrari je ferrari, to si koupis ze ho chces. Ale mam za to ze ty novejsi maji levnejsi servis.
Jeden prispevek z diskuze.
The tires are one of the cheapest issues of the 355 - replace it. Besides the belt (I made it after 4 years, even if you do not drive much, the parts will get rusty) you have other expensive problems: I had a repair of the complete front suspension, the shocks were down after 18 years - 4000 Euro. Never forget, it is an old car. I replaced all the sticky parts, you mentioned in the video: 3000 Euro. Water pump: 1500 Euro; often you have electronic problems, some thousand Euro.


And: The GENERAL PROBLEM of the 355 is the HEAT MANAGEMENT. When you drive on an open road, it's fine. But when you in the city at a traffic light, the engine soon heats up - and the ventilators must cool down - if they work well.


I own my 355 GTS (1995, 2.7 Motronic) now for 9 Years: Total costs in this time: insurance and tax: 18.000 euro. Maintenance (oil, water, sparking plugs etc), repair (shocks, electronic parts) and replacement of old sticky parts about all: 45.000 Euro. And I go not to the official F-dealer.


An expensive part of life, but I LOVE the 355. For me it is one of the most fascinating cars of all time. Every time I drive it, I'M IN HEAVEN...
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Realisticky dream car

Příspěvek od Snowman000 »

Tiez celkom zaujimave video k tejto teme...


Inak ked uz sme pri Ferrari...preco vsetci tak zatracuju 360? Nevravim, ze je to moje najoblubenejsie, to teda nie, ale ked by som do nejakeho mal ist tak by to bolo prave ona...dostatocne analogova ale za to nie archaicka (este uz spominana 456 mi lahodi :) )
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
HOUZJ5AJ
Řidič začátečník
Příspěvky: 165
Registrován: stř 11 črc 13:45

Re: Realisticky dream car

Příspěvek od HOUZJ5AJ »

ace2: Díky moc za podrobný popis! Testarossa byl můj první kovový model a dodnes se mi moc líbí. Nicméně tu bych asi provozoval spis jako veterána...

Jinak souhlasím s tím servisem, taky nemám čas ani chut řešit, ze něco není nebo nejde sehnat a musí se nějak kutit (na to mám veterána :D

O novějších si neuvažoval? Mě se celkem líbí i F430 a další novější, když by člověk akceptoval jen osm válců... Novější V12 pak už začínají (nebo možná zatím jsou) už poněkud dražší...
4.4 V8 390 kW, 5.0 V8 338 kW
Uživatelský avatar
ace2
Řidič začátečník
Příspěvky: 105
Registrován: sob 22 úno 01:53

Re: Realisticky dream car

Příspěvek od ace2 »

Já si osobně myslím že je to tím, že 360 nepřinese nic moc zajímavého. O proti mnohem zajímavější 355 nemá o moc výkonu navíc, zní podle mě hůře a výbavově je to téměř to samé a pořád se tam opakují problémy s kvalitou plastů v interiéru. Navíc se dost blbě shání s manuálem a ta F1 automatizovaná převodovka je dobrá jen pod zátěží a spojka má nižší životnost než s manuálem. Podlě mě to auto není zajímavé jako takové.

Doporučoval bych přeskočit na F430, která je už o poznání modernější. Má už ESP, vylepšenou F1 převodovku, e-diferenciál, znatelně vyšší výkon a hlavně jako první Ferrari má rozvody řetězem, takže servisní náklady toho auta jsou rozumné a cenově není o mnoho dražší než 360. Podle mě je F430 nejrozumnější koupě ze všech "novějších" Ferrari a tak alespoň z mého pohledu 360 postrádá zcela smysl kupovat.

Navíc tedy interiér 360 je jak v Dacii a to bez jakéhokoliv přehánění.

Každopádně jako všechno je o to dobrém dealu. Pokud se někdo bude snažit zbavit hezké a pečlivě udržované 360 do 1.5mKč tak je to samozřejmě argument. Jinak bych se na to vykašlal a hezký 430 se dají celkem v pohodě koupit za 2mKč.
Uživatelský avatar
ace2
Řidič začátečník
Příspěvky: 105
Registrován: sob 22 úno 01:53

Re: Realisticky dream car

Příspěvek od ace2 »

Jako o novějším Ferrari jsem jen tak cvičně koukal po 612 Scaglietti protože mi to auto přijde jak socha, je to designerské umělecké dílo. Ten italský styl umění a sochařství z toho úplně pryští. Asi to nebude auto po pozéry co jako jedinné Ferrari uznávají "červenou placku" Pak jsem sledoval 599 Fiorano, protože je to výkonově prostě masakr. Ale cenově jsou 599 docela vysoko a dolů asi nepůjdou. Leda ted v krizi prostě zachytávat nabídky že se potřebuje někdo rychle dostat k hotovosti a hodí to na trh za výrazně nižší cenu, ale tyhle nabídky většinou nejsou veřejný někde na autoscout25.de

Tak třeba jednou v budoucnu se k tomu vrátím. 355 me prostě sem tam žere že jsem vykysal a nešel jsem do toho. Ale já prostě trávím v ČR tak 40 dní v roce a poslední co potřebuju se pitvat v autě.
Uživatelský avatar
ace2
Řidič začátečník
Příspěvky: 105
Registrován: sob 22 úno 01:53

Re: Realisticky dream car

Příspěvek od ace2 »

Jinak k té myšlence V8 a V12....

V8 má tu výhodu, že to jsou "základní" modely od Ferrari a všechny jmenované modely jsou vyrobený v tisícových seriích a jsou na to k sehnání spotřební věci z druhovýroby a hlavně jsou s těma autama zkušenosti a pokud s tím nějaký problém byl tak je někde dobře popsán včetně řešení. Navíc bych řekl že V8 od Ferrari mají prostě lepší zvuk.

V12 modely... vyrobeny stovky až nižší tisíce kusů maximálně. Takže se nikomu nevyplatí na to začít něco vyrábět v druhovýrobě. U novějších modelů si to prostě jdeš objednat v originálu a u starých modelů musíš studovat katalogy dodavatelů aby jsi pak přišel na to že přední světlo na 456 je od Helly a dávalo se do kamionu MAN. A to jsou fakt auta pro domácí kutily nebo seriozní sběratele co mají člověk či dílnu co se o to stará.
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Realisticky dream car

Příspěvek od Snowman000 »

Diky za rozbor...ta 360 mozno prave tym ze je to take dieta mi pride zaujimava. A ano vo vnutri to nebude ziadna hitparada, ale to mi nikdy nejako nevadilo. Pri tej 430 bych sa uz tej elektroniky bal, ze k tomu bude treba nejaku special diag, bez ktorej nepojde vymenit ani brzdove platnicky.
PS: u mna by bol schodny len manual ;)
PS2: som s tym zmiereny ze ja nikdy ziadne F vlastnit nebudem...spokojim sa s rodinnou E46 M3 :ymhug:
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
ace2
Řidič začátečník
Příspěvky: 105
Registrován: sob 22 úno 01:53

Re: Realisticky dream car

Příspěvek od ace2 »

430 je kvalitativně už lepší a spolehlivější auto. Ano odchází občas ten e-diff ale zase ušetříš na ostatním servisu, tedy alespoň je tam k tomu předpoklad. Cenový problém můžou být keramické brzdy, které měla 430 v rámci příplatkové výbavy. Takže by to bylo laborování s tím vybrat zajímavou konfiguraci.

Obecně nejdražší variantou V8 modelů jsou červený s béžovým interiérem a vsazeným erbem znaku Ferrari v blatníků. Už to že to nemá erb v blatníku je důvod k nižší ceně.

je to jiný svět :D
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Realisticky dream car

Příspěvek od Snowman000 »

Svet teda rozhodne nie pre mna :D
Manual, latkovy tmavy interier, kludne bez priplatkov a akakolvek farba len nie cervena...take male Ferrari vlastne mam doma, iked ma len 100k, to mi bude musiet stacit ;))
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Realisticky dream car

Příspěvek od Vrooom »

Kdyz tak nad tim premyslim, tak by mi vlastne stacilo, kdyz by udelali turbo GT86. 250hp s moznosti to chipnout na 300 :-D ... Na to bych byl asi schopny nasetrit a zaroven i zivit :-)
Odpovědět