Nepochopil, byla to reakce. Svůj názor jsem ti napsal na německé plechovky. Alternativ je mnoho, jen si to chce něco nastudovat a vyzkoušet a nebrat hned ten první křáp, co si myslíš, že je tou nejlepší volbou. To, že tu audina prodáš za 2 roky je jenom tvoje výhra.Rageweawer píše:Osobně by mě zajímalo, co musí člověku v hlavě prolítnout, že do příspěvku, kde hledám alternativu A5/A7 napíše slova jako Golf, Miata, Octavia, Focus, Hyundai nebo tady rozebírá, že auto má vydržet 20 let.
Měním auto vždy po 2 max. 3 letech (5-6 let stáří) a výdrž auta je asi to poslední co mě zajímá, kor když člověk několikrát za den potká 15+ let starý auto, který před ním smrdí jak když člověk strčí hlavu do komínu a ještě si to štramákuje v levym pruhu. To na silnici nemá absolutně co dělat a snad to brzo zakážou.
Nenašel jsem jedinou alternativu na trhu, která by splňovala moje požadavky - tou byla jedině A5/A7.
Místo jásotu, jak je tvá 20 let stará kára super, bys mohl napsat auto, který by mým požadavkům vyhovovalo. Pokud žádný takový nemáš, nevím, proč si vůbec začal příspívat do tohodle topicu..
Ojeté auto 1 mil. rozpočet
- Japan power
- Autoškolák
- Příspěvky: 74
- Registrován: stř 01 srp 07:52
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
Naposledy upravil(a) Japan power dne stř 21 lis 22:43, celkem upraveno 2 x.
Život je příliš krátký na to, abychom jezdili nudnými auty!
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 64
- Registrován: úte 24 kvě 08:34
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
Acura TSX, Infinity Q50, Lexus LS 600
Pokud myslíš tohle, tak si asi vůbec nečetl můj prvotní dotaz, že to má mít kufr, kterej se otevírá i se sklem, ale nemá to být combi. Ani jeden z tvých modelů tohle nesplňuje, za to všechny disponují velice maličkým kufrem
Pokud myslíš tohle, tak si asi vůbec nečetl můj prvotní dotaz, že to má mít kufr, kterej se otevírá i se sklem, ale nemá to být combi. Ani jeden z tvých modelů tohle nesplňuje, za to všechny disponují velice maličkým kufrem
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
Ja srovnavam jen auta se kteryma mam neco odjeto, s Giulii QV jsem jel jen kousek a s jejima konkurentama vubec, takze tezko soudit.Japan power píše:S tou Giulií bych se někdy rád svezl. Jedno z mála evropských aut, co se mi opravdu líbí a věřím, že by mě bavilo. Ale raději čtyřlístek .honziss píše:Ja jsem zastupce spravne koncepce. Pro me byla jizdne daleko zazivnejsi chcipla naftova 150k giulia nez 280k cupra. S obema jsem najel 50tkm+ a proto naprosto chapu, ze pro toho kdo rad ridi, je BRZ lepsi nez kdejaky GTI nebo Rko, byt by melo treba 500k.
Jinak konkurent třeba Corolla? Pro Golf?
Kdysi to byl Civic, ale Honda se zase vrátila tak trošku ke sportovnější koncepci a tak bych ho konkurentem nenazýval a nechal bych tam Corollu. Mazda 3 je víceméně někde mezi.
A ne, fakt ne, aktualni auris/corolla se na golfa nechyta ani omylem.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
jenže já bych narozdíl od tebe budu kupovat auto jedině nový, takže žádný chipování nějaký ochcávky se mě netýká. jo možná cupra se dá v pohodě fouknout na 350, ale to už je skoro zbytečný. meleš strašný nesmyslyJapan power píše:Tak určítě... A určitě bude s těmi miliony autíček taková zábava a nebudou stát na každém rohu ulice. Výkon zdaleka není všechno.mattonecz píše:Auto co BRZ nebo Miatě natrhnou prdel má koncern do milionu teda opravdu hodně
Typický čecháček. Vočipuju ovečku, leonka, ibizku, fábinku, pašíka na 300 HP v kombíku za 7 tyček z 1/5 původního a schváleného výkonu výrobcem. Mám vzadu vlečku a musím to přece něčím vylepšit. Hodím tam orlici s wágen group samolepkou + 30HP a mám z toho zábavný supersport konkurující těm nejlepším. A nejlépe ještě barevná 20" kola, aby to vypadalo krutopřísně. Ale že mi tam nefungují stahovačky, teče přes zadní okna voda pod koberec nebo nefunguje jiná elektronika nezájem. Přece to musí jezdit za 2l a ject to vodspodu. To je důležitý.
Nebo koupím jako manažer zánovní audinu, aby mi každý závistivý jantar z ulice, můj podřízený ve fabrice záviděl, že mám prachy a jezdím kvalitkou. Přece je to z Německa a je to nejlepší a já jsem úspěšný king manažer. A nejlépe se budu chovat jako čuně a jezdit agresivně. Uhněte, mám německou préémiovku.
ALe tak je alespoň vtipné tyto zmíněné skupiny sledovat. Co si budeme povídat. V poslední době toho potkávám mraky.
Tyhle skupinky intelektuálů nikdy nepochopí, že u auta není výkon všechno a přesně takovým přijde papírový výkon cca 200 koní málo. A že pro běžné ježdění s obyč autem stačí daný výkon od výrobce a nemá cenu se v tom hrabat.
Vždyť i ten GOLF GTI/R je tak chladné, nudné auto, kde se mačká plyn, nic jiného to prakticky neumí. Jezdit rychle bez nějakého komunikativního řízení, kde si ten výkon zasloužím. U Miaty nemusím nutně porušovat zákon a přesto mě ta jízda baví. Nebo si jednoduše stáhnu střechu a jen tak si užívám letní krajinu. Zlatej Hundai I30 N nebo Focus ST/RS v tomhle příměru a podobné ceně, pokud to budu brát z pohledu větší mainstream konkurence.
Jó, je tam vlastně ten jejich německej infotainment PRÉÉÉMIUM systém, tuším názvu Columbus, se zvukem Bang & Olufsen, aby se majitel něčím zabavil a milion mobilních věcí jako na playstationu. Nebo nejlepší a nejkvalitnější palubka pod sluncem s měkčeným plastíkem, která se po 20 letech bude drolit, slejzat barva a všude všechno vrzat.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
- Japan power
- Autoškolák
- Příspěvky: 74
- Registrován: stř 01 srp 07:52
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
Nečteš pozorně. Nebylo to určeno tobě, ale jinému uživateli.Rageweawer píše:Acura TSX, Infinity Q50, Lexus LS 600
Pokud myslíš tohle, tak si asi vůbec nečetl můj prvotní dotaz, že to má mít kufr, kterej se otevírá i se sklem, ale nemá to být combi. Ani jeden z tvých modelů tohle nesplňuje, za to všechny disponují velice maličkým kufrem
Co se týká toho zákazu starších aut 15 let. Uvědom si, že tady funguje nějaká STK a SME (státní technická kontrola a stanice měření emisí, většinou spojené v jedné budově ) a pokud je jakékoliv auto z nějakého důvodu nevyhovující pro provoz na pozemních komunikacích, osvědčení nedostane. Kontroly se za poslední rok hodně zpřísnily. Těch pár procent vozů, co projdou za známost, úplatek neberme v úvahu.
Myslíš si, že jsi chytřejší než zkušení pracovníci na STK, že máš hned jasno, že staré auto je zralé do popelnice a že by si je zakázal? Možná to čteš poprvé, ale jsou taky 4. roční vozy, které na první STK neprojdou z důvodu špatných emisí. Což může být celkem tvůj případ s audinou, jelikož tento problém se týká převážně koncernových vozů z důvodu vysoké kouřivosti u TDI a u benzínových TSI motorů z důvodu vysoké spotřeby oleje. I takový "nóvus" si může vzít přes litr oleje na tisíc kilometrů.
Pokud stále nechápeš kravinu, co si napsal, tak možná pochopíš tenhle příměr... Starší 50. letý inženýř je automaticky nekonkurence schopný idiot pro pracovní trh, zralý do důchodu a čerstvý absolvent technické vysoké školy je ten nejpovolanější. Přece to takhle nebudeme míchat, ne? Je to vždycky individuální a neznamená to nic.
K tomu čuchání smradů si mi nahrál perfektně na smeč. To jsou přesně ty německé, vočipované naftové plechovky, o kterých jsem psal v jednom mém "pobuřujícícm" komentáři. Díky nim občas dýcháš ty nechutné saze, které se linou z jejich rour. Nemusí to být nutně nutně jen německé auto, ale vzhledem k počtu to tak většinou je. Sám to také nesnáším a taky si říkám, že je to hnus. Benzínový motor ti smrdět nebude. Navíc výroba nových vozů z určité části pochází z recyklované výroby (někde i převážné) a samotný proces zatěžuje životní prostředí více, než provoz několika starých, udržovaných vozů. A když jsou dnešní nová auta spotřebky, tak je to správně? To jen, kdyby si byl ekolog. Ale ok, nic nevydrží věčně a někdy je potřeba už auto sešrotovat, pokud už nesplňuje dané podmínky pro provoz.
A co se týká stáří, tak si vem, že ta tvoje audina je vlastně tuctovka, kterou když rozstřelíš, můžes si sehnat novou. Něco to bude stát, ale není to nic extra navíc a seženeš do pár dnů. Jsou to povětšinou neznalí majitelé, kteří mají sice peníze, ale nemají vkus, empatii a nějak více je problematika vozů nezajímá, nebaví. Máme tu 20 let a více stará auta, která překonají tržní cenou tvou tuctovou audinku a majitel si těžko v případě nehody sežene jiný kus a takový majitel ani netouží po té tvojí tuctové audině, kterou sis vysnil a máš ji za modlu a urážíš starší vozy. Nechce být ovcí v davu nebo z nějakého řidičského důvodu nechce nové auto. Pokud tyto starší vozy splňují podmínky pro provoz na pozemních komunikacích, tak v čem máš problém? I takové auto má právo jezdit v levém pruhu na dálnici, pokud neomezuje někoho za ním a předjíždí pomalejší vozidlo. To je jen tvoje zaujatost, možná povýšené ego a popsal jsem ti úhel pohledu i z druhé strany. Jak to vidí někdo jiný. Chce to si o tom něco nastudovat a potom vytrubovat nesmyslé výroky.
Život je příliš krátký na to, abychom jezdili nudnými auty!
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27863
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
Japan: tak já ti nevím, zda na tebe reagovat. Na jedné straně mluvíš o jízdních vlastnostech a ve druhém příspěvku vytahuješ mofré podsvícení nebo zvuk do repráčků, který lze mimochodem trvale vypnout.
Zvuk z výfuku není vůbec špatný, samozřejmě ne ve 110kmh na šestku/sedmičku. Můžeme se bavit o DSG - někomu vyhovuje, jinému ne. Já si to neošklivým a beru to tak, jak to je. S DSG jsem najel pár set tisíc km a dovolím si tvrdit, že s tím umím, v rámci možností, pracovat. Je o mě také známo, že manuál bych do svého auta už nechtěl. Nařadil jsem se v životě už dost.
Sedáky a ani posez mi špatný nepřišel. Když se nevejdeš do GR nechápu, co pak říkáš na TypeR...ale si samou chválu, protože jsi nekriticky zaujatý.
Na GR mám rád právě ten motor, který je ze současných 2.0t motorů asi to nejlepší, co lze pořídit. Buď se nauč řídit nebo přestaň být zaujatý blbec, pak možná postřehneš, v čem je dobrá i konkurence.
Zvuk z výfuku není vůbec špatný, samozřejmě ne ve 110kmh na šestku/sedmičku. Můžeme se bavit o DSG - někomu vyhovuje, jinému ne. Já si to neošklivým a beru to tak, jak to je. S DSG jsem najel pár set tisíc km a dovolím si tvrdit, že s tím umím, v rámci možností, pracovat. Je o mě také známo, že manuál bych do svého auta už nechtěl. Nařadil jsem se v životě už dost.
Sedáky a ani posez mi špatný nepřišel. Když se nevejdeš do GR nechápu, co pak říkáš na TypeR...ale si samou chválu, protože jsi nekriticky zaujatý.
Na GR mám rád právě ten motor, který je ze současných 2.0t motorů asi to nejlepší, co lze pořídit. Buď se nauč řídit nebo přestaň být zaujatý blbec, pak možná postřehneš, v čem je dobrá i konkurence.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
Já jsem také zaujatý. Doma jsme měli Hondy od Civicu po Legend kupované nové, starší i zcela vylítané, proběhly i nějaké Mazdy. Kamarád má servis na JDM; v garážích mu stojí asi 10 rychlých jdm aut. Supry mk3 i mk4, S2K, nějaký Nissan SX, Lexus... Ta auta mám moc rád, považovat je ale za něco více než veterány nebo "klenoty" je dost odvážné.
V běžném provozu udělá 335i mnohem lepší službu než Supra mk4, která pro mě v seriovém stavu byla vcelku zklamání. Přifouklá na 500hp+ byla zajímavá ale zase ztrácí možnost denního užívání.
A spolehlivost? Možná u Coroly nebo Civicu. Výše uvedené je schopné vyjet párkrát za rok. A nejde jen o konkrétní kusy ale víceméně všechny slavné jdm stroje z 90´s a přelomu tisíciletí.
btw. Na daily používá Passata TDI
V běžném provozu udělá 335i mnohem lepší službu než Supra mk4, která pro mě v seriovém stavu byla vcelku zklamání. Přifouklá na 500hp+ byla zajímavá ale zase ztrácí možnost denního užívání.
A spolehlivost? Možná u Coroly nebo Civicu. Výše uvedené je schopné vyjet párkrát za rok. A nejde jen o konkrétní kusy ale víceméně všechny slavné jdm stroje z 90´s a přelomu tisíciletí.
btw. Na daily používá Passata TDI
2.9T RWD
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 64
- Registrován: úte 24 kvě 08:34
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
Stále jsem nenašel jedinou řádku od tebe, kde bych našel radu, co pořídit místo A5/A7 - ikdyž je to už úplně irelevantní, protože jsem vzal A5. Nicméně by mě to stejně zajímalo a mohl by ses vyjádřit v jedné větě, co jsem měl vzít jiného, když je podle tebe 2015 A5 německá tuctová plechovka.
Všichni víme, jak funguje STK a SME kor na malých vesnicích. Navíc to že auto něco splní v den testu neznamená, že potom nezajede na nějaké úpravy a to už nikdo nekontroluje. Bohatě by stačilo, aby se to tvrdě pokutovalo a potom by si někdo rozmyslel jestli z auta DPF a další věci bude vyndávat. V životě jsem neviděl/neslyšel někoho, kdo si koupí nové nebo 2-3 leté auto, že by se začal hned zaobírat o tom, jak odstraní DPF, katalyzátor a další tomu podobné věci. Tohle dělají standardně lidi, kteří vlastní staré auta a nemají peníze na opravu a raději se těchto "součástek" zbavují rovnou a poté přijdou na STK za svým kamarádem s flaškou a prosíkem.
Když vidím jak předemnou jede kolikrát auto skoro bez laku v oranžovym nástřiku rezavosti na všech místěch a z výfuku se mu černě kouří tak, že nevidím skoro na cestu, tak se chytám za hlavu. Takže ne STK a SME opravdu nefunguje, tak jak by měla. Netýká se to jen dieselů, ale obecně všech aut, který technicky na silnici nemají co dělat a stejně STK mají.
Nevím, jestli se mám vůbec zaobírat tvojí otázkou ohledně mojí chytrosti vs pracovníků na STK.. asi raději ne, to by nedopadlo dobře.
Pokud jednou budeš zaměstnávat lidi, tak sám poznáš rozdíl mezi 50 letým starším inženýrem a 25 letým nezkušeným, hloupým týpkem, který si chce jen vydělat na víkendovou chlastačku. To ale také nemá cenu rozebírat, protože očividně nikoho nezaměstnáváš, kor v obchodním segmentu.
Ta A5 nesmrdí, nekouří a stejně je to diesel.. zajímavé. Navíc je to dle tebe tuctovka, kterou potkáš na každym rohu a když to rozstřelíš, tak si můžes jít koupit hned novou. To že je něčeho málo, ještě neznamená, že je to vzácný a tvůj argument postrádá naprosto smysl. Můžes zkusit namalovat 10 obrazů a za 25 let je prodat - schválně jsem zvědav, za kolik se budou vyvolávat, když jich bude pouze 10 kusů na světě, to bude přece skoro unikát na planetě za 1 miliardu nejmín .
Pokud si myslíš, že moje vysněné auto je Audi A5, tak to v hlavě fakt nemáš v pořádku. Psychologicky to co člověk chce a po čem touží, to nemůže mít, ať už z hlediska ceny nebo dostupnosti - ikdyž ono to na sebe dost navazuje. Jakmile si danou věc můžes koupit, tak o ni absolutně ztratíš zájem, bereš ji jako spotřební a tvoje představy o autě se posunou opět výše.
Ještě před 5 lety byl můj sen vlastnit Nissan GTR. Dnes mi to nic neříká, protože si jej mohu klidně koupit.
Všichni víme, jak funguje STK a SME kor na malých vesnicích. Navíc to že auto něco splní v den testu neznamená, že potom nezajede na nějaké úpravy a to už nikdo nekontroluje. Bohatě by stačilo, aby se to tvrdě pokutovalo a potom by si někdo rozmyslel jestli z auta DPF a další věci bude vyndávat. V životě jsem neviděl/neslyšel někoho, kdo si koupí nové nebo 2-3 leté auto, že by se začal hned zaobírat o tom, jak odstraní DPF, katalyzátor a další tomu podobné věci. Tohle dělají standardně lidi, kteří vlastní staré auta a nemají peníze na opravu a raději se těchto "součástek" zbavují rovnou a poté přijdou na STK za svým kamarádem s flaškou a prosíkem.
Když vidím jak předemnou jede kolikrát auto skoro bez laku v oranžovym nástřiku rezavosti na všech místěch a z výfuku se mu černě kouří tak, že nevidím skoro na cestu, tak se chytám za hlavu. Takže ne STK a SME opravdu nefunguje, tak jak by měla. Netýká se to jen dieselů, ale obecně všech aut, který technicky na silnici nemají co dělat a stejně STK mají.
Nevím, jestli se mám vůbec zaobírat tvojí otázkou ohledně mojí chytrosti vs pracovníků na STK.. asi raději ne, to by nedopadlo dobře.
Pokud jednou budeš zaměstnávat lidi, tak sám poznáš rozdíl mezi 50 letým starším inženýrem a 25 letým nezkušeným, hloupým týpkem, který si chce jen vydělat na víkendovou chlastačku. To ale také nemá cenu rozebírat, protože očividně nikoho nezaměstnáváš, kor v obchodním segmentu.
Ta A5 nesmrdí, nekouří a stejně je to diesel.. zajímavé. Navíc je to dle tebe tuctovka, kterou potkáš na každym rohu a když to rozstřelíš, tak si můžes jít koupit hned novou. To že je něčeho málo, ještě neznamená, že je to vzácný a tvůj argument postrádá naprosto smysl. Můžes zkusit namalovat 10 obrazů a za 25 let je prodat - schválně jsem zvědav, za kolik se budou vyvolávat, když jich bude pouze 10 kusů na světě, to bude přece skoro unikát na planetě za 1 miliardu nejmín .
Pokud si myslíš, že moje vysněné auto je Audi A5, tak to v hlavě fakt nemáš v pořádku. Psychologicky to co člověk chce a po čem touží, to nemůže mít, ať už z hlediska ceny nebo dostupnosti - ikdyž ono to na sebe dost navazuje. Jakmile si danou věc můžes koupit, tak o ni absolutně ztratíš zájem, bereš ji jako spotřební a tvoje představy o autě se posunou opět výše.
Ještě před 5 lety byl můj sen vlastnit Nissan GTR. Dnes mi to nic neříká, protože si jej mohu klidně koupit.
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
U Toybaru zábava končí když se před Tebe na okresce dostane právě ta čiplá oktávka v dieslu. Měl jsem GT86 jeden víkend a je to hrozně overrated auto.
last of the V10
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
To je ale problém čehokoliv pod a okolo 200hp. Atmo CTR, Clio RS, všechny Miaty, Toybaru... Když potkáš blba na okresce tak ho jednoduše nepředjedeš, protže i nečiplá Octa nejede o tolik hůř.
2.9T RWD