Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Re: Mazda MX5 ND
Nevím jak je to se spolehlivostí u NC, ale jak jsem psal, já si nemůžu dovolit být bez auta víc jak den, to tady obvykle znamená, že tě brzo vykopnou z královsky placený práce a další tak dobře placená se už tak snadno hledat nebude, když tě minulý zaměstnavatel nebude zrovna chválit do nebe. Tady je servis cca třikrát dražší než v ČR, když třikrát víc vyděláš, tak je to v pohodě, ale logicky ti to nesedí, protože opravit starý auto za 30 nebo za 90 tisíc je dost závažný rozdíl. Tady se prostě jede (pokud nemáš známé nebo si to neumíš opravit sám - přístup někam kde tě to nechjí opravit) na nových autech. Já si vyměním kola, možná tak bych se strýčkem googlem zvládnul vyměnit olej a tím jsem skončil. Udržuj za takových podmínek auto, které kolikrát stojí méně než oprava. Někdo může namítnout, tak jezdi do čech, ano to jde do doby než přestane jezdit po vlastních, pak řešit plaťák a hromadu blbostí a musíš to stihnout v strašně krátkém čase. Hromadnou dopravou se tu nedostanu nikam a kolegové tě taky moc neodvezou, protože jsi cizinec a bydlíš jinde. Na tohle téma nějak moc diskutovat nechci, protože jsem si tu užil se starýma autama svoje a za ty vyhozený prachy, nervy, starosti a problémy v práci z toho plynoucí mě to fakt nestojí. Potřebuji každý den dojet do práce, odmakat si svoje a jít domů dělat zase něco jiného - třeba se starat časem o děti a neřešit věčně auto.
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Re: Mazda MX5 ND
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Mazda MX5 ND
A kdyz se da poradny diferak ...
Re: Mazda MX5 ND
Ale nebude mít vítr ve vlasech
Stejně nevidím jako šťastné řešení sportovní auto jako daily car. Kloním se k rozdělení daily car a víkendovka. Tak to má hodně lidí. Jako víkendovka miata super a můžeš koupit nějaké pěkné NC za méně než půl ceny nové ND. A k tomu něco nového jako potah do práce za každého počasí. Když rozdělíš těch přes 30 táců, bude na oboje. Co ty na to?
Stejně nevidím jako šťastné řešení sportovní auto jako daily car. Kloním se k rozdělení daily car a víkendovka. Tak to má hodně lidí. Jako víkendovka miata super a můžeš koupit nějaké pěkné NC za méně než půl ceny nové ND. A k tomu něco nového jako potah do práce za každého počasí. Když rozdělíš těch přes 30 táců, bude na oboje. Co ty na to?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Mazda MX5 ND
Nápad to není špatný ale nevím kam bych ty auta dal. Máme jedno parkovací místo, druhý jsme vyžebrali od sousedky co auto nemá a platíme jí za něj měsíčně a opravdu netuším kam bych to třetí auto dával a kdo by platil třetí pojištění, který tu není zrovna nejlevnější. Kdbyby byl život jednoduchý asi by nás moc dlouho nebavil i když je to někdy větší opruz než by musel. Když to nakonec shrnu, tak stejně nakonec musíš dělat drtivou většinů věcí co tě nebaví abys sis mohl nakonec koupit pár pěkných věcí co tě baví, ale vyplní jen velmi malou část času který máš. Trochu filofie a omlouvám se za to ale k dnešku to tak nějak sedne
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Re: Mazda MX5 ND
Vím o čem mluvíš. Když byl čas na užívání, nebyly prachy, když se časem nějaké přikutálely, není pro starosti už čas a ani chuť si užívat
Jinak, já nejsem zastáncem více aut, je s tím více starostí. Pokud lze najít uspokojivé řešení, vždycky zvolím jen jedno auto.
Jinak, já nejsem zastáncem více aut, je s tím více starostí. Pokud lze najít uspokojivé řešení, vždycky zvolím jen jedno auto.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Mazda MX5 ND
Jako já leccos vydržím, ale při představě že denně několikrát musím nastupovat a vystupovat z miaty, tak by mě to daily použití asi dost štvalo (možná před 5 lety by mi to tak nevadilo ). Když už tam sedíš, tak je vše ok a pak žádný problém nevidím. Jediný auto je vždy kompromis a to já zas nemám rád, i když dost rozumím tomu co píše M.Z. (ale od určitýho budgetu, už se s těma kompromisema asi i nechá žít ).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Mazda MX5 ND
Ono s tím budgetem je to celkem diskutabilní. Když člověk řekne "novej superb na práci a ojetá NC na zábavu ", zní to jako rozumná kombinace, ale kalkulačka napoví, že taková nová M140i na obojí vyjde nakonec finančně stejně
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Mazda MX5 ND
Záleží jaký je pro tebe nejdůležitější kritérium, jestli váha a rozumná velikost, tak ti M140i moc nepomůže . Třeba pro mě by ideální daily (kvůli kterýmu bych možná i rozbil prasátko), byl nový foukaný Swift Sport jako rwd . Ale to se nestane, takže to zažehnám dvěma autama (ku.va, ale ten rwd-Sport by byl boží ).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Mazda MX5 ND
Taktiez sa priklanam k tomu mat 2 auta. Neviem si dost dobre predstavit jazdit na takom aute denne. Vlastne viem, je to nahowno.
Zaroven rozumiem ze nie pre kazdeho je taketo riesenie priechodne, ale v tom pripade by som urcite nevolil auto ako MX5/370Z. Dnesne nove auta uz su schopne vyhoviet roznym poziadavkam. Nezabijal by som to tak jednostranne zameranymi modelmi.
Zaroven rozumiem ze nie pre kazdeho je taketo riesenie priechodne, ale v tom pripade by som urcite nevolil auto ako MX5/370Z. Dnesne nove auta uz su schopne vyhoviet roznym poziadavkam. Nezabijal by som to tak jednostranne zameranymi modelmi.