GTD + STI
Re: GTD + STI
Cajnamobil bych si nekoupil uz z principu
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: GTD + STI
Takže ani Mercedes, ani Volvo?
Seru jim na to klukům evropským. Ta prasečina, co probíhá v EU automobilovým průmyslu, je z půlky i jejich zásluha.
Až si kluci čínský nějak poladí servisní síť a budu mít nějakou potřebu, šanci jim milerád dám.
Jel jsem ve štingeru V6 i v nějaký (asi trošku sociální) 435i. A těch +- půl mega navíc, co chtějí v Mnichově, jsem tam nějak necítil...
Seru jim na to klukům evropským. Ta prasečina, co probíhá v EU automobilovým průmyslu, je z půlky i jejich zásluha.
Až si kluci čínský nějak poladí servisní síť a budu mít nějakou potřebu, šanci jim milerád dám.
Jel jsem ve štingeru V6 i v nějaký (asi trošku sociální) 435i. A těch +- půl mega navíc, co chtějí v Mnichově, jsem tam nějak necítil...
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: GTD + STI
Ještě se radši zeptám zkušenějších prasičů -> Když píšou u nějakých Hawků na jedetoshopu "rallye, okruh, funguje od cca 150 stupňů" a já to mám vopravdu jenom na prasení, tak to je prakticky vončo? Nebo se přeceňuju?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: GTD + STI
No musíš počítat s horším účinkem, než se zahřejou. Klasické desky fungujou i studené, řešením je lehké přibržďování po studeném startu, ať se co nejdříve dostanou na provozní teplotu. Jinak majitele znám, je na něj spoleh, nenabízí žádné sračky.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: GTD + STI
Nevím jaky přesně typ Hawků myslíš, ale mám na MX-5 Hawk HP+ a při vychladnutí kotoučů po dlouhý jízdě je jedno zabrždění trochu horší. Ale stačí víc tlačit na pedál a dá se s tím normálně žít.
Re: GTD + STI
Já bych si našel na netu ohlasy na ten model co tě zajímá a co k tomu lidi říkají ...
Spoon: ta hp je ještě obyč destička ne? To on chce asi něco drsnějšího když to má fungovat od 150+
Spoon: ta hp je ještě obyč destička ne? To on chce asi něco drsnějšího když to má fungovat od 150+
Re: GTD + STI
jo, je to o něco odlnější "běžná destička. Má fungovat od cca 38°C, takže fakt stačí jen to jedno zabrždění.
Otázka je, jestli Stepan opravdu potřebuje nějaký závodní zvěrstvo na běžnou silnici. Ze zkušenosti tahle HP+ funguje i na malým okruhu jako Sosnová dost obstojně, a v běžným provozu těžko pojedeš větši pilu jak na okruhu.
Jinak na jedeto shopu k tomu mají i graf teploty a koeficientu tření.
Otázka je, jestli Stepan opravdu potřebuje nějaký závodní zvěrstvo na běžnou silnici. Ze zkušenosti tahle HP+ funguje i na malým okruhu jako Sosnová dost obstojně, a v běžným provozu těžko pojedeš větši pilu jak na okruhu.
Jinak na jedeto shopu k tomu mají i graf teploty a koeficientu tření.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5688
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: GTD + STI
Pokud to mají být desky na prasotezky sti, tak se neboj jít do zavodnejsiho materiálu (zahřátý budou hned). HP+ jsou fajn, ale pořád je to obyč lepší deska, pokud jezdíš aktivně tak bych se nebál dtc30. Ty mám na miate a po zahřátí (okruh) už fakt brzdí moc pěkně. A on není problém, že by zavodni desky za studena nebdrzdily - brzdí asi jak OEM, ale po zahřátí brzdí fakt brutálně a proto lidí říkají, že studena nabrzdi.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: GTD + STI
Spoon: nerad bych vyznel arogantne, nerozumim tomu, proto se ptam
STI bude mit dobrych 600 kilo a 150 koni vic nez Miata. Proto bych si tipl, ze i “okruhova Miata” bude potrebovat ubrzdit vyrazne mene nez pouze okreskovy STI.
Add potreba -> no to ja nevim, co potrebuju. Ale rekneme, ze v tehle castkach nejsem uplne cenove citlivej a v rozsahu spotreb, ktery uvadel s STI pjanda, se pohybuji ve spektru “setrast i pacienty”. Z toho jsem usoudil, ze to asi prasba je a mel bych poridit solidni material.
Ale pokud to ma vypadat, ze po 10 kilacich klidny / nebrzdici jizdy trefim v dalsi zatacce strom, pac to mezitim vychladne, to tak to necu
STI bude mit dobrych 600 kilo a 150 koni vic nez Miata. Proto bych si tipl, ze i “okruhova Miata” bude potrebovat ubrzdit vyrazne mene nez pouze okreskovy STI.
Add potreba -> no to ja nevim, co potrebuju. Ale rekneme, ze v tehle castkach nejsem uplne cenove citlivej a v rozsahu spotreb, ktery uvadel s STI pjanda, se pohybuji ve spektru “setrast i pacienty”. Z toho jsem usoudil, ze to asi prasba je a mel bych poridit solidni material.
Ale pokud to ma vypadat, ze po 10 kilacich klidny / nebrzdici jizdy trefim v dalsi zatacce strom, pac to mezitim vychladne, to tak to necu
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))