Bohužel, mě tahle kategorií aut nebere, tak vlastní zkušenost nepřidám (akorát nasrání, když jsem měl půjčenou Fabku nebo jsem potřeboval zdolávat prudké kopce v nejedoucí 207). U mě začíná auto o půl tuny výše - jen jsem chtěl naznačit/dodat, že ta hmotnost není vše.
Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
Nevozím v autě pytle cementu, vozí je řemeslník, kterého si případně na tu práci zaplatím. Raději peníze vydělávám a zaplatím někoho, kdo se tím živí, než bych trávil čas něčím, co mě nenaplňuje.Lachende Bestien píše: ↑sob 04 úno 20:35 A když vezeš pytle cementu v autě, naházíš je "na hromadu" do kufru, jak ti přijdou pod ruku?
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
Zpět k S1. Googluji a zatím jsem nenašel, jak přesně funguje 4WD? Opravdu 60:40 trvale a případně 50:50? A zvuk v interiéru je realita nebo umělotina? Vůbec je o tom autě poměrně dost málo informací za ty léta od počátku ve 2014.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
Je tam Haldex, umí rozdělovat výkon.
Základem pohonu všech kol quattro je elektronicky řízená a hydraulicky ovládaná vícelamelová mezinápravová spojka Haldex před zadním diferenciálem, která rozděluje hnací sílu mezi přední a zadní nápravu v závislosti na jízdních podmínkách. Spojku Haldex doplňuje také funkce elektronické uzávěrky nápravových diferenciálů.
Podle mě to bude fajn autíčko.
Základem pohonu všech kol quattro je elektronicky řízená a hydraulicky ovládaná vícelamelová mezinápravová spojka Haldex před zadním diferenciálem, která rozděluje hnací sílu mezi přední a zadní nápravu v závislosti na jízdních podmínkách. Spojku Haldex doplňuje také funkce elektronické uzávěrky nápravových diferenciálů.
Podle mě to bude fajn autíčko.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5695
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
No samotne Audi tomu tiez moc neprispelo tymto videom
A v OBDeleven vidim pri tomto aute Soundaktor, tak tam asi fakt bude![Not talking [-(](./images/smilies/33.gif)
A aj na ebay som ho nasiel...
https://www.ebay.com/itm/362506800264
![Frustrated :-l](./images/smilies/62.gif)
A v OBDeleven vidim pri tomto aute Soundaktor, tak tam asi fakt bude
![Not talking [-(](./images/smilies/33.gif)
A aj na ebay som ho nasiel...
https://www.ebay.com/itm/362506800264
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
Ale to jsou snad odstranitelné věci, řešil jsem to na obou BMW, taky to v autě nesnesu.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5695
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
Jj za 3 min to je off, tez to vypinam kde sa da
![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
Umělotinu soundu jde vyřešit. Spíše se obávám složitého systému elektronického řízení pohonu 4 kol. Z toho koukají jenom možné problémy. Několikrát už jsem byl nalomen pro S1 a pak se vždy něco objeví. Níže odkaz na recenze S1 a Swift.
https://www.rac.co.uk/drive/car-reviews ... 2013-2018/
https://www.rac.co.uk/drive/car-reviews ... rt-hybrid/
Swift je tam sice mild-hybrid, ale i tak má daleko lépe hodnocený handling než S1. Je to pořád začarovaný kruh okolo hmotnosti. Myslím, že S1 bude rychlejší, luxusnější, ale nebude tak zábavná. Celé je to o tom, že jsem i se současným swiftem navýsost spokojen a chybí jen trochu víc výkonu, ale při zachování pořád nízké hmotnosti. A mám obavu, že S1 mi to nesplní. Letmo jsem ještě spočetl S1 5,69 kg/PS a Swift 1.4 s lehkým čipem (ze 140 PS na 170 PS) 5,70 kg/PS. Co by asi volil Colin Chapman pro zábavu?
https://www.rac.co.uk/drive/car-reviews ... 2013-2018/
https://www.rac.co.uk/drive/car-reviews ... rt-hybrid/
Swift je tam sice mild-hybrid, ale i tak má daleko lépe hodnocený handling než S1. Je to pořád začarovaný kruh okolo hmotnosti. Myslím, že S1 bude rychlejší, luxusnější, ale nebude tak zábavná. Celé je to o tom, že jsem i se současným swiftem navýsost spokojen a chybí jen trochu víc výkonu, ale při zachování pořád nízké hmotnosti. A mám obavu, že S1 mi to nesplní. Letmo jsem ještě spočetl S1 5,69 kg/PS a Swift 1.4 s lehkým čipem (ze 140 PS na 170 PS) 5,70 kg/PS. Co by asi volil Colin Chapman pro zábavu?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
Jen bych podotknul ze S1 ma uplne jiny moznosti chipu.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex
2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex
![Sad :(](./images/smilies/2.gif)
Re: Malé lehké a výkonné auto do 20.000 EUR
Asi to mám jako obscesi, ale pro mě je pro zábavnost auta hodně podstatná ta hmotnost. A vím, co říkám, protože mám v současnosti dvě lehká auta - miatu a swifta 1.6. Postupně docházím k přesvědčení, pokud budu dávat swifta pryč, tak jen za ještě lehčí auto. Nesnesitelná lehkost bytí je k nenahrazení, to se musí zažít. Máme v rodině M3 4WD automat, výkon přes 500 PS, ale v určitých pasážích je se swiftem větší zábava.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.