Však jo, já jsem to takhle myslel, nemluvil jsem o penězích, jen jsem tím naznačil, že položíš dotaz s nějakými parametry a pak tě ostatní přesvědčujou, když jeden parametr upravíš, hned můžeš mít něco lepšího atd...HondaMan píše:Tohle snad není ani tolik o tom "když přitlačíš", ale že sháním něco vážně malého.
M*dečka s motorem
Re: M*dečka s motorem
Re: M*dečka s motorem
Mam doma jako druhy auto Focus I, 3D, 2.0i Trend a je to pecka. Zvenku nevypada, ale kombinace rizeni, podvozek, sedacky, motor a relativne nizka vaha je fajn, muzu doporucit
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: M*dečka s motorem
necetl jsem predchozich 6 stran, ale za me jednoznacne Cooper S...na svezeni s nim se mi tezko zapomina, rozhodne bych to neoznacil necim, ohledne moc show, to auto proste funguje - brzdi jak ma, citlivost rizeni (u starsich kusu, nevim, jestli se pozdeji nedavala nejaka elektrika) je perfetni, ale co me absolutne dostalo je zpusob, jakym zpusobem to auto zataci...to se neda popsat, to se musi zkusit
za me tedy naprosto jednoznacne Cooper S
za me tedy naprosto jednoznacne Cooper S
Re: M*dečka s motorem
Tak jsem si dneska projížděl Peugeot 106 GTI. Auto pecka, na 1.6i to jede jak píchlá , ale celou cestu jsem se bál že mi před auto vběhne velký pes a já přijdu o nohy... Tak moc jsem se v autě už dlouho nebál.
Asi začnu mít rád dnešní odtažitá a nudná auta
Asi začnu mít rád dnešní odtažitá a nudná auta
2.9T RWD
Re: M*dečka s motorem
Když si vzpomenu, jak jsem testoval maximálku mého milovaného Una Turbo i.e. a skutečně jsem ho na těch 190 km/h (pravda, tacho) rozjel...
A motor by jel ještě víc, ale kombinace pudu sebezáchovy, vědomí papírové karoserie a pneumatik 175/65 R13 už mě donutila dá nohu z plynu...
A motor by jel ještě víc, ale kombinace pudu sebezáchovy, vědomí papírové karoserie a pneumatik 175/65 R13 už mě donutila dá nohu z plynu...
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: M*dečka s motorem
Když už motokáru na značkách, tak:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/citroen/c2/9638540
http://www.sauto.cz/osobni/detail/citroen/c2/9389266
http://www.sauto.cz/osobni/detail/citroen/c2/9638540
http://www.sauto.cz/osobni/detail/citroen/c2/9389266
Re: M*dečka s motorem
Uno . turbo jelo přes 200. Real. Tedy ta nejsilnější verze cca. 204km/hod. To už byl člověk velmi blízko Bohu,pokud byl věřící
Re: M*dečka s motorem
Já měl starší verzi Una Turbo, před FL, 100 koní s neřízeným katem. Nejsilnější sériovka bylo Logo Racing, to mělo ve finále 112 koní a ABS a přitom pořád vážilo někde kolem 900 kilo.
Ovšem existovali ladiči, kteří z Una dostávali kolem 150 koní...
Ovšem existovali ladiči, kteří z Una dostávali kolem 150 koní...
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: M*dečka s motorem
Honza: Bohužel C2 má o 2 metráky více, O 2 Euro-normy více, je vyšší...
Ale také na ni koukám.
Beaumont: 106 má od 900 do 950Kg a 118Hp
Ale také na ni koukám.
Beaumont: 106 má od 900 do 950Kg a 118Hp
2.9T RWD
Re: M*dečka s motorem
Všichni ladiči oturbených UN a jejich kamarádi jsou na hřbitovech