HondaMan píše:Pamatuju si to podobně. Insignie jede dálniční kudlu okolo 13 v kombinaci přičemž okamžitá je 16 - 17 při cca 210 - 220.
Kodiaq, pokud si to dobře pamatuju, byl ještě tak o litr až 2 žíznivější.
Sportline 140kw na 19" kolech.
HondaMan píše:
Ráno dětem pro rohlíky...
Kodiaq Sportline 2.0TDI 140kw
HondaMan píše:Včerejší cesta z Brna. Po Kroměříž (50%) po vcelku plné dálnici a zbytek po okreskách svižně, ale stále s vědomím auta bez ochrany.
HondaMan píše:Rozbité to není. V klidu jezdí za 8-9/100 což na 1800kg těžkou stodolu je tak nějak normální. A těch 8-9 to žere i při těch 140. 210 to jezdí za 18, když se to tam dohrabe...
Zase HM jezdí dle všeho opravdu kudlu a jeho "svižně" by většina řidičů nejela ani k porodu
V popsaných režimech GTD (mínus půl tuny, 4x2, aero ) o litr min...
HM je stárnoucí fotr, který se sice snaží minimalizovat čas strávený v autě, ale žádnou kudlu nejezdí. Většinu času mám auto přepnuté do komfortu a při jízdě poslouchám audioknihy.
V podstatě konstrukčně staré auto, ale zato naprosto vychytané, jen po nějaké době prý odchází nádrže na AdBlue a nějaké NOx čidlo, což sice stojí peníze, ale když se to stane na cestě, auto v klidu dojede domů.
Jinak výbava slušná, cena vcelku taky, ještě bych zkusil něco srazit dolů.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
V podstatě konstrukčně staré auto, ale zato naprosto vychytané, jen po nějaké době prý odchází nádrže na AdBlue a nějaké NOx čidlo, což sice stojí peníze, ale když se to stane na cestě, auto v klidu dojede domů.
Jinak výbava slušná, cena vcelku taky, ještě bych zkusil něco srazit dolů.
Jo asi zla volba to nebude, iked ja po skusenostiach s 407 SW nie som moc fanda. Len tych koni, ci nebude LTT?
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Snowman000: Popravdě 407 byl nepovedený Peugeot, my měli doma 405 a 406 (oba super) a 407 jsme po svezení jednoznačně zamítli. 508 je ale fajn. Jasně, 150 koní je tak snesitelné minimum.
V podstatě teď vybírám, jestli vzít vychytanou, v podstatě bezproblémovou, ale o generaci starší 508, nebo novější a prakticky ve všem o kousek lepší Insignii, kde je ale vyšší riziko trablů a taky o něco vyšší cena (u nafty kolem 2000 až 2500 eur navíc při stejném stáří a nájezdu, benzínová 1.6 T je ještě o kus dražší).
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!