Tak to zkusim naposledy.
Vidlicove sestivalce s rozevrenim valcu 90°, a to Bi-turbo 2.9 V6 (Audi RS4) a 3.0 V6 T (Audi S4) jsou motory zcela jine koncepce, nez ty, co VW pouziva pro pricnou zastavbu. Pokud nekdo nabyl dojmu, ze by VW do onoho sestivalcoveho Arteonu pouzil jako zaklad nektery ze dvou vyse jmenovanych, tak si to mysli spatne.
Implikace 2.9 V6 90° / 3.0 V6 90° -> nelze umistit napric -> sestivalec Arteon nebude je tedy zcela mylna.
Soudoby pricne lozeny atmosfericky 3.6 VR6 ma uhel rozevreni valcu 11°, preplnovany 2.5 VR6 pak 15°. Oba tyto motory pouziva Atlas/Teramont v ruznych regionech. VW tedy ma vyrobenou, vyzkousenou a realne bezne pouzivanou variantu preplnovaneho pricne ulozeneho VR6.
Arteon - červená chilli vs. žlutá kurkuma ???
Re: Arteon - červená chilli vs. žlutá kurkuma ???
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Arteon - červená chilli vs. žlutá kurkuma ???
Je to tak!
A já bych si to klidně koupil... V R36 se mi to moc líbilo a byl to krásný čtvrtmilion km
A já bych si to klidně koupil... V R36 se mi to moc líbilo a byl to krásný čtvrtmilion km
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Arteon - červená chilli vs. žlutá kurkuma ???
HondaMan píše:Podobných firem je více. Vždy mě baví, když přijíždím k firmě, na parkovišti zástup Felicií, 3 - 4G golfů, starých Vecter, jedničkových Octávek... a za branou stojí bílé/černé S/7/A8 nebo GL/Q7/X6...
Občas mám pocit že v "chudších" regionech je toto spíše pravidlo než výjimka.
https://www.novinky.cz/krimi/487069-zam ... patou.html
A to neměl bránu ani prémiový vůz
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Arteon - červená chilli vs. žlutá kurkuma ???
Nj, zjistili kolik za stejnou práci mají Dánové Tomáš Sedláček v rozhovoru zrovna Dánsko zmiňoval jako zemi, kde jsou lidi neúměrně přepláceni za svou práci. Zrovna tak Francie. A taky zmínil, že v Česku jsou naopak lidi placeni nejméně vzhledem k odvedené práci. Kdyby to poslouchal, tak je tam raději ani neposílal
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.