VW transporter t6 vs Transit Custom
Re: VW transporter t6 vs Transit Custom
A jeden místní rodák, obchodní zástupce ESMOIL si koupil Peugeot Traveller. Ale přijde mi to moc malé proti poptávce a moc Francouzské. A taky ne úplně levné.
Ta Toyota se mi moc líbí. Super kára. Soused má Tuhle http://ipocars.com/vinfo/toyota/hiace_24_d-1998.html od novoty. Dnes je to již přes 20let. A pořád ji má
Ta Toyota se mi moc líbí. Super kára. Soused má Tuhle http://ipocars.com/vinfo/toyota/hiace_24_d-1998.html od novoty. Dnes je to již přes 20let. A pořád ji má
Re: VW transporter t6 vs Transit Custom
Chlapi diky vsem za prispevky, hlavne jirkovy za zkusenosti, i diky tomu jsem nakonec objednal toho transportera. Ja si totiz taky uzil s ford servisama, hlavne ford hale v holesovicich - to je “ochota” sama, panecku Objednani dopredu vsude min. 3 tydny .
Na tu toyotu jsem koukal, vychazi hodne levne v akci ale kluci je to hrozne maly oproti vsemu, jako uzky a moc to neuveze, uz jen ty 14’ kola, no nutno videt na vlastni oci, ale pokud nekdo nepotrebuje tak velky, tak myslim ze bude spokojen.
Na tu toyotu jsem koukal, vychazi hodne levne v akci ale kluci je to hrozne maly oproti vsemu, jako uzky a moc to neuveze, uz jen ty 14’ kola, no nutno videt na vlastni oci, ale pokud nekdo nepotrebuje tak velky, tak myslim ze bude spokojen.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28158
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW transporter t6 vs Transit Custom
Já mám ve firmě T6 110kW...už má najeto za cca rok skoro 90t km a zatím, krom pravidelného servisu šlape jako hodinky.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: VW transporter t6 vs Transit Custom
No..tak to doufam, ze nebudes mit patecni kus, protoze pak budu na vine ja
Hele ja neverim, ze se bude ta ci ona znacka kazit mene nez jina....Spise jde u me o to, aby KDYZ se to pokazi, tak na to byly veci a nestaly rachot. A tim nas (ted mluvim za firmu) Ford teda vubec nepresvedcil...Co je mi platne, ze to je uvnitr krasne auto, ktere dobre jede a ma i celkem prijatelnou spotrebu...kdyz pak toto neni k dostani vlastne vubec nic...
P.S : Zapomnel jsem jednu vec, ktera je ted uz o nicem, ale presto..Jeden nas blizkovychodni ridic do toho Transita pri stavu km cca 30 000 natankoval 55L naturalu (to znamena, ze 2/3 nadrze byl benzin v silne prevaze proti nafte)....A zjistil to az za 2 dny (cca 300km)......Auto zatim stale jezdi.... Ale jsem si vedom, ze to bude prvni kus, ktery umre, neverim, ze to na cerpadle a vstrikach nenechalo zadne nasledky, to zas jako nejsem spadlej z hrusky.
Hele ja neverim, ze se bude ta ci ona znacka kazit mene nez jina....Spise jde u me o to, aby KDYZ se to pokazi, tak na to byly veci a nestaly rachot. A tim nas (ted mluvim za firmu) Ford teda vubec nepresvedcil...Co je mi platne, ze to je uvnitr krasne auto, ktere dobre jede a ma i celkem prijatelnou spotrebu...kdyz pak toto neni k dostani vlastne vubec nic...
P.S : Zapomnel jsem jednu vec, ktera je ted uz o nicem, ale presto..Jeden nas blizkovychodni ridic do toho Transita pri stavu km cca 30 000 natankoval 55L naturalu (to znamena, ze 2/3 nadrze byl benzin v silne prevaze proti nafte)....A zjistil to az za 2 dny (cca 300km)......Auto zatim stale jezdi.... Ale jsem si vedom, ze to bude prvni kus, ktery umre, neverim, ze to na cerpadle a vstrikach nenechalo zadne nasledky, to zas jako nejsem spadlej z hrusky.
Re: VW transporter t6 vs Transit Custom
Dědek píše: Na tu toyotu jsem koukal, vychazi hodne levne v akci ale kluci je to hrozne maly oproti vsemu, jako uzky a moc to neuveze, uz jen ty 14’ kola, no nutno videt na vlastni oci, ale pokud nekdo nepotrebuje tak velky, tak myslim ze bude spokojen.
14 kola? to nemají ani malé pickupy, asi sis rozměr trochu popletl. Jen pro zajímavost, Proace v provedení L1 (střední rozvor) je mimo výšky, ve všech rozměrech větší než T6, to jen k tomu, jak je to malé
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: VW transporter t6 vs Transit Custom
16" v základu...
Re: VW transporter t6 vs Transit Custom
Sory, ja si to spletl s nissanem nv200
https://rago.zone/foto/nissan-nv-200-do ... 472931.jpg
https://rago.zone/foto/nissan-nv-200-do ... 472931.jpg
Re: VW transporter t6 vs Transit Custom
14" říkáte...Kdo si pamatuje Subaru Libero ? Tam snad byly 14"..
A nedávno se na bazoši prodávala KIA Besta...za 45 000kč ! To auto bylo jak nové v každém ohledu. Jedinej průser je, že to má mid-engine konstrukci, takže přístup k motoru je přes kabinu a je to tuším 2.2 litrovej lysec s 62koníkama nebo kolik to mělo
Je to vlastně totéž co Isuzu Midi nebo Mazda E2200..Průser těch aut je, že nemáš volant přímo mezi nohama, ale jsi šoupnutej hodně vlevo na dveře a prostě sedíš tak nějak....Asijsky
Každopádně gratuluju k nákupu nové káry a ať slouží
A nedávno se na bazoši prodávala KIA Besta...za 45 000kč ! To auto bylo jak nové v každém ohledu. Jedinej průser je, že to má mid-engine konstrukci, takže přístup k motoru je přes kabinu a je to tuším 2.2 litrovej lysec s 62koníkama nebo kolik to mělo
Je to vlastně totéž co Isuzu Midi nebo Mazda E2200..Průser těch aut je, že nemáš volant přímo mezi nohama, ale jsi šoupnutej hodně vlevo na dveře a prostě sedíš tak nějak....Asijsky
Každopádně gratuluju k nákupu nové káry a ať slouží
Re: VW transporter t6 vs Transit Custom
Věřit = houby vědět.jirka87 píše: neverim, ze se bude ta ci ona znacka kazit mene nez jina
Typický příklad, vysokotlaká část vstřikovací soustavy.
Teď to bude znít jak reklama ale proč ne.
V devadesátkách TDI měly v TP palivo: Diesel / BIODIESEL. Každá Octavia TDI první generace např., (bez PD systému)
Na přechodu milénia, posledních 20let jen Diesel ale reklamace na vstřikovače jsou u TDI poměrně vzácné. Jedna kapitola, poctivě přiznaná, byla jedna série typů vstřikovačů SIemens, (které měly životnost okolo 200.000km). Sám jsem to na třech autech dával na jejich výzvu měnit. Prosili mě, abych domluvil termín, kdy mi to vymění, a neplatil jsem ani cent ani za práci... (Naúčtovali mi jiné služby, jako vnucení olejového servisu, geo, kapalin, to známe, ale tak to chodí) celkově ale dobře provedená reklamace je pro mě lepší reklama, než cokoliv jiného Možná bych měl napsat, že u mých aut se ale vada neprojevila, přesto mi vysvětlili, že svolávačka předchází destrukci motoru.
Teď z druhého kotle. Nejmenované japonské Diesely dodnes neumí jezdit na horší naftu, vysoký obsah síry, vyšší prašnost, říká se tomu východní region. Znám případy, kdy měl někdo několik generací Avensis, a auto jako takové jedno z nejlepších ve své třídě, ale vstřikovací vysokotlaká část imrvére reklamace, někdy kulance, někdy zamítnuto, ale tam nešlo o vadnou sérii, tam šlo o nízkou životnost/odolnost v tom východním regionu. Třeba Rakušáci, Němci s tím problémy nemají, a v CZ je palivo úplně jiné kvality. Né všechny, ale většina.
Poslední desetiletí ta biosložka tomu vůbec nepřidala. 7% bionafty v klasické naftě je v přímém rozporu s požadavkem výrobce, že do motoru biodiesel nesmíš nalít
Je to hodně složité téma.
Některé motory to vůbec ale absolutně vůbec netrápí a jiné to pomalu zničí, i ty nejnovější.
Je fakt, že aktuálně je biosložka mnohde v další generaci, a ta už je rapidně méně agresivní, tak do budoucna jsou vyhlídky v tomto lepší-teoreticky.
Klidně poctivě napíšu, že EGR ventily jsou na tom přesně opačně.
u VW je jedna série vodou chlazených, která po desetiletí má sníženou životnost, a můžeš to měnit každých 5 let, Japonci no problem.
Tolik k tomu co jsi psal. Nevaž se na ty značky a flame o nich, má to ukázat jen to, že rozdíly jsou a budou.
EGR cca 15 úlet, vstřikovací vysokotlaká část se musí měnit i s čerpadlem, a tam to je okolo kila-dvou
Samozdřejmě podepisuješ, že jsi seznámen s tím, že do toho biodiesel nepatří
Takže s prvním tankováním ti běží čas, než to klekne zase.
Na každé pumpě máš 7% bionafty, v každém stojanu.
(Kromě vyjímky-pumpy od Čepra)
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: VW transporter t6 vs Transit Custom
To jsi trochu uletěl ne ? Já se tady (a jak vidno i ostatní) bavím o výběru nového auta. do nového auta už jaksi diesel s rotačkou nedostaneš.
To bych ti zrovna mohl říct, že si máš koupit auto s OM606 (vzhledme k tomu, jak odborně píšeš, určitě víš, co to je). Pak tedy je vysoká šance, že najedeš milion. A neber v potaz nějaký úlet typu 1.2TSI. GLOBÁLNĚ...v průměru...je dnes jedno od koho si koupíš nové auto. Nafta = obecný problém s emisema a citlivostí na kvalitu paliva, benzín = problém s vysokým litrovým výkonem, takže tolik kilometrů jako stará Omega 2.0i nebo Sierra 2.0i s pouhými 85kw to už hold nikdy nenajede...
Vím, že jsi to myslel dobře a jde poznat, že o tom něco víš, ale přesně, jak jsi řekl. Je to složité.
Můžeš si koupit 2.0i atmosféru. No ale za cca 5..7let to budeš mít shnilé na sračku. Nebo si můžeš koupit naftu u které je známo, že vydrží (mechanika), ale co je mi to platné, když má 13 řídících jednotek na všechno možné a umře mi to na elektriku ? Značka od značky má své vlastní technické řešení a z toho plynoucí výhody/nevýhody. A tak to bylo vždy. Třeba Mergl w210 s motorem 290TD byl prostě super...Ale hnil...A pak je tady nějaký faktor štěstí/smůly. Znám pár lidí, co si koupili prokazatelně sračku auto a drží jim to jak židovská víra.
To je těžký...To máš jak s vrtačkama. Můj táta si v 87 koupil Narex-ku. Dodneška funguje. Měla akorát jednou měněnou hlavu a 2x uhlíky. Dělala na dílně, vrtala silné plechy..Normálně se to používalo na všechno a nikdo se neobtěžoval o ni jakkoliv pečovat. Kolikrát vrtala až se z ní zakouřilo a stejně jede...To už nikdo nevyrobí. protože není zájem to takhle vyrobit.
To bych ti zrovna mohl říct, že si máš koupit auto s OM606 (vzhledme k tomu, jak odborně píšeš, určitě víš, co to je). Pak tedy je vysoká šance, že najedeš milion. A neber v potaz nějaký úlet typu 1.2TSI. GLOBÁLNĚ...v průměru...je dnes jedno od koho si koupíš nové auto. Nafta = obecný problém s emisema a citlivostí na kvalitu paliva, benzín = problém s vysokým litrovým výkonem, takže tolik kilometrů jako stará Omega 2.0i nebo Sierra 2.0i s pouhými 85kw to už hold nikdy nenajede...
Vím, že jsi to myslel dobře a jde poznat, že o tom něco víš, ale přesně, jak jsi řekl. Je to složité.
Můžeš si koupit 2.0i atmosféru. No ale za cca 5..7let to budeš mít shnilé na sračku. Nebo si můžeš koupit naftu u které je známo, že vydrží (mechanika), ale co je mi to platné, když má 13 řídících jednotek na všechno možné a umře mi to na elektriku ? Značka od značky má své vlastní technické řešení a z toho plynoucí výhody/nevýhody. A tak to bylo vždy. Třeba Mergl w210 s motorem 290TD byl prostě super...Ale hnil...A pak je tady nějaký faktor štěstí/smůly. Znám pár lidí, co si koupili prokazatelně sračku auto a drží jim to jak židovská víra.
To je těžký...To máš jak s vrtačkama. Můj táta si v 87 koupil Narex-ku. Dodneška funguje. Měla akorát jednou měněnou hlavu a 2x uhlíky. Dělala na dílně, vrtala silné plechy..Normálně se to používalo na všechno a nikdo se neobtěžoval o ni jakkoliv pečovat. Kolikrát vrtala až se z ní zakouřilo a stejně jede...To už nikdo nevyrobí. protože není zájem to takhle vyrobit.