M.Z. píše:Ještě jsem nezažil, že by se zadek sjel dřív, než předek. Nebude tam i problém s přidírajícím se pístkem brzdiče a proto se tak rychle sjely?
Na MQB i na MQB A0 se zadní brzdy běžně dělají dříve... koroze zadních kotoučů, jev TZV gramofonové desky, mají to už roční auta nepěkné a zhoršuje se to...
Nicméně zadní brzdy se používají dle čidla zátěže zadní nápravy.
Některé auta tak ty zadní kot. brzdným účinkem obrzdí a vydrží to až do výměny předku.
Když jezdí často jen řidič, a jezdí s prázdným kufrem, tak ty zadky vyreznou a mění se dřív, než přední desky, úplně běžně.
Garance ani kulance na to není ale sem tam to někomu něco sleví dle dohody. Myslím, že do půl roku stáří to uzná import na garanci, ale to nestihne vyreznout a potom už to zamítají
Řešení je brzdit víc brzdami, né tolik motorem, a hlavně zatěžovat zadní sedačky, kufr u nových, a garáž. Rosa ty kotouče vlhčí i pod střechou ,když to je přístřešek a rezne to.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)