Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
chjo, no... to je tak, dyž je to "její" leguán..... až asi třetí nebo čtvrtý den, co jezdí na zimních si všimla, že ji svítí kontrolka "tlak pneu".... taxem si proštudil manuál a pokud tomu rozumím správně, tak na neoriginál kola bude potřeba dodělat (dolepit?) nějaké senzory (magnetky?) či co.... poradíte mi někdo, kde dohledat další informace? případně, jak ty blbince vypadají a kde se dají koupit..... kuju
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
Dlouze podržet tlačítko se symbolem pneumatiky a nejspíše nápisem "SET" a je to...
Nemyslím si totiž, že by to Tiguan měl jinak než ostatní, tedy že by měl v kolech nějaké senzory. Systém hlídání tlaku v pneumatikách pracuje imho na základě otáček jednotlivých kol, takže podržením toho tlačítka mu řekneš, že aktuální stav je ok a on bude hlídat změny...
Nemyslím si totiž, že by to Tiguan měl jinak než ostatní, tedy že by měl v kolech nějaké senzory. Systém hlídání tlaku v pneumatikách pracuje imho na základě otáček jednotlivých kol, takže podržením toho tlačítka mu řekneš, že aktuální stav je ok a on bude hlídat změny...
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
právě že v návodu píšou o senzorech v origoš VW kolech z výroby
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
máme to na phaetonu, ten opravdu používá senzory nalepené uvnitř pneumatiky. na zimních kola jsme to nedávali. ale tam nesvítíí žádná kontrolka jen to neukazuje tlak v pneu.
osobně se ale spíš kloním k tomu že v případě leguanu to pouze počítá z čidel abs jako u většiny aut a tam by opravdu mělo stačit co říká vasco
osobně se ale spíš kloním k tomu že v případě leguanu to pouze počítá z čidel abs jako u většiny aut a tam by opravdu mělo stačit co říká vasco
Pravda vyděsí
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
eeeee, muselo se na to jinak.... po nstartování motoru otevřít menu MFD -> tlak pneu -> provedli jste kontrolu tlaku všech pneu? -> potvrdit -> opravdu máte nastaven správný tlak? -> potvrdit a pak teprvě tak kuntrolka zhasla ....vasco píše:Dlouze podržet tlačítko se symbolem pneumatiky a nejspíše nápisem "SET" a je to...
ale i tak kuju za rady...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
Oni jsou u VW dva způsoby měření tlaku v pneu - první je okamžité měření a zde jsou senzory. Dodělávka do neorigo kol je cca 2400/kolo - je tam speciální ventile a ještě něco kolem. Když se nasadí kola, která senzory nemají, tak se systém sám vypne a je neaktivní.
Druhý způsob je měření pomocí snímačů ABS, tzn. rychlost odvalování kola. Tento je mnohem méně efektivnější. Mám ho u Golfa a změnu tlaku to pozná až kolem 1atm Po přezutí se musí "vynulovat" nastavení - tzn. starší modely tlačítkem SET, které se drží cca 3s a novější modely přes Maxíka.
Druhý způsob je měření pomocí snímačů ABS, tzn. rychlost odvalování kola. Tento je mnohem méně efektivnější. Mám ho u Golfa a změnu tlaku to pozná až kolem 1atm Po přezutí se musí "vynulovat" nastavení - tzn. starší modely tlačítkem SET, které se drží cca 3s a novější modely přes Maxíka.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
Takže je to to, co jsem řekl a co i potvrdil řBob, jen já měl v GTI tlačítko, ty halt musíš přes MFD, ale tos asi mohl vyčíst i v tom návodu, ne?pavproch píše:eeeee, muselo se na to jinak.... po nstartování motoru otevřít menu MFD -> tlak pneu -> provedli jste kontrolu tlaku všech pneu? -> potvrdit -> opravdu máte nastaven správný tlak? -> potvrdit a pak teprvě tak kuntrolka zhasla ....vasco píše:Dlouze podržet tlačítko se symbolem pneumatiky a nejspíše nápisem "SET" a je to...
ale i tak kuju za rady...
Naposledy upravil(a) vasco dne ned 21 říj 16:09, celkem upraveno 1 x.
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
v návodu o tym nulování není ani slovo..... nebo sem to v těch více než 300 stránkách prostě nenašel...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
jestli si vzpomenu, tak se Ti zítra kouknu do návodu na Leguána MR2012.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
to není úplně málo. mmch určitě je v těch senzorech nějaká baterka.. co to tak vydrží?řidičBOB píše:Oni jsou u VW dva způsoby měření tlaku v pneu - první je okamžité měření a zde jsou senzory. Dodělávka do neorigo kol je cca 2400/kolo - je tam speciální ventile a ještě něco kolem. Když se nasadí kola, která senzory nemají, tak se systém sám vypne a je neaktivní.
Druhý způsob je měření pomocí snímačů ABS, tzn. rychlost odvalování kola. Tento je mnohem méně efektivnější. Mám ho u Golfa a změnu tlaku to pozná až kolem 1atm Po přezutí se musí "vynulovat" nastavení - tzn. starší modely tlačítkem SET, které se drží cca 3s a novější modely přes Maxíka.
Pravda vyděsí