Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Olej jsem mělnil ve 2000km, takže to je v pořádku. Je pravda, že první jízda na okruhu asi velká divočina nebude, to je fakt
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Na okruhu jezdíte se stabilizací nebo bez?
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Samozřejmě bez. A u Toyobaru to podle mě bude platit pro 98 % majitelů.
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Hanz: jezdi tak jak jsi zvyklý normálně. Čím míň jiných věcí, který budou vyžadovat tvojí pozornost, tím líp. Hlavně se na poprvé nesnažit tlačit na pilu a spíš hledat plynulost.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Hanz: záleží, co od toho napoprvé očekáváš? Jestli chceš zkoušet výjezdy s rozevlátou zádí, nebo pilovat rychlou stopu?
Pokud si myslíš, že to máš v ruce, tak si ji klidně vypni, ale pro začátek by asi stačil sportovní režim ESP.
Pokud si myslíš, že to máš v ruce, tak si ji klidně vypni, ale pro začátek by asi stačil sportovní režim ESP.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Aktuálně jezdím se zaplou stabilizací, protože na sněhu a v mrazu se mě zrovna nechce při provozu riskovat. Párkrát, když jsem se jel projet za účelem zábavy, tak jsem si zapnul ten track mode, kde stabilizace ještě funguje, ale když vidí, že řidič to má v ruce, tak ho nechá si užít. Upřímně zatím nemám koule na to abych ve 130 a více chytal přetáčivý smyk, do stovky už jsem jich pár chytil a i těch nečekaných a trochu už si věřím, ale nad kilo je všechno mnohem rychlejší
Spíš bych piloval rychlou stopu, tam jsem si jistý. Na nějaké driftování to bude chtít spíš nějaký volný plácek.
Spíš bych piloval rychlou stopu, tam jsem si jistý. Na nějaké driftování to bude chtít spíš nějaký volný plácek.
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Na driftování je optimální Mýto a Sosnová
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Tam bych se letos take rád podíval
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Ale ale, copak se chystá?jarka píše:Jo taky mě asi bude čekat malý zajíždění .
MX-5 NB 10th AE, ex BMW E46 323i
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
To by mě také zajímalo
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017