![Wink ;-)](./images/smilies/3.gif)
GTD + STI
Re: GTD + STI
Dnešní zhruba 30km pretahovana s RS230 mi ukázala, o jak velkej dynamickej rozdíl jsem přišel. Zimaky v +10 úplně nefungujou, takže jsem sice nemohl jet furt plnej, ale ten rozdíl byl brutální =(
Offtopic poznámky: a) klukovi s preFL Alltrackem to žere chladící kapalinu taky b) byl jsem dneska upozorněn, že nejpozději 2020 jde Raptor do přímého prodeje skrze ofiko dealery. Hehe![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
Offtopic poznámky: a) klukovi s preFL Alltrackem to žere chladící kapalinu taky b) byl jsem dneska upozorněn, že nejpozději 2020 jde Raptor do přímého prodeje skrze ofiko dealery. Hehe
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: GTD + STI
Označení vozidla Alltrack je podobně určující, jako Variant ![Wink ;)](./images/smilies/3.gif)
Ztráta provozních kapalin je běžná v případě netěsností=závada, jen u G12-13 to může být tlakem a únikem přes víčko či pumpou, první je vlastnost, druhé závada, a u olejů taky odvětráním nebo spotřebou. Nejčastěji vzniká při požadavku plného výkonu v nízkých otáčkách a zařazeném vysokém převodovém stupni, kdy je největší tlak, tehdy to jde přes kroužky a nebo při vysokých otáčkách, ztráta přes turbo a neprospívá tomu teplota oleje mimo ideální pracovní rozsah, studené starty nebo přehřátí.
![Wink ;)](./images/smilies/3.gif)
Ztráta provozních kapalin je běžná v případě netěsností=závada, jen u G12-13 to může být tlakem a únikem přes víčko či pumpou, první je vlastnost, druhé závada, a u olejů taky odvětráním nebo spotřebou. Nejčastěji vzniká při požadavku plného výkonu v nízkých otáčkách a zařazeném vysokém převodovém stupni, kdy je největší tlak, tehdy to jde přes kroužky a nebo při vysokých otáčkách, ztráta přes turbo a neprospívá tomu teplota oleje mimo ideální pracovní rozsah, studené starty nebo přehřátí.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: GTD + STI
Tak na rysce opět vůbec nic. Dolito. 28kkm. ![Big hug :ymhug:](./images/smilies/6.gif)
*Olej, ne chladící.
![Big hug :ymhug:](./images/smilies/6.gif)
*Olej, ne chladící.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: GTD + STI
Musíš koupit delší rysku. ![Big Grin :-D](./images/smilies/4.gif)
![Big Grin :-D](./images/smilies/4.gif)
Re: GTD + STI
GTD:
Do 40kkm na oleji žádná změna. Poslední doliti viz výše.
Další čelní sklo na výměnu.
jednou za 2-3 potřeba potřeba prifouknout jednu pneu.. Nemám čas řešit, navíc gumy jsou na vyhození, takže zkontrolovat jestli to neni seklym diskem přijde na řadu až s prezutim na zimní.
Dlouhodobá přes léto 7,9.
Jsem zvědavej, jak při vrácení vysvětlím tu skrablou střechu
STI:
Nadšení seniora stoupá, měl jsem to slíbený jako služebák a už se tváří, že mi radši koupí něco jinýho.
akorát nevím moc co
Roční prohlídka v autorizaku bez výhrad.
Olej mezi vymenami po 8kkm nežere.
Jízdní limity (viz nedotacivost MZ) dostacuji, daleko převyšují seniorovo odhodlání.
Do 40kkm na oleji žádná změna. Poslední doliti viz výše.
Další čelní sklo na výměnu.
jednou za 2-3 potřeba potřeba prifouknout jednu pneu.. Nemám čas řešit, navíc gumy jsou na vyhození, takže zkontrolovat jestli to neni seklym diskem přijde na řadu až s prezutim na zimní.
Dlouhodobá přes léto 7,9.
Jsem zvědavej, jak při vrácení vysvětlím tu skrablou střechu
![Rolling on the floor =))](./images/smilies/24.gif)
STI:
Nadšení seniora stoupá, měl jsem to slíbený jako služebák a už se tváří, že mi radši koupí něco jinýho.
![Rolling on the floor =))](./images/smilies/24.gif)
![Sad :(](./images/smilies/2.gif)
Roční prohlídka v autorizaku bez výhrad.
Olej mezi vymenami po 8kkm nežere.
Jízdní limity (viz nedotacivost MZ) dostacuji, daleko převyšují seniorovo odhodlání.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: GTD + STI
Za kolik s tím tatík jezdí? To je fajn, že je spokojený, auto funguje dobře. Jen když člověk chce jet úplnou hranu, tak už to každému nemusí vyhovovat, vč. spolehlivosti. Na takové využití, bude makat bez problémů.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: GTD + STI
Na Metallicu po D1 do Prahy tempomat 150km/h kolem 15l/100km.
S motorkářema se nahání kolem 25l/100km.
Za mě pořád +-30l/100km, dovedu si představit, že při daily použití by to padlo někam lehce pod 20.
Paradoxně na delší trasy možná víc než na skákání kolem komína, do nejbližšího města to máme +-25 kiláků a to se ani nezahřeje motor, takže polovinu cesty za +- 10![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
S motorkářema se nahání kolem 25l/100km.
Za mě pořád +-30l/100km, dovedu si představit, že při daily použití by to padlo někam lehce pod 20.
Paradoxně na delší trasy možná víc než na skákání kolem komína, do nejbližšího města to máme +-25 kiláků a to se ani nezahřeje motor, takže polovinu cesty za +- 10
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: GTD + STI
tak na GTD problém s brzdama.
štrejchá kotouč o destičky, na obou stranách. Vzadu. Ale jenom párkrát za otáčku. Takže wtf? Normálně bych řekl, že se posrala ručka, ale takhle je mi to divný.
Vydává to při jízdě užasný zvuky a při brždění ještě lepší. Se s tím trošku stydím jezdit.
štrejchá kotouč o destičky, na obou stranách. Vzadu. Ale jenom párkrát za otáčku. Takže wtf? Normálně bych řekl, že se posrala ručka, ale takhle je mi to divný.
Vydává to při jízdě užasný zvuky a při brždění ještě lepší. Se s tím trošku stydím jezdit.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: GTD + STI
Máš z toho osmicu
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3