andr228 píše:Děkuji za přemístění tématu
Už se u mě opravdu otevřela i cesta pro benzin. Mám kolegu, který má dobrou zkušenost s benzínovým motorem + plyn.
Ty FSI od jakého roku, stačí 2005?
tak lepší jsou motory před FSI ..
Deli neprovokuj , V10 už je trošku někde jinde nákladově
neni auto a verze, na kterou by se podobne veci nenasly, zbytecny strasak. vedle tohoto jsou tu stovky a tisice dalsich co problemy nemaji zadne a to same jakekoli auto na kter clovek pomysli.
Tuto špatnou zkušenost jsem už četl, nezáviděni hodné. Jsem zmatený, když chci naftu píšete kup benzím (méně problému) a naopak, když benzín tak mě odkazujete až na motory V10 .
Fakt nevím
Udajně 3,2 FSi s plynem nemá smysl, co vy na to (stejný žrout)?
tak nema smysl... si to preber sam, budes jezit nekde na urovni spotreby dizlu no, akorat budes vozit takovy bazmek v kufru apod. tudiz je to na tobe, zda se ti to chce. nechapu, proc jsi zanevrel na dizl, ono ptat se v diskusi na auto fanda webu je proste do znacne miry hloupe, protoze tu te od nafty bude odrazovat uplne kazdy, ze se pak pres polovinu aut realne s naftou proda a lidi jsou spokojeni je veci druhou.
Za mě teda rozhodně 5er po faceliftu a rozhodně 530i manuál nebo ZF ... když se vybere dobrá verze v m-packetu, tak to vypadá docela dobře a velmi dobře se to řídí, bez toho aktivního řízení ... tam jsou ta změny poněkud nevypočitatelné občas:). Spotřeba při normální jízdě, tak +2-3litry nad 3.0d. A6 je dobrý povoz, ale je k uzoufání nudná a jede pouze rovně ... diesel je tam podle mého odhlučněn lépe než v BMW.
Moje volba 530i E60 07/2007+ mpacket manuál ... minimální náklady na provoz ... žádné potenciální repase automatu, žádné vstřiky a žádné turba. Náklady na provoz jsou jednoznačně nižší u ojetého auta (brzdy odchází mnohem později než u těžkého dieslu a to samé podle mě platí pro přední tlumiče a celkově přední nápravu). Taky jsem měl 3litrového diesla a už by mě k tomu nikdo nedostal, pokud by to nebyl služebák a nenazdil bych okolo 50-60tkm a více.