Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5689
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
Z tu navrhovanych zalezitosti:
Fobia alebo Polo: V kombinacii s 1,2 TSI a 81kW to bude asi najrozumnejsia volba, vylozene ale nenadchne no posluzi
Minus bych ale videl zbytocne vysoke sedenie a nevypinatelne ESP.
SSS: Volba srdca ale urcite nie tak univerzalne ako auta od VAGu a mozno ako prve auto bych asi volil nieco obycajnejsie.
Mazda 2: Kombinacia Fobie a SSS...je to dostatocne sofersky ciste, ale zaroven menej neuroticke ako SSS a 1,5 G90 by mala stacit. Pri tomto zadani, bych osobne volil prave Mazdu.
Golf: To je az prilis rozumna, prilis nudna a aj zbytocne velka volba. To auto zvladne vsetko, ale bez akehokolvek nadsenia a ked uz tak bych siel do 1,4 92kW ktora uz predsa len to auto rozhybe viac adekvatne + je tam multilink...
Volba pod ciarou...
Ak to ma byt nahrada za Pindicu, tak preco nie Suzuku Swift 4x4?
PS: Nemaju niekde na predaj testovacku Polo GTI 2015?
Fobia alebo Polo: V kombinacii s 1,2 TSI a 81kW to bude asi najrozumnejsia volba, vylozene ale nenadchne no posluzi
Minus bych ale videl zbytocne vysoke sedenie a nevypinatelne ESP.
SSS: Volba srdca ale urcite nie tak univerzalne ako auta od VAGu a mozno ako prve auto bych asi volil nieco obycajnejsie.
Mazda 2: Kombinacia Fobie a SSS...je to dostatocne sofersky ciste, ale zaroven menej neuroticke ako SSS a 1,5 G90 by mala stacit. Pri tomto zadani, bych osobne volil prave Mazdu.
Golf: To je az prilis rozumna, prilis nudna a aj zbytocne velka volba. To auto zvladne vsetko, ale bez akehokolvek nadsenia a ked uz tak bych siel do 1,4 92kW ktora uz predsa len to auto rozhybe viac adekvatne + je tam multilink...
Volba pod ciarou...
Ak to ma byt nahrada za Pindicu, tak preco nie Suzuku Swift 4x4?
PS: Nemaju niekde na predaj testovacku Polo GTI 2015?
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28158
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
Polo GTI je asi krapet přes limit
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
přímá náhrada za pindicu to nebude.... než sa řidičsky otrká v pindici, tak bude už na VŠ a bude potřebovat nějaké přibližovadlo ... a pindicu mu do brna/phy nedám... bo a) ju chcu mít dál na ježdění do hor a za b) tam v dolině 4x4 nepočebuje...
určitě sa pokusím sa svýzt v tym G7 aji SSS, ale asi fakt to bude ta fobije....
určitě sa pokusím sa svýzt v tym G7 aji SSS, ale asi fakt to bude ta fobije....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28158
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
To je dobrá volba...i když spíš rozumem než pocitem...ale dobrá - pro 18ti letého študenta bych řekl, že možná až vynikající.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
Fabia podle mě není moc dobrá volba, podvozek jde výrazně na komfort, moc obratné tak auto není navíc v některých věcech je to dost lowcost, popravdě já jsem taky mladý a jízda s Fabii mě vůbec nebavila, naladění je spíš důchodcovské, jakkoliv celkově to auto je dobré, ne že ne. To už bych ze Škodovek vzal raději Rapida, který nyní navíc dostane silnější motory s řemenem.
Já bych raději doporučoval nedávno modernizovanou Ibizu, stejně jako Fabia sice nemá vypínatelnou stabi, ale s 1.2 TSI nemá stop/start vůbec a podvozkově je lepší než Fabia téměř ve všech ohledech, navíc s novým interiérem vypadá hodnotněji. Kdybys řekl minulý týden, mohl jsem tě svézt.
Ideální auto pro osmnáctiletého pak podle mě je Swift Sport, tam není o čem - nežere, naučí, je jednoduché a zábavné, podle mě splňuje všechny požadavky, na rozdíl od Fabie, která nesplňuje skoro nic ze zadání. Škoda, že se už nevyrábí Twingo RS, tu věc jsem naprosto miloval. Určitě bych se mrknul i na Mazdu 2, u té je však problém, že nejlepší motor (nejsilnější 1.5) se váže jen s drahými výbavami.
Já bych raději doporučoval nedávno modernizovanou Ibizu, stejně jako Fabia sice nemá vypínatelnou stabi, ale s 1.2 TSI nemá stop/start vůbec a podvozkově je lepší než Fabia téměř ve všech ohledech, navíc s novým interiérem vypadá hodnotněji. Kdybys řekl minulý týden, mohl jsem tě svézt.
Ideální auto pro osmnáctiletého pak podle mě je Swift Sport, tam není o čem - nežere, naučí, je jednoduché a zábavné, podle mě splňuje všechny požadavky, na rozdíl od Fabie, která nesplňuje skoro nic ze zadání. Škoda, že se už nevyrábí Twingo RS, tu věc jsem naprosto miloval. Určitě bych se mrknul i na Mazdu 2, u té je však problém, že nejlepší motor (nejsilnější 1.5) se váže jen s drahými výbavami.
Ain´t nobody got time for that
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 203
- Registrován: čtv 03 led 15:19
Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
Souhlas s chargerem. Býval bych radši koupil Twingo RS. Sice jsem v něm nikdy nejel, ale co jsem slyšel z okolí a vyčetl z mnoha zdrojů, je ještě zábavnější než Swišť (na úkor ještě menší praktičnosti). Ale když jsem kupoval, měl jsem podmínku, že to musí být nové auto a Twingo se v té době už nevyrábělo...
Mazda 2 se jeví jako čupr volba, ale se stopatnáctikoňovým silníkem je téměř o kilo dražší než Swišť, což je podle mě naprostej nesmysl...
Mazda 2 se jeví jako čupr volba, ale se stopatnáctikoňovým silníkem je téměř o kilo dražší než Swišť, což je podle mě naprostej nesmysl...
Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
Na dojíždění do školy po dálnici žádnou velkou zábavu asi neužije. Nejspokojenější by byl zřejmě s Golfem.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 203
- Registrován: čtv 03 led 15:19
Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
To je pravda. Doteď jsem měl za to, že by auto sloužilo primárně k drcení okresek po okolí. Pokud bude 90% času trávit pendlováním mezi Prahou a Valachy po D1 s tempomatem na 140 km/h, Swišť skutečně není ideální volba...
edit: Já po dálnici jezdím zpravidla 160 km/h a po delší cestě mi pak ještě několik hodin hučí v hlově. Zrovna aerodynamickej hluk ve "vyšších" rychlostech není věc, se kterou by se položená kadibudka vypořádávala nějak snadno. Ale u Fabie3 to nemám vyzkoušeno a možná to nebude o moc lepší...
edit: Já po dálnici jezdím zpravidla 160 km/h a po delší cestě mi pak ještě několik hodin hučí v hlově. Zrovna aerodynamickej hluk ve "vyšších" rychlostech není věc, se kterou by se položená kadibudka vypořádávala nějak snadno. Ale u Fabie3 to nemám vyzkoušeno a možná to nebude o moc lepší...
Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
předpokládám, že Jr. to bude mixovat (po městě, po dálnici i po okreskách), takže asitak
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.