Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 36
- Registrován: ned 17 kvě 14:18
Re: Automobil do 500000,-
Ouch, tak to se mi zdá, že to už je moc, nakonec jsem se rozhodl do toho dat míň, i za 350000 se dá pořídit pěkné auto, klidně i zánovní, rači zůstanu u toho manuálu, vyskočit kvůli automatu na 500k se mi moc nechce.
Re: Automobil do 500000,-
souhlasím, fabia III je opravdu velmi, velmi řidičské auto a v 1.2TSI (slabší verze) to jede obstojně, ne-li velmi obstojně vzhledem k objemu
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 36
- Registrován: ned 17 kvě 14:18
Re: Automobil do 500000,-
Ok, tak já vezmu tu 66 kW verzi s 5 stupňovou převodovkou (není to trochu málo?), snad to bude šlapat nebo si kdyžtak připlatit na nějaký ten Golf, asi vezmu výbavu ze "zlaté střední cesty", tudíž tu Ambition nebo Comfortline, ty zakladní výbavy nechci, zdá se mi to, že tam je jen to nejzákladnější a nechci mít oholené auto a ty dražší jsou už zbytečně velký luxus. Pokud je má představa nespravná, tak mne opravte. A v motorizacích se moc u Golfu nevyznám, zde bych trochu potřeboval zasvětit. U škody vím, že MPI je spíš takový kliďas a záleží tu hlavně na spotřebě, ale občas na to budu potřebovat trochu "šlápnout", takže plazící se auto by byla sebevražda. Stačí mi nějaká ta slabší varianta s turbem na benzín. Nějakou podobnou variantu bych si představoval i u Golfu, která to tedy je?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27862
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
U Golfu TSI. V benzínu tam ani nic jiného není.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 36
- Registrován: ned 17 kvě 14:18
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
Šak tam jsou naftové a benzínové varianty, takže bych urcitě vybral benzín TSI, ale myslím, kolikátku a kolik kW bych měl vybrat.
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
Pokud 1,2 tak bych vzal tu nejsilnější 81kw, když se 1,4 nedoporučuje.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 36
- Registrován: ned 17 kvě 14:18
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
Myslíš, že to za ten výkon stojí? Možná pokud se vyplatí zde, vyplatila by se výkonnější varianta i u Fabie? A proč se vůbec 1.4 nedoporučuje? To se jako nějak nepovedla nebo není vhodné pro toto auto? Právě jsem i zaslechl, že motory u Fabie a Golfa nebo Pola teď nevím, jsou hodně podobné ne-li stejné, co je na tom pravdy?
//edit: Jo aha, tam je vlastně ten řetěz, jak jsme se bavili, jsem zapomněl..
//edit: Jo aha, tam je vlastně ten řetěz, jak jsme se bavili, jsem zapomněl..
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
Nechci rejpat, jen se zeptám.. je nutné mít první auto nový za 500 (teď už ojetý za 350) tisíc? Jak jsi na to našetřil/nebo dostal/ peníze je mi fuk, ale první auto většinou schytá pár ťukanců, odřenin, hoblování kol o obrubník apod... nebylo by lepší koupit na začátek něco staršího (třeba 4-5let) s čím se naučíš jezdit a zvládat nějaký situace (protože v autoškole tě to na 90% nenaučí)?
Neříkám, že budeš ten případ co to hned někde odře apod., ale ta pravděpodobnost je vyšší a byla by škoda si poškodit takhle drahý auto.. navíc když už chceš dávat tolik peněz, tak proč jezdit ve fádním golfu/fabii? Asi tady se mnou většina nebude souhlasit, ale já bych se koukl po něčem jinym
A nedoporučuju v prvním autě park. senzory vpředu i vzadu, pak sedneš do auta bez a budeš čekat na pípání, který nepřijde vlastní zkušenost, ale ještě tam tak 3cm zůstaly
Neříkám, že budeš ten případ co to hned někde odře apod., ale ta pravděpodobnost je vyšší a byla by škoda si poškodit takhle drahý auto.. navíc když už chceš dávat tolik peněz, tak proč jezdit ve fádním golfu/fabii? Asi tady se mnou většina nebude souhlasit, ale já bych se koukl po něčem jinym
A nedoporučuju v prvním autě park. senzory vpředu i vzadu, pak sedneš do auta bez a budeš čekat na pípání, který nepřijde vlastní zkušenost, ale ještě tam tak 3cm zůstaly
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
Nejdřív bylo "půl mega na stole v českejch" a teď najedou ojetá fabia? To se nám to nějak zamotává......
Já místní všeobecné nadšení s FIII tolik nesdílím. Jízdně je to opravdu pěkné. Taková směs jistoty a komfortu. Ale zpracovávání a šíře interiéru mě nenadchnou, za tu relativně odvážnou cenovku.
Pokud bych si měl/musel vybrat FIII, tak určitě a jedině 1.2TSI 81kW 6MT. Jel jsem s slabší 1.2TSI 5MT a tahle kombinace motoru a převodovky zdaleka nevyužije potenciál motoru.
Takže pokud šetříme, tak ber FIII - třeba něco takovýho http://www.skoda-auto.cz/chci-vuz-skoda ... J2FZ008200
Ale když si kousek připlatíš, tak bude třeba i dosplělý Golf http://www.dasweltauto.cz/Car/850377/go ... -trendline
P.S.: Nemůžu zaručit, že ty auta v uvedený inzerci opravdu existují a/nebo zda cena není podmíněná financováním.
Já místní všeobecné nadšení s FIII tolik nesdílím. Jízdně je to opravdu pěkné. Taková směs jistoty a komfortu. Ale zpracovávání a šíře interiéru mě nenadchnou, za tu relativně odvážnou cenovku.
Pokud bych si měl/musel vybrat FIII, tak určitě a jedině 1.2TSI 81kW 6MT. Jel jsem s slabší 1.2TSI 5MT a tahle kombinace motoru a převodovky zdaleka nevyužije potenciál motoru.
Takže pokud šetříme, tak ber FIII - třeba něco takovýho http://www.skoda-auto.cz/chci-vuz-skoda ... J2FZ008200
Ale když si kousek připlatíš, tak bude třeba i dosplělý Golf http://www.dasweltauto.cz/Car/850377/go ... -trendline
P.S.: Nemůžu zaručit, že ty auta v uvedený inzerci opravdu existují a/nebo zda cena není podmíněná financováním.