Čo dalej po E46?
Re: Čo dalej po E46?
Z M3 to nepůjde, ten jedinej je mimo skládačku. Ale určitě se něco zajímavýho najde.
http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm
Btw. IMO na daily už by to bylo moc krátký. M3 má jinak kvalty a točí o 1500ot. víc.
http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm
Btw. IMO na daily už by to bylo moc krátký. M3 má jinak kvalty a točí o 1500ot. víc.
RWD
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo dalej po E46?
Pozor, ja uz tam nemam zadne obyc sitzny !!!
Ale suhlas, verim tomu ze ta spravna E46 bude slusny rozdiel, ono sucasnu som kupoval s tym, ze som isiel dost na risk oproti tomu na co som bol zvyknuty a proti vsetkym nazorom v okoli. A sadli sme si nadherne
A ok M-ko teda hadzem za hlavu, je krasne o nich snivat (ako o STi) ale omnoho tahsie s nimi zit a nakladovo to je iny level oproti primitivnej E46 . A s mojim rozpoctom bude fakt lahsie najst nadhernu E46 v takej konfi ako chcem a mozem ju dalej upravit k obrazu svojmu. K hraniu sa s diffom bude idealna poFL 6 rychlostka, stacilo by dat staly z mojej 325i
Este ten napad s upravenou E90 325i znie slubne, ale pri nej bude zase treba. Investovat do spravnych veci, hlavne ju zohnat s Mpakom, alebo aspon pouzitelnym interierom - bez iDrivu, koze, ale zaroven sportsitze...
A nikdy som sa na E90 nepozrel ze tak ta je krasna, E46 je na tom opacne prave E87 je niekde medzi
Ale suhlas, verim tomu ze ta spravna E46 bude slusny rozdiel, ono sucasnu som kupoval s tym, ze som isiel dost na risk oproti tomu na co som bol zvyknuty a proti vsetkym nazorom v okoli. A sadli sme si nadherne
A ok M-ko teda hadzem za hlavu, je krasne o nich snivat (ako o STi) ale omnoho tahsie s nimi zit a nakladovo to je iny level oproti primitivnej E46 . A s mojim rozpoctom bude fakt lahsie najst nadhernu E46 v takej konfi ako chcem a mozem ju dalej upravit k obrazu svojmu. K hraniu sa s diffom bude idealna poFL 6 rychlostka, stacilo by dat staly z mojej 325i
Este ten napad s upravenou E90 325i znie slubne, ale pri nej bude zase treba. Investovat do spravnych veci, hlavne ju zohnat s Mpakom, alebo aspon pouzitelnym interierom - bez iDrivu, koze, ale zaroven sportsitze...
A nikdy som sa na E90 nepozrel ze tak ta je krasna, E46 je na tom opacne prave E87 je niekde medzi
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Čo dalej po E46?
pavproch píše:a ještě jeden - raritní tip - 320si (E90)
Kousek jsem v tom jel, pár postřehů je tady (na stránce dole):Snowman000 píše:Hmmm, zajimava moznost Trosku sa ale bojim, ze to nebude moc upgrade v niektorych uhladoch...predsa len koni to ma menej a tie dva valce mi tiez budu chybat Mozno by ma ale test drive zlomil...zazil niekto?
Drsne? V com? V cene?
http://forum.autoforum.cz/viewtopic.php ... start=4680
Jinak k původnímu dotazu: ideální řešení by byla 335i F30 popř. 328i F30, jen je samozřejmě (zatím) mimo rozpočet. Pro mě je E90 nehezká, E60 vůbec nepřipadá v úvahu, ale F30 si jednou koupím.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo dalej po E46?
To Beau: F30 uz vobec neee ta uz uplne mimo v mojich ociach, velka, predrotovana a neni tam atmo R6...
Ked tak to uz by som radsej skoncil v F22 M235i a modlil sa aby bolo len jedno decko max mojho vzrastu
Za postrehy k 320si ale diky, ten motor by mi krasne sedel do E87 tam by bol ideal, ale do tazkej a velkej E90 uz je to trosku nahrane, nevravim ze pomale, ale obcas aj pri svojej 325i zatuzim po vic kobylkach aj ked som sa bal pri kupe ze to bude castejsie
Ked tak to uz by som radsej skoncil v F22 M235i a modlil sa aby bolo len jedno decko max mojho vzrastu
Za postrehy k 320si ale diky, ten motor by mi krasne sedel do E87 tam by bol ideal, ale do tazkej a velkej E90 uz je to trosku nahrane, nevravim ze pomale, ale obcas aj pri svojej 325i zatuzim po vic kobylkach aj ked som sa bal pri kupe ze to bude castejsie
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Čo dalej po E46?
Hele, technicky to prej de nějak ošéfovat, ale vedoucímu se to často nelíbí.od Snowman000 » modlil sa aby bolo len jedno decko
RWD
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo dalej po E46?
Myslim, ze mi sem z trucu posle aspon 5 aby som bol nuteny si kupit MPV
Maly dotaz...fakt ma 130i len 53l nadrz? E90 330i ma dufam 63 ako E46 alebo???
Maly dotaz...fakt ma 130i len 53l nadrz? E90 330i ma dufam 63 ako E46 alebo???
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 49
- Registrován: pon 02 led 22:08
Re: Čo dalej po E46?
dle mych zkusenosti, pri pozadavku na daily car a potrebe funfactoru bych vyradil oba japonce. RX8 je nesmysl, zaludny podvozek a spotreba, ktera temer nejde stlacit pod 15l, to neni na denni jezdeni idealni. Navic vykonu je tam opravdu tak akorat. Servisni naklady jsou jak na starsi 911 a jen malo lidi u nas umi wankel opravit kdyz se neco stane (a jakoze se tutove neco stane). Pokud bys chtel Mazdu, kouknul bych spis po 6mps je pouzitenejsi a jede lip.
Legacy bych taky nebral. tam jsem zadny funfactor nenasel a s automatem je to auto dost liny na danej objem a vykon. A manualu je jak safranu, tezko k sehnani. Od Subaru mi prisel mnohem zabavnejsi Forester 2,5 Turbo.
Legacy bych taky nebral. tam jsem zadny funfactor nenasel a s automatem je to auto dost liny na danej objem a vykon. A manualu je jak safranu, tezko k sehnani. Od Subaru mi prisel mnohem zabavnejsi Forester 2,5 Turbo.
Re: Čo dalej po E46?
Já mám tuším 52l, takže to tak asi bude.
Forester 2,5 XT je libové autíčko, rád na něj vzpomínám, ale asi to nebude splňovat dizajnové požadavky.
Forester 2,5 XT je libové autíčko, rád na něj vzpomínám, ale asi to nebude splňovat dizajnové požadavky.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Čo dalej po E46?
Je to tazko uveritelne ale je to tak E90 ma 63 litrovSnowman000 píše:Maly dotaz...fakt ma 130i len 53l nadrz? E90 330i ma dufam 63 ako E46 alebo???
Re: Čo dalej po E46?
má!Snowman000 píše:Myslim, ze mi sem z trucu posle aspon 5 aby som bol nuteny si kupit MPV
Maly dotaz...fakt ma 130i len 53l nadrz? E90 330i ma dufam 63 ako E46 alebo???
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.