Dalsi auto - kterym smerem?
Re: Dalsi auto - kterym smerem?
cooper S nebo JCW.
Jinak Z3c... nebere, nebere, nebere... projeď si 3.0 s LSD a bude brat. - Ikdyž zase je to starý a málo bezpečný.
a co podle mě stojí za pekelné zvážení je boxster.
Jinak Z3c... nebere, nebere, nebere... projeď si 3.0 s LSD a bude brat. - Ikdyž zase je to starý a málo bezpečný.
a co podle mě stojí za pekelné zvážení je boxster.
Slow and serious
Re: Dalsi auto - kterym smerem?
A co nějakou 330i. Vyházet z toho všechny krámy, motor nechat v origo stavu a jen se věnovat opravám a podvozku? To by nemuselo být špatný auto. Sice by tomu ještě pořád dost kilo přebývalo a velikostně je to na můj vkus už docela moc, ale umím si to představit. Takový nenápadný TopGear rychlík. Koukal jsem na český ceny a začínají někde na 100k.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Dalsi auto - kterym smerem?
Gt je o jiném svezení než Brera. Brera je parník. GT je docela malé, docela lehké a mrštné. Motor se musí zažít, docela lituju, že ho nemám v autě. Olej stojí normálně a spotřeba je na tenhle obsah více než dobrá (známej co má GTA na projížďky má průměr kolem 13). Ale určitě hledej s Q2 (samosvor), je ho sice jednoduché dodělat, ale ušetříš si peníz.
Jinak je mi jasné, že mě dost lidí ukamenuje, ale ve své době byla 156 hodnocena podvozkově lépe než E36 a GT je na stejném podvozku. Taky ho koupíš za dobré peníze novej rok ve slušný výbavě (ale nejsou tam žádné kraviny navíc co člověk nepoužije).
edit: Zapoměl jsem napsat. V čem bývá problém je přední náprava, trpí horní ramena, ale jedno v originálu stojí do 1500 takže to není nic hrozného
Jinak je mi jasné, že mě dost lidí ukamenuje, ale ve své době byla 156 hodnocena podvozkově lépe než E36 a GT je na stejném podvozku. Taky ho koupíš za dobré peníze novej rok ve slušný výbavě (ale nejsou tam žádné kraviny navíc co člověk nepoužije).
edit: Zapoměl jsem napsat. V čem bývá problém je přední náprava, trpí horní ramena, ale jedno v originálu stojí do 1500 takže to není nic hrozného
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Dalsi auto - kterym smerem?
Asi tak.jarka píše:A co nějakou 330i. Vyházet z toho všechny krámy, motor nechat v origo stavu a jen se věnovat opravám a podvozku? To by nemuselo být špatný auto. Sice by tomu ještě pořád dost kilo přebývalo a velikostně je to na můj vkus už docela moc, ale umím si to představit. Takový nenápadný TopGear rychlík. Koukal jsem na český ceny a začínají někde na 100k.
RWD
Re: Dalsi auto - kterym smerem?
Kolega Dallen ma pravdu krome jedine veci: samosvor oznacovany u GT jako Q2 montovala Alfa JEN k naftove 1.9 JTDm, a to jen u zvlastniho stupne vybavy, znaceneho prave Q2. Sestivalec 3.2 samosvor nemel, ale hodne majitelu si ho dokoupilo (nestoji moc) a domontovalo, coz je snadne. Zato je V6 fantasticky tocivy a znejici a mechanicky odolny.
Jinak GT je asi jedine auto, ktere v te dobe a kategorii podvozkove, motory a svezenim vubec dokazalo konkurovat E46. Alfa ma proti BMW vyhody (ceny aut, dilu i servisu, prakticnost, skvely motor V6) i nevyhody (spotreba, pro nekoho FWD, coz je treba pro me spis vyhoda, ale to uz je vec kazdeho....).
Mimochodem, co Alfa GTV? Starsi, mnohem mene prakticka, ale levnejsi, se stejne fantastickymi motory V6 a rizenim a s temer stejne skvelym podvozkem.
Jinak GT je asi jedine auto, ktere v te dobe a kategorii podvozkove, motory a svezenim vubec dokazalo konkurovat E46. Alfa ma proti BMW vyhody (ceny aut, dilu i servisu, prakticnost, skvely motor V6) i nevyhody (spotreba, pro nekoho FWD, coz je treba pro me spis vyhoda, ale to uz je vec kazdeho....).
Mimochodem, co Alfa GTV? Starsi, mnohem mene prakticka, ale levnejsi, se stejne fantastickymi motory V6 a rizenim a s temer stejne skvelym podvozkem.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Dalsi auto - kterym smerem?
Díky za info, nevěděl jsem, že se Q2 neprodávala u V6. Ale dodělat ho není problém jde to dokonce i na autě. Už jsem řešil i Q2 na svoje TSko a taky se dá, ale těch peněz
A jinak spotřeba co vím tak na objem a výkon je docela v pohodě. Já sice V6 neměl, ale co znám pár lidí tak co V6 maj tak to co jim to žere mi přijde naprosto v pohodě (celkově nákladově ve výsledku asi jezdí i levněj než já).
A jinak spotřeba co vím tak na objem a výkon je docela v pohodě. Já sice V6 neměl, ale co znám pár lidí tak co V6 maj tak to co jim to žere mi přijde naprosto v pohodě (celkově nákladově ve výsledku asi jezdí i levněj než já).
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Dalsi auto - kterym smerem?
Ten svor jsem si zjišťoval, když jsem uvažoval o GT 1.9jtd jako pracovním autu a stojí včetně nových ložisek asi 11tis. kč. Vážně dobrá cena.
RWD
Re: Dalsi auto - kterym smerem?
Tak tak, ten samosvor je dobry, levny a do GT V6 jde i snadno namontovat. Jestli resp. jak to jde do T.S. netusim.
Pokud jde o spotrebu, tak Alfa 3.2 V6 jede asi jako 330i E46, ale vezme si o litr az dva vic. Jakkoliv fandim Alfe a mam ji rad, tak v pomeru vykon/spotreba nema v tehle tride na BMW nikdo na svete. Nebo teda spis nemel...
Pokud jde o spotrebu, tak Alfa 3.2 V6 jede asi jako 330i E46, ale vezme si o litr az dva vic. Jakkoliv fandim Alfe a mam ji rad, tak v pomeru vykon/spotreba nema v tehle tride na BMW nikdo na svete. Nebo teda spis nemel...
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Dalsi auto - kterym smerem?
Sice ot., ale na TS jde Quaife no, ale ta cena http://www.quaife.co.uk/shop/products/qdh2k-52.
Klasické Q2 člověk sežene i jeté za cca poloviční cenu a pak není očem.
http://www.alfaworkshop.co.uk/156-147-G ... tial.shtml
Klasické Q2 člověk sežene i jeté za cca poloviční cenu a pak není očem.
http://www.alfaworkshop.co.uk/156-147-G ... tial.shtml
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko