Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Každej, kdo aspoň jednou viděl Rychle a Zběsile přece ví, že na řízení jsou nejlepší plátěnky. Tenká podrážka, lehká bota, možnost maximální flexibility nohy. Pokud člověk nejezdí jenom na výlety a v cíli cesty ho čeká někdo/událost, kde jsou plátěnky za pětibábu nevhodné, polobotky to jistí Ovšem není polobotka jako polobotka že. Vybrat něco s hodně tenkou podrážkou a zároveň nepříliš tuhou "stavbou" a bude to v pohodě. Semiš není uplně blbej matroš, jenom nesmíš zmoknout
add supersporty: S hanzem maličko souhlasím. Obecně si myslím, že sportovní a supersportovní vozy jsou většinou koupeny jako splnění snu, když už teda prachy jsou nebo jako nástavec na péro. Obojí je v pořádku, ať si každej dělá co chce. To bude platit pro GT3 úplně stejně jako pro Aventador. O tom, že schopnosti auta už dávno přesahují možnosti drtivé většiny řidičské popuplace se není potřeba bavit, akorát to nezačíná u Porsche, ale už někde u Leonu Cupra a podobobný. Kdo z nás by dokázal házet 300k FWD bokem do každé zatáčky na suchu tak, aby jeho jízda byla maximálně efektivní, ať hodí kamenem
A to, že marketingové oddělení Subaru odvedlo skvělou práci v tom, že kdo si koupí BRZ je pravej petrolhead a kdo si koupí něco jiného je tupá ovce, co nic nechápu a jde akorát o výkon, je pravda
A teď mně omluvte, jdu se zeptat, jestli si můžu z garáže vytáhnout tu černou potvoru s rodokmem rallye a jet s ní 70km na dobrou pizzu
add supersporty: S hanzem maličko souhlasím. Obecně si myslím, že sportovní a supersportovní vozy jsou většinou koupeny jako splnění snu, když už teda prachy jsou nebo jako nástavec na péro. Obojí je v pořádku, ať si každej dělá co chce. To bude platit pro GT3 úplně stejně jako pro Aventador. O tom, že schopnosti auta už dávno přesahují možnosti drtivé většiny řidičské popuplace se není potřeba bavit, akorát to nezačíná u Porsche, ale už někde u Leonu Cupra a podobobný. Kdo z nás by dokázal házet 300k FWD bokem do každé zatáčky na suchu tak, aby jeho jízda byla maximálně efektivní, ať hodí kamenem
A to, že marketingové oddělení Subaru odvedlo skvělou práci v tom, že kdo si koupí BRZ je pravej petrolhead a kdo si koupí něco jiného je tupá ovce, co nic nechápu a jde akorát o výkon, je pravda
A teď mně omluvte, jdu se zeptat, jestli si můžu z garáže vytáhnout tu černou potvoru s rodokmem rallye a jet s ní 70km na dobrou pizzu
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Souhlas se Štěpánem, teda částečně. Nikoli plátěnky ale tohle používám na řízení (m4Zlik, 3er, Pindica, Leguán) kdykoli jedu dál než pár km. A v cíli se halt přezouvám (pohorky, tenisky, lyžáky, lakýrky....)
Inov8 Recolite 190 - bohužel už je nedělají, ale stihnul sem si pořídit zásobu (3 páry)
Inov8 Recolite 190 - bohužel už je nedělají, ale stihnul sem si pořídit zásobu (3 páry)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
No to teda nevím, tuhá turistická podrážka, tohle ideální nebude.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Ale prd velebnosti, je to naprosto měkká a flexibilní papuča, původně byla vymyšlena pro relax po sportovním výkonu.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Uz jsi tady misto toho vypisovani prohnal ten pekac nekde v horach? Kdyz mate doma to rallye autoStepan píše:Každej, kdo aspoň jednou viděl Rychle a Zběsile přece ví, že na řízení jsou nejlepší plátěnky. Tenká podrážka, lehká bota, možnost maximální flexibility nohy. Pokud člověk nejezdí jenom na výlety a v cíli cesty ho čeká někdo/událost, kde jsou plátěnky za pětibábu nevhodné, polobotky to jistí Ovšem není polobotka jako polobotka že. Vybrat něco s hodně tenkou podrážkou a zároveň nepříliš tuhou "stavbou" a bude to v pohodě. Semiš není uplně blbej matroš, jenom nesmíš zmoknout
add supersporty: S hanzem maličko souhlasím. Obecně si myslím, že sportovní a supersportovní vozy jsou většinou koupeny jako splnění snu, když už teda prachy jsou nebo jako nástavec na péro. Obojí je v pořádku, ať si každej dělá co chce. To bude platit pro GT3 úplně stejně jako pro Aventador. O tom, že schopnosti auta už dávno přesahují možnosti drtivé většiny řidičské popuplace se není potřeba bavit, akorát to nezačíná u Porsche, ale už někde u Leonu Cupra a podobobný. Kdo z nás by dokázal házet 300k FWD bokem do každé zatáčky na suchu tak, aby jeho jízda byla maximálně efektivní, ať hodí kamenem
A to, že marketingové oddělení Subaru odvedlo skvělou práci v tom, že kdo si koupí BRZ je pravej petrolhead a kdo si koupí něco jiného je tupá ovce, co nic nechápu a jde akorát o výkon, je pravda
A teď mně omluvte, jdu se zeptat, jestli si můžu z garáže vytáhnout tu černou potvoru s rodokmem rallye a jet s ní 70km na dobrou pizzu
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
kdyby tě zastavila módní policie tak to máš natvrdopavproch píše:Souhlas se Štěpánem, teda částečně. Nikoli plátěnky ale tohle používám na řízení (m4Zlik, 3er, Pindica, Leguán) kdykoli jedu dál než pár km. A v cíli se halt přezouvám (pohorky, tenisky, lyžáky, lakýrky....)
Inov8 Recolite 190 - bohužel už je nedělají, ale stihnul sem si pořídit zásobu (3 páry)
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Nicht fesch, aber praktisch.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Je vidět že asi nejdůležitější je, aby se v tom noha dotčeného soudruha cítila dobře.
Ale máš bod, kdokoliv si stěžuje že MX5 nebo BRZ/86 nemá výkon na hození bokem, měl by si přiznat, že skutečným limitem je on sám
Tak s Favoritem to ještě šloStepan píše:O tom, že schopnosti auta už dávno přesahují možnosti drtivé většiny řidičské popuplace se není potřeba bavit, akorát to nezačíná u Porsche, ale už někde u Leonu Cupra a podobobný. Kdo z nás by dokázal házet 300k FWD bokem do každé zatáčky na suchu tak, aby jeho jízda byla maximálně efektivní, ať hodí kamenem
Ale máš bod, kdokoliv si stěžuje že MX5 nebo BRZ/86 nemá výkon na hození bokem, měl by si přiznat, že skutečným limitem je on sám
Já jim to přeju, podle papírových specifikací by fakt neprodali nic. Ona je v tom špetka pravdy, 200 koní je až až pokud je využíváš naplno, je pravda že by k tomu byly u BRZ/GT86 možná potřeba trochu jiné převodové poměry.Stepan píše:A to, že marketingové oddělení Subaru odvedlo skvělou práci v tom, že kdo si koupí BRZ je pravej petrolhead a kdo si koupí něco jiného je tupá ovce, co nic nechápu a jde akorát o výkon, je pravda
Zápůjčka - ideální model vlastnictví STI. Když je nasněženo, žádná Impreza (sic!) by neměla zahálet v garáži.Stepan píše:A teď mně omluvte, jdu se zeptat, jestli si můžu z garáže vytáhnout tu černou potvoru s rodokmem rallye a jet s ní 70km na dobrou pizzu
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Vroom: my doma nemáme nic. Táta má v garáži. To je podstatný a striktně dodržovaný rozdíl, vždycky to tak bylo. Takže pokud Vysočinu nepočítáš jako hory, tak ne. Ale příští měsíc musím na lyžák, jinak nemůžu ke státnicím, tak možná snad
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
tak ja své limity klidně přiznám, kor co mě svezl rallye jezdec s obyc dvoulitrovým FocusemZajda píše: ...kdokoliv si stěžuje že MX5 nebo BRZ/86 nemá výkon na hození bokem, měl by si přiznat, že skutečným limitem je on sám
BRZ jsem se svezl pouze krátce, ale i tak tam ten výkon prostě chyběl, že to bylo hravé o tom žádná
na druhou stranu s MX-5 NB jsem toho najezdil docela dost, prvně bez papírů v 17ti pak i s Anniversary 6ti kvaltem a to auto je především hodné, na motor na suchu utrhnout nejde, pokud nepočítám nějaké neurvalé přidání/ubrání plynu před zatáčkou
pak jsem přesedl do S2000 a to byla bestie, na mokru jsem se to vytáčet na přepnutí VTECu neodvažoval
co se týčet bot, doporučuji Sparco mokasíny Magny-Kours Camo, neni to "Belmondo" ani seladon, akorát je už asi přestali vyrábět, takže poměrně těžko k sehnání, případně Adidas GoodYear nebo samozřejmě klasiku "Walter Röhrl", semtam uvedou nějakou retro edici. Zkoušel jsem i vysoká Sparca, ale nějak mi to nesedlo. Důležité je hlavně aby ty boty měly tenkou a úzkou podrážku, hlavně na italy.