Auto pro radost
Re: Auto pro radost..370z, evo, sti
Corvette je super auto, možná už blíž k supersportům. Taky se mě líbí, hlavně aktuální generace a předchozí. Ale to už taky je opravdu pro velmi dobré řidiče a to automá jiné zaměření. Svezl jsem se s předchozí generací až jsem se toho auta trochu bál. Proto jsem vzal radši jiné-univerzální auto na každý den...
Ford Mustang GT 5.0, 2018, 421 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
Re: Auto pro radost..370z, evo, sti
Pak se pochlubím, uvidíme co se najde..rybníček je docela malý a ani v Německu těch kousků také není tolik. Nad Vette jsem také dlouho přemýšlel....třeba příště .
Re: Auto pro radost..370z, evo, sti
Chcelo by si to osobne vyskusat, z kratkej jazdy co som mal moznost su 370Z a STI uplne ine svety.
RWD+atmo+maual
Re: Auto pro radost..370z, evo, sti
To jsou, ale Sti je stejně mimo výběr. Řeší Zetko a Mustanga.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Auto pro radost..370z, evo, sti
Sice to má open diff, takže na mokru je to i se sériovým výkonem nejezditelný, ale "more powaaaah". Nemluvě o otřesným řízení s nulovou zpětnou vazbou, který bmw posledních 10 let předvádí, nemluvě o šasi z vařený nudle u zmíněných verzí bez střechy. STI i Evo na sériovým motoru bez úprav kolem 330-350 dají. Na sériovým bloku s nějakýma úpravama bezpečně 400 a to už je skoro hodně, pokud jezdíš někde kde jsou i zatáčky. Ale chápu, že pokud potřebuješ flexit jak ti to jede, tak to není vhodná platforma.Duke_Luke píše:pokusim sa ti usetrit peniaze a ukazat ti buducnost ... takze, popravde, atmosfera je fajn na zaciatok,ale s jedlom rastie chut a ver mi,ze o chvilu ti to stacit nebude a mozno budes aj zahanbeny, ked ta da dole kde ake tuctove auto. Ta 370Z nie je vobec nejaka rychla....urcite kupuj nieco, co uz ma fukatko. STI a Evo prides tiez na to,ze v zaklade to je nic moc. Plus pri nejakej tej buducej uprave zistis, ze ani bloky motorov nie su nic moc a pre stabilne vykony do toho musis dat majland...
Ja ti odporucim ked, tak BMW Z4 335i. Respektive BMW 135i s motorom N54. Tam je aj kupe aj kabrio.
ale ani neviem,kolko mas rokov a ake su tvoje ambicie do buducnosti. A ci vlastne budes mat nejake len prve "silnejsie" auto. A co neskor ocakavas.
Ale zhrnutie, vykonu nikdy nie je dost
Jinak k tématu. Osobně bych našel radši pěknýho Zetora. Na víkendový výlet pohodlný, rychlý auto, nebudeš muset dávat kafe (tankovat) na každý druhý benzínce a ač to není tak ostrý jak urban legends slibují, aspoň neskládáš do těch zatáček parník se zadní nápravou z kamionu a panhardskou tyčí jak u Pony (ne teda že by to zetko bylo o tolik lehčí než mustang).
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Auto pro radost..370z, evo, sti
...akorát, že Mustang od roku 2015 má vzadu víceprvkovou nápravu, takže se ty zatáčku už dají jezdit
Ford Mustang GT 5.0, 2018, 421 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
Re: Auto pro radost..370z, evo, sti
Souhlasím, ale zmiňuješ to proč, když se tu bavíme o autech kolem roku 2010?
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Auto pro radost..370z, evo, sti
Jo, máš pravdu. Tazatel neuvedl kolik do auta chce dát..._sulcik_ píše:Souhlasím, ale zmiňuješ to proč, když se tu bavíme o autech kolem roku 2010?
Ford Mustang GT 5.0, 2018, 421 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
Re: Auto pro radost..370z, evo, sti
Mne staci ,ze si napisal o otrasnom riadeni a dalej ani nemusim tvoje komentare brat vazne. Klasicku hydrauliku so super spatnou vazbou a este ked tam za par stovak hodis predne ramena z M3 a vacsimi odklonmi, o takom super riadeni sa ti moze tak akurat snivat._sulcik_ píše: Sice to má open diff, takže na mokru je to i se sériovým výkonem nejezditelný, ale "more powaaaah". Nemluvě o otřesným řízení s nulovou zpětnou vazbou, který bmw posledních 10 let předvádí, nemluvě o šasi z vařený nudle u zmíněných verzí bez střechy. STI i Evo na sériovým motoru bez úprav kolem 330-350 dají. Na sériovým bloku s nějakýma úpravama bezpečně 400 a to už je skoro hodně, pokud jezdíš někde kde jsou i zatáčky. Ale chápu, že pokud potřebuješ flexit jak ti to jede, tak to není vhodná platforma.
Ano, su to starsie auta 2009 -2010, ale tym,co usetris na nakupe, vies dat do servisu a mensich uprav a si pekne vysmiaty.
Ale to je len moj nazor, ako by som postupoval.
Ked hovoris o "flexeni" ,pre mna je flexenie kupit si cim novsiu karu, kde chces flexit vyzorom,ale to je tak vsetko...
Re: Auto pro radost..370z, evo, sti
Jak moc seš si jistej tou hydraulikou u Z4 335i?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))