Auto pro radost

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Uživatelský avatar
m.deejay
Řidič začátečník
Příspěvky: 131
Registrován: úte 14 led 21:03

Re: Auto pro radost..370z, evo, sti

Příspěvek od m.deejay »

Corvette je super auto, možná už blíž k supersportům. Taky se mě líbí, hlavně aktuální generace a předchozí. Ale to už taky je opravdu pro velmi dobré řidiče a to automá jiné zaměření. Svezl jsem se s předchozí generací až jsem se toho auta trochu bál. Proto jsem vzal radši jiné-univerzální auto na každý den...
Ford Mustang GT 5.0, 2018, 421 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
haras
Adept autoškoly
Příspěvky: 17
Registrován: stř 20 kvě 20:59

Re: Auto pro radost..370z, evo, sti

Příspěvek od haras »

Pak se pochlubím, uvidíme co se najde..rybníček je docela malý a ani v Německu těch kousků také není tolik. Nad Vette jsem také dlouho přemýšlel....třeba příště :-).
fast001
Autoškolák
Příspěvky: 30
Registrován: pát 20 lis 10:18
Bydliště: SR - BA

Re: Auto pro radost..370z, evo, sti

Příspěvek od fast001 »

Chcelo by si to osobne vyskusat, z kratkej jazdy co som mal moznost su 370Z a STI uplne ine svety.
RWD+atmo+maual
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5750
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Auto pro radost..370z, evo, sti

Příspěvek od M.Z. »

To jsou, ale Sti je stejně mimo výběr. Řeší Zetko a Mustanga.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
_sulcik_
Pan Řidič
Příspěvky: 416
Registrován: sob 05 zář 11:39

Re: Auto pro radost..370z, evo, sti

Příspěvek od _sulcik_ »

Duke_Luke píše:pokusim sa ti usetrit peniaze a ukazat ti buducnost :D... takze, popravde, atmosfera je fajn na zaciatok,ale s jedlom rastie chut a ver mi,ze o chvilu ti to stacit nebude a mozno budes aj zahanbeny, ked ta da dole kde ake tuctove auto. Ta 370Z nie je vobec nejaka rychla....urcite kupuj nieco, co uz ma fukatko. STI a Evo prides tiez na to,ze v zaklade to je nic moc. Plus pri nejakej tej buducej uprave zistis, ze ani bloky motorov nie su nic moc a pre stabilne vykony do toho musis dat majland...
Ja ti odporucim ked, tak BMW Z4 335i. Respektive BMW 135i s motorom N54. Tam je aj kupe aj kabrio.
ale ani neviem,kolko mas rokov a ake su tvoje ambicie do buducnosti. A ci vlastne budes mat nejake len prve "silnejsie" auto. A co neskor ocakavas.
Ale zhrnutie, vykonu nikdy nie je dost :D
Sice to má open diff, takže na mokru je to i se sériovým výkonem nejezditelný, ale "more powaaaah". Nemluvě o otřesným řízení s nulovou zpětnou vazbou, který bmw posledních 10 let předvádí, nemluvě o šasi z vařený nudle u zmíněných verzí bez střechy. STI i Evo na sériovým motoru bez úprav kolem 330-350 dají. Na sériovým bloku s nějakýma úpravama bezpečně 400 a to už je skoro hodně, pokud jezdíš někde kde jsou i zatáčky. Ale chápu, že pokud potřebuješ flexit jak ti to jede, tak to není vhodná platforma.

Jinak k tématu. Osobně bych našel radši pěknýho Zetora. Na víkendový výlet pohodlný, rychlý auto, nebudeš muset dávat kafe (tankovat) na každý druhý benzínce a ač to není tak ostrý jak urban legends slibují, aspoň neskládáš do těch zatáček parník se zadní nápravou z kamionu a panhardskou tyčí jak u Pony (ne teda že by to zetko bylo o tolik lehčí než mustang).
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Uživatelský avatar
m.deejay
Řidič začátečník
Příspěvky: 131
Registrován: úte 14 led 21:03

Re: Auto pro radost..370z, evo, sti

Příspěvek od m.deejay »

...akorát, že Mustang od roku 2015 má vzadu víceprvkovou nápravu, takže se ty zatáčku už dají jezdit ;)
Ford Mustang GT 5.0, 2018, 421 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
Uživatelský avatar
_sulcik_
Pan Řidič
Příspěvky: 416
Registrován: sob 05 zář 11:39

Re: Auto pro radost..370z, evo, sti

Příspěvek od _sulcik_ »

Souhlasím, ale zmiňuješ to proč, když se tu bavíme o autech kolem roku 2010?
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Uživatelský avatar
m.deejay
Řidič začátečník
Příspěvky: 131
Registrován: úte 14 led 21:03

Re: Auto pro radost..370z, evo, sti

Příspěvek od m.deejay »

_sulcik_ píše:Souhlasím, ale zmiňuješ to proč, když se tu bavíme o autech kolem roku 2010?
Jo, máš pravdu. Tazatel neuvedl kolik do auta chce dát...
Ford Mustang GT 5.0, 2018, 421 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
Duke_Luke
Pan Řidič
Příspěvky: 283
Registrován: pon 19 srp 11:15

Re: Auto pro radost..370z, evo, sti

Příspěvek od Duke_Luke »

_sulcik_ píše: Sice to má open diff, takže na mokru je to i se sériovým výkonem nejezditelný, ale "more powaaaah". Nemluvě o otřesným řízení s nulovou zpětnou vazbou, který bmw posledních 10 let předvádí, nemluvě o šasi z vařený nudle u zmíněných verzí bez střechy. STI i Evo na sériovým motoru bez úprav kolem 330-350 dají. Na sériovým bloku s nějakýma úpravama bezpečně 400 a to už je skoro hodně, pokud jezdíš někde kde jsou i zatáčky. Ale chápu, že pokud potřebuješ flexit jak ti to jede, tak to není vhodná platforma.
Mne staci ,ze si napisal o otrasnom riadeni a dalej ani nemusim tvoje komentare brat vazne. Klasicku hydrauliku so super spatnou vazbou a este ked tam za par stovak hodis predne ramena z M3 a vacsimi odklonmi, o takom super riadeni sa ti moze tak akurat snivat.
Ano, su to starsie auta 2009 -2010, ale tym,co usetris na nakupe, vies dat do servisu a mensich uprav a si pekne vysmiaty.
Ale to je len moj nazor, ako by som postupoval.
Ked hovoris o "flexeni" ,pre mna je flexenie kupit si cim novsiu karu, kde chces flexit vyzorom,ale to je tak vsetko... :ymapplause:
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5693
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Auto pro radost..370z, evo, sti

Příspěvek od Stepan »

Jak moc seš si jistej tou hydraulikou u Z4 335i? ;)
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Odpovědět