Auto do 200 000,-
Re: Auto do 200 000,-
Ukradnu si téma pro sebe - osud a jeden řidič dodávky tomu chtěl že se chystám k racionalizaci vozového parku dřív než bylo v plánu.
Budu hledat ojetinu optimálně kolem 200 000 Kč, není to dogma, ale u auta bez záruky bych to raději moc výš nešponoval.
Nebo se to stočí na leasing a nové malé auto, podle toho jak dopadne průzkum trhu ojetin.
Jediný pevný požadavek je 5 dveří, jinak to bude trochu schizofrenní.
Spíš se příkláním ke kombi a vidím to na nižší střední třídu - Focus, Golf 6, Mégane atd. nebo jejich MPV odvozeniny.
Teď jak jít naproti rozumné spolehlivosti, provozním a servisním nákladům a nedejbože příjemným jízdním vlastnostem.
Nájezd cca 25 000 km za rok, převážně okresky.
Nesjpolehlivější a nejlevnější kousky diskvalifikuju preferencí turbomotoru.
Atmosféry miluju, ale mrtvou 1,6 s letargickými reakcemi a nesmyslnými převody bych nerad.
Napadá mě teda zhruba:
- Golf/Golf plus 1,6 a 2.0 TDI,
- Renault Mégane/Scénic 1,5 Dci
- Ford Focus/C-Max 1,5/1,6 TDCI, 1.0 Ecoboost.
Měl bych se bát nějaké konkrétné varianty bát?
Aniž bych čímkoliv z toho jel, momentálně bych se přikláněl Focusu 1.0 Ecoboost / 1,5 TDCI kolem r. 2013-15.
Nebo je 1,6 Sigma o tolik robustnější že ji zařadit zpět do výběru?
Renaulty příjemně ztrácí na hodnotě, ve variantách 1,5 Dci podle kW a modelového troku se ale trochu ztrácím a myslím že to bylo celkem podstatné. Nebo opět - raději přežít 1,6 atmo benzín?
Předem díky za jakékoliv poznatky a uvedení do reality.
Alernativou jsou nová auta jako Tipo, Fabia/Rapid/Scala 1.0 TSI, Clio 1,0TCe nebo nějaký ten podladěný Mégane 1,33 Tce.
Může to skončit i Swiftem, který bude většinu času prostorově vyhovovat, nic levnějšího na provoz asi neexistuje a jejich atmo motor nějakým zázrakem jede a reaguje.
Budu hledat ojetinu optimálně kolem 200 000 Kč, není to dogma, ale u auta bez záruky bych to raději moc výš nešponoval.
Nebo se to stočí na leasing a nové malé auto, podle toho jak dopadne průzkum trhu ojetin.
Jediný pevný požadavek je 5 dveří, jinak to bude trochu schizofrenní.
Spíš se příkláním ke kombi a vidím to na nižší střední třídu - Focus, Golf 6, Mégane atd. nebo jejich MPV odvozeniny.
Teď jak jít naproti rozumné spolehlivosti, provozním a servisním nákladům a nedejbože příjemným jízdním vlastnostem.
Nájezd cca 25 000 km za rok, převážně okresky.
Nesjpolehlivější a nejlevnější kousky diskvalifikuju preferencí turbomotoru.
Atmosféry miluju, ale mrtvou 1,6 s letargickými reakcemi a nesmyslnými převody bych nerad.
Napadá mě teda zhruba:
- Golf/Golf plus 1,6 a 2.0 TDI,
- Renault Mégane/Scénic 1,5 Dci
- Ford Focus/C-Max 1,5/1,6 TDCI, 1.0 Ecoboost.
Měl bych se bát nějaké konkrétné varianty bát?
Aniž bych čímkoliv z toho jel, momentálně bych se přikláněl Focusu 1.0 Ecoboost / 1,5 TDCI kolem r. 2013-15.
Nebo je 1,6 Sigma o tolik robustnější že ji zařadit zpět do výběru?
Renaulty příjemně ztrácí na hodnotě, ve variantách 1,5 Dci podle kW a modelového troku se ale trochu ztrácím a myslím že to bylo celkem podstatné. Nebo opět - raději přežít 1,6 atmo benzín?
Předem díky za jakékoliv poznatky a uvedení do reality.
Alernativou jsou nová auta jako Tipo, Fabia/Rapid/Scala 1.0 TSI, Clio 1,0TCe nebo nějaký ten podladěný Mégane 1,33 Tce.
Může to skončit i Swiftem, který bude většinu času prostorově vyhovovat, nic levnějšího na provoz asi neexistuje a jejich atmo motor nějakým zázrakem jede a reaguje.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Auto do 200 000,-
Zrovna resim podobnou vec, byt zatim v teoreticke rovine,zalezi to na tom, jestli se mi podari ziskat jine zamestnani a tim padem bych musel odevzdat sluzebni fabii. Taky bych chtel kombi teto tridy, aspon 90kw, benzin, nemela by chybet akorat digi klima, tempomat a handsfree, cokoliv navic je bonus. Po zbeznem pruzkumu trhu se mi jevi nejlip bud ceed 1,6 gdi, nebo leon 1,4 tsi 92kw. Taky se divam v cenove hladine 200-250.
Re: Auto do 200 000,-
Potrebu 5dv si zistil po kúpe ctr? Chceš ho predať?
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: Auto do 200 000,-
Ano, CTR EP3 bude na prodej, byl to projekt čistě na dovolenou, akorát se to trochu protáhlo a prodražilo:-) Nejdříve se musí opravit dveře, blatník a zrcátko po přetlačování s dodávkou. 5 dveří se bude brzy hodit.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Auto do 200 000,-
Tak to znie poriadne draho, keď to bolo iba na dovolenku.
K téme: spomenul som si na test P301/C-elysee(?) od PJ, kde si vychvaľoval atmo 1.6 85kw 5mt. Ak sú piate dvere podmienkou, tak ten istý motor v niečom inom, napr. 308sw?
K téme: spomenul som si na test P301/C-elysee(?) od PJ, kde si vychvaľoval atmo 1.6 85kw 5mt. Ak sú piate dvere podmienkou, tak ten istý motor v niečom inom, napr. 308sw?
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: Auto do 200 000,-
Golf - jakože oba TDI, nebo ta 1.6 v benzínu? Pokud 1.6Tdi, tak se budu příšerně opakovat, ale to je prostě dobrý motor. V rozmezí nájezdu 180 - 270 000Km jsem na tom měnil jenom EGR ventil. Ten je pravda drahý proti starším modelům, protože je vodou chlazený a materiál je za cca 7000Kč. Jinak za 90 000Km bez poruchy čehokoliv. Měnil se jen olej a filtrace. Stěžoval jsem si tady na letargické až tragické reakce v nejnižších otáčkách 1000-1600 - tedy při rozjezdu, ale pouze při situaci ve velmi mírném protikopci. Teď už mám kus č.2 a ten teda tímhle netrpí a taky méně vibruje, takže hádám, že jsem měl u kusu č.1 (odevzdán jinak bez poruchy s 272 000Km) nějaký problém - navíc kus.č2 žere o cca 0,5L méně (t.j. jezdím DO 5,5L/100Km dálnice a do 5L/100Km okresky a to se s tím moc nepářu-pokaždé co pak jedu Volvem, které žere přesně 2x tolik na 100Km tak se mi chce blinkat). Mám to ve Fabii a upřímně si asi ani nedovedu představit, jak by to jelo s těmi 81Kw, co je hádám nejvyšší výkonový stupeň toho motoru (ale asi ne u Fabie), protože už s těmi 66Kw to jede do 140km/hod opravdu naprosto dostatečně pro běžné užívání. Nechápu kde se to tam bere, ale kdyby se mě někdo bez znalosti výkonu toho auta zeptal kolik si myslím, že to má, tak budu hádat něco okolo 90-100Kw. Kdyby mi dal někdo s tímhle motorem a 77Kw Golfa Variant, budu spokojenej jak želva, fakt. Kus č.2, který aktuálně využívám dost silně cvrliká na vstřikách (najeto 190 000Km), ale naládoval jsem to cca 8násobnou dávkou VIFu a zdá se, že ten zvukový projev s každou stovkou kilmetrů ustupuje.Zajda píše: Napadá mě teda zhruba:
- Golf/Golf plus 1,6 a 2.0 TDI,
- Renault Mégane/Scénic 1,5 Dci
- Ford Focus/C-Max 1,5/1,6 TDCI, 1.0 Ecoboost.
Měl bych se bát nějaké konkrétné varianty bát?
1.5Dci má stejně jako 1.3JTD katastrofální pověst. Prý to pak už nějak vychytali, ale já bych tu důvěru neměl.
1.6Tdci - za mě průser, tragédie, hanba. PSA motor, extrémně miniaturní olejová náplň tuším 3,8L, prodloužené intervaly snad až 25 000Km...To byl prostě zabiják těch motorů. Znám 2 lidi co na tom mají 300 000Km a bez větších obtíží, ovšem v porovnání se zbytkem, kteří měli najeto ani ne půlku a auto bylo vlastně odepsané na motoru je to strašná bilance.
1.0Ecoboost měl otec od novoty v nějakém Fordu Tourneo. 74kw. Jelo to dle jeho slov dobře, spotřeba nízká - mluvil něco o tom, že to jede do 7L a po dálnici s tím do Itálie jel 160 na tempomat, ale otázkou je jak dlouho by to vydrželo. Měnil to v 50 000Km za Kugu v akci (1.5 turbobenzín). Mě se ten motor 1.0i hnusil už jenom tím zvukovým projevem. A když jsem viděl jak příšerně se třepe motor 1.0Tsi v silentblocích pod kapotou ve Fabii III, tak jsem si myslel, že je to rozbitý, ale těžko mohlo být, když to mělo najeto 1500Km.
Jinak asi obecně bych se řídil tím, že co nemá doložitelný servis, to nebrat, omezit při výběru auta s vysokým nájezdem a popřeju šťastnou ruku při výběru.
P.S : Ta Fabia nemá u 1.6Tdi 2hmotu...Já to beru jako plus. Jak to má Golf, to nevím.
Re: Auto do 200 000,-
Třeba tohle mi příjde jako až podezřele dobrá nabídka...
https://auto.bazos.cz/inzerat/111698584 ... motion.php
Nebo třeba tohle ? https://auto.bazos.cz/inzerat/112815389 ... 16-tdi.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/111698584 ... motion.php
Nebo třeba tohle ? https://auto.bazos.cz/inzerat/112815389 ... 16-tdi.php
Re: Auto do 200 000,-
Díky za reference
U Golfu jsem uvažoval TDIčka, G6 1,6 MPI bych třeba taky přežil, ale těch pár kusů v inzerci nemá zrovna příznivé ceny.
Stejně tak 1,2 a 1,4 TSI u Golfu 7.
1,0 TSI jsou zas moc nové kousky, ale podle zkoušky ve Fabii by mi ten motor fakt nevadil.
Kapotu jsem neotvíral, ale že by to nějak extra vibrovalo jsem necítil.
Jsem, pravda, zocelený rotačkou 1,9 TDI nebo K20A2 ve tvrdých silentblocích.
Ten Golf 7 v inzerátu vypadá opravdu trochu neuvěřitelně. Ale bylo by to přesně auto co bych potřeboval, s DSG jako třešničkou na dortu
Zatím opravdu nevím kam se vydám a konečný účet s opravou a prodejem Type-R na to taky bude mít vliv.
Přemýšlel jsem i o lowcost variantách typu "auto po důchodci", hlavně ať se hýbe vlastní silou a zbytek nějak zkousnu:
https://ojete-vozy.renault.cz/nabidka-v ... 2abb222689
U Golfu jsem uvažoval TDIčka, G6 1,6 MPI bych třeba taky přežil, ale těch pár kusů v inzerci nemá zrovna příznivé ceny.
Stejně tak 1,2 a 1,4 TSI u Golfu 7.
1,0 TSI jsou zas moc nové kousky, ale podle zkoušky ve Fabii by mi ten motor fakt nevadil.
Kapotu jsem neotvíral, ale že by to nějak extra vibrovalo jsem necítil.
Jsem, pravda, zocelený rotačkou 1,9 TDI nebo K20A2 ve tvrdých silentblocích.
Ten Golf 7 v inzerátu vypadá opravdu trochu neuvěřitelně. Ale bylo by to přesně auto co bych potřeboval, s DSG jako třešničkou na dortu
Zatím opravdu nevím kam se vydám a konečný účet s opravou a prodejem Type-R na to taky bude mít vliv.
Přemýšlel jsem i o lowcost variantách typu "auto po důchodci", hlavně ať se hýbe vlastní silou a zbytek nějak zkousnu:
https://ojete-vozy.renault.cz/nabidka-v ... 2abb222689
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Auto do 200 000,-
1.0 ecoboost jsem mel chvili půjčený a za mě dobrý.
Mě ale nevadil ani 1.0TSI.
Na 50tKm/rok bych si to asi nekoupil, ale při rozumném užívání bych se životnosti až tak moc neobával.
Já když před 2 lety vybíral auto pro ženu, tak jsem měl limit 100, pak 200 a nakonec koupil nové, protože ta jungle ojetin mě přestala velmi brzy bavit...
Mě ale nevadil ani 1.0TSI.
Na 50tKm/rok bych si to asi nekoupil, ale při rozumném užívání bych se životnosti až tak moc neobával.
Já když před 2 lety vybíral auto pro ženu, tak jsem měl limit 100, pak 200 a nakonec koupil nové, protože ta jungle ojetin mě přestala velmi brzy bavit...
2.9T RWD
Re: Auto do 200 000,-
Toho Megana kdybych nasel na inzerci pred 2mesici, tak by mi stal dneska doma...tam neni co resit za ty prachy