Stepan píše: natáčení zadní nápravy má na pohodlí na dálnici asi takovej vliv jako síťka v kufru.
Nejde mi do hlavy, že Turek bude oproti A6 pohodlnější.....od dob výroby A6 přibylo do Turka něco do volitelné výbavy, co A6 nemá?
Kola, ve smyslu profilu, můžeš stejně zvětšovat jen do určitý míry, pak to začne být v dálničních zatáčkách nepříjemný. 2tuny na vysokým profilu se budou houpat vždycky
A proč si myslíš, že má každé auto s natáčením zadní nápravy nad určitou mez rychlosti, otáčení zadku stejným směrem jako předku= můžeš mít v tu chvíli měkší pružení
Touareg má snad jiné zdvihy pérování než A6 která není projektována na až takový offroad, ne? Tady by se lépe hodilo srovnání s Allroadem, ale to je jedno. Diametrálně jiné podvozky. Jiné délky ramen v jiné geometrii, všechno je jinak.
2tuny se nebudou houpat vždycky na vysokém profilu. Jsou taky gumy pro vysoké rychlosti s jinou konstrukcí bočnic, dávají se na širší disky, tj né třeba na 6J ale na 10.5J a rázem se nic nehoupe ty komediante a to jsem to ješte nezačal vůbec rozebírat, že podvozky na vyšší rychlostí mají úplně jinou geometrii podvozku atd. Ty vysoké bočnice má i F1 abys viděl ten potenciál.
Ten smích s tím Disko vs Rapid byl zbytečný, byla to rekace na tvůj jasný dotaz. Mimochodem X6 má v zatáčkách stejné výsledky jako M5, takže ty předsudky jsou totálně zcestné a jediné na čem záleží, je co si koupíš za krám, a né na tom tvém vidění světa, že SUV nemůže jezdit zatáčky ani mít komfort. Může a tečka.