VW transporter t6 vs Transit Custom
Re: VW transporter t6 vs Transit Custom
Kam to proboha jezdíš? Se svým ford servisem jsem neměl problém, auto vždy ještě ten den hotové, pokud se nečekalo na nějaký díl, který nebyl skladem, jinak druhý den.
A firemní Tranzit 2016 má interval 30tkm.
A firemní Tranzit 2016 má interval 30tkm.
Re: VW transporter t6 vs Transit Custom
Originál v servisce u našeho typu motoru ja jasně psáno 60 000Km (máme CYR5 = 2.2tdci 92kw) a nemáme Custom, ale fullsize Transita. Nejvyšší, nejdelší... A když se teda ptáš, tak je to vzhledem k místě provozu vozidel jezdíme do Louda auto Kolín (za 3 měsíce se tam vystřídali 4 technici na příjmu a 2 vedoucí servisu). Mluvil jsem i přímo s panem Loudou. Lépe řečeno s oběma a ...no..myslím si o tom svoje + nám nejbližší servis je Ford Mareš v Poděbradech. U Mareše je technik příjmu oprav vstřícný, má pochopení. Jednání dobré. Servis malý, čekací lhůty tedy dlouhé..za to on ale nemůže. Ani za to, že ve Fordu pracujou asi Pakistánci, kteří nejsou schopni dodat díly za týden. To je ale fuk kam jezdíš. Každý servis ti kontroluje dostupnost v ČR u jiných servisů Ford a pošlou si to mezi sebou. Takže je jedno jestli jezdíš servisovat do Ford Praha, Kolín nebo do Gottwaldova.
EDIT :
TY VOLE !!!
TEĎ mi volali z Forda. Že teda ten alternátor, co jsem si nechal zrepasovat, (protože mi neuměli prodat díl...no protože ho prostě týden nebyli schopní zajistit) tak mi tam nenasadí, protože po výměně diodového můstku a zadeklování je o něco větší a už se na to auto nevejde.
ALE...že jestli teda chci, tak před půl hodinou přijel ten alternátor co jsem objednal před 10dny
Tvl....a teď než jsem to dopsal mi volala Irena B. (naše řidička), že ten opravenej DPF zas nejde
.......To není výmysl, tohle všechno se fakt událo teď v rozmezí 20minut Takhle teď vypadám : http://m.filmfoto.osobnosti.cz/slunce-s ... 659-177228
EDIT :
TY VOLE !!!
TEĎ mi volali z Forda. Že teda ten alternátor, co jsem si nechal zrepasovat, (protože mi neuměli prodat díl...no protože ho prostě týden nebyli schopní zajistit) tak mi tam nenasadí, protože po výměně diodového můstku a zadeklování je o něco větší a už se na to auto nevejde.
ALE...že jestli teda chci, tak před půl hodinou přijel ten alternátor co jsem objednal před 10dny
Tvl....a teď než jsem to dopsal mi volala Irena B. (naše řidička), že ten opravenej DPF zas nejde
.......To není výmysl, tohle všechno se fakt událo teď v rozmezí 20minut Takhle teď vypadám : http://m.filmfoto.osobnosti.cz/slunce-s ... 659-177228
Re: VW transporter t6 vs Transit Custom
P.S : Ještě jsem si vzpomněl, že na všech těch Transitech jsem musel dělat ve 35 000km brzdové desky (ve třicetipěti-tisících !) a v 70 to šlo znova už i s kotoučema....
Re: VW transporter t6 vs Transit Custom
Minulý měsíc jsem se bavil se dvěma dopravci a oba na Iveco nadávali. Hodně.jirka87 píše:EDIT - P.S : 2 - Na základě vlastní bohaté zkušenosti budu nadále usilovat o nákup vozidel Iveco Daily. Motory jsou naprosto bezproblémové, spotřeba slušná, náhradní díly v globále levné, některé až komicky levné. Například teď balíček olej+filtry, kontrola vozidla na větší model Euro Cargo za 5800Kč bez DPH. Výfukový ventil na 3litr Iveco Daily 230Kč bez DPH (píšu ceny z autorizovaného servisu). Nový DPF filtr pro Iveco Daily 15 000Kč bez PDH apod...Ty auta mají teď aktuálně v rozmezí 450 000Km-550 000Km (v režimu okresní-meziokresní přepravy s 35 zastávkami za směnu, takže příšerný provoz pro to auto) a motor jsme dělali na jednom (asi ze 25), DPF asi na 3autech...Je to už víc dodávka, než ten transporter, nebo Transit, ale navzdory svému Italskému původu je to kvalitní auto.
Jeden má kamiony (naštěstí jen pár) a druhý dodávky (ten skoro celou flotilu).
Mám pocit, že užitková auta co vydržela v řádu milionů km už se vyrábět nebudou. Stejně jako u osobáků to jde směrem "Nové, 3 - 4 roky leasing, prodat a pak ať se s tím vzteká někdo jiný"
2.9T RWD
Re: VW transporter t6 vs Transit Custom
Drtivou většinu oprav si jsme naštěstí schopni zvládnout sami, takže chválabohu tyhle problémy neznám, ale je to teda síla. A ani mě to moc nepřekvapuje, když teda už do toho autorizáku musíme jet, tak se většinou taky zlehka naseru.
Ale jinak s Fordem nemám úplně špatné zkušenosti, měl jsem kdysi dlouhý Transit r.v.2004 a kdyby ta mrdka tak nehnila, tak fungoval dobře a hlavně měl dobré jízdní vlastnosti, nebyl tak uhopsaný jako Fiat, PSA.
Ale jinak s Fordem nemám úplně špatné zkušenosti, měl jsem kdysi dlouhý Transit r.v.2004 a kdyby ta mrdka tak nehnila, tak fungoval dobře a hlavně měl dobré jízdní vlastnosti, nebyl tak uhopsaný jako Fiat, PSA.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: VW transporter t6 vs Transit Custom
Za rodinu Transity, od roku 2006 do teď, ok. Teď máme na hotelu osobního Transita na převoz lidí a taky se to vyloženě nesere. Ale má to najeto prd prd nic a navíc na to byla taková cena, která leccos ospravedlní...
V kamionech je i Renault mimořádně pičozní. Osobní zkušenost nedobrá + na rozhovor, který jsem zaslechl, když jsem vyzvedával nějaký blbosti na servisu:
A: Působil na Vás náš servis profesionálně?
B: Stojí mi u vás nalízovanej kamion už měsíc a čeká se na díly, co myslíte?
A: Nemám na mysli konkrétně servis, spíše kvalita prostor, zda byl personál vstřícný a podobné záležitosti.
B: Tak abyste mě pochopil, JSTE NAPIČU, TY ČURÁKU.
nikdy nezapomenu
V kamionech je i Renault mimořádně pičozní. Osobní zkušenost nedobrá + na rozhovor, který jsem zaslechl, když jsem vyzvedával nějaký blbosti na servisu:
A: Působil na Vás náš servis profesionálně?
B: Stojí mi u vás nalízovanej kamion už měsíc a čeká se na díly, co myslíte?
A: Nemám na mysli konkrétně servis, spíše kvalita prostor, zda byl personál vstřícný a podobné záležitosti.
B: Tak abyste mě pochopil, JSTE NAPIČU, TY ČURÁKU.
nikdy nezapomenu
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: VW transporter t6 vs Transit Custom
M.Z : to právě už ale nejde srovnat, protože vy jste měli fáro ještě bez DPF apod..Otec měl taky tu generaci o které mluvíš. 2.4Tdci s předním náhonem. Ty vole to bylo dělo jak kráva. VW T4 se mohl jít totálně zahrabat. Jak na spotřebu, tak na sílu/výkon a komfort cestování. Ale hold...T4 měla tak nějak větší životnost v globále. T5 moc neznám, jel jsem v tom asi jen 2000Km a bylo to fajn. Ale jinak o nich nevím nic.
Honda Man : Hele takto. Mám I staréTransity (asi 6ks) a ty mají okolo 450 000km. Jenže to jsou modely bez DPF...atd...A jezdí. jsou teda v hrozným stavu, ale to je dílo řidiče, ne auta.
Co se Iveco Daily týče, tak je podle mě lepší než Cargo. Ale zase Cargo ze stejných let je podle mě paradoxně lepší, než Atego. Celé Iveco dělá auta jak plastové hračky. Svého času HROZNÉ interiéry (zvláště u těch Stralisů). Stralisy třeba šíleně žraly olej. Ale u těch malých aut jsem to nikdy nepozoroval. Díly jsou levné a mám bohužel odzkoušeno na Moravě i v Čechách, že NEJLEVNĚJŠÍ možnost, jak opravovat a udržovat Iveco, je autorizovaný servis. Bez prdele. Pokdu teda nemáte vlastní dílnu a díly nekupujete v Polsku. Pokud jste větší firma a servisujete u externího partnera, pak jedine v autorizáku, nebo jsou tady ještě tak 2 subjekty, které to umí dobře, ale nemají pobočky, takže nepojedeš z Chomutova servisovat do Hradce (pro přirovnání).
Moje pozitivní zkušenost s Ivecem začala v době, kdy měl můj otec Fiat Ducato s motorem 2.8idTd, což byla kovadlina z dílen Iveca. žralo to spojky, ale ten motor byl k neutahání. Pro příklad - sada rozvodů s pumpou stojí pod 2000Kč VČETNĚ DPH. Pak jsem nastoupil do firmy, kde část vozového parku byla a je Iveco a v průběhu let se ukázalo, že ikdyž to jsou proti konkurenci více dodávky (méně akustického komfortu, menší výbava apod...) tak drží nejlépe. Ale nikomu to netlačím. Já to neplatím, tak ať si každej koupí co chce jenom jsem chtěl přispět do diskuze, když ty zkušenosti bohužel mám a nevyprávím tady něco, co jsem slyšel u souseda.
Honda Man : Hele takto. Mám I staréTransity (asi 6ks) a ty mají okolo 450 000km. Jenže to jsou modely bez DPF...atd...A jezdí. jsou teda v hrozným stavu, ale to je dílo řidiče, ne auta.
Co se Iveco Daily týče, tak je podle mě lepší než Cargo. Ale zase Cargo ze stejných let je podle mě paradoxně lepší, než Atego. Celé Iveco dělá auta jak plastové hračky. Svého času HROZNÉ interiéry (zvláště u těch Stralisů). Stralisy třeba šíleně žraly olej. Ale u těch malých aut jsem to nikdy nepozoroval. Díly jsou levné a mám bohužel odzkoušeno na Moravě i v Čechách, že NEJLEVNĚJŠÍ možnost, jak opravovat a udržovat Iveco, je autorizovaný servis. Bez prdele. Pokdu teda nemáte vlastní dílnu a díly nekupujete v Polsku. Pokud jste větší firma a servisujete u externího partnera, pak jedine v autorizáku, nebo jsou tady ještě tak 2 subjekty, které to umí dobře, ale nemají pobočky, takže nepojedeš z Chomutova servisovat do Hradce (pro přirovnání).
Moje pozitivní zkušenost s Ivecem začala v době, kdy měl můj otec Fiat Ducato s motorem 2.8idTd, což byla kovadlina z dílen Iveca. žralo to spojky, ale ten motor byl k neutahání. Pro příklad - sada rozvodů s pumpou stojí pod 2000Kč VČETNĚ DPH. Pak jsem nastoupil do firmy, kde část vozového parku byla a je Iveco a v průběhu let se ukázalo, že ikdyž to jsou proti konkurenci více dodávky (méně akustického komfortu, menší výbava apod...) tak drží nejlépe. Ale nikomu to netlačím. Já to neplatím, tak ať si každej koupí co chce jenom jsem chtěl přispět do diskuze, když ty zkušenosti bohužel mám a nevyprávím tady něco, co jsem slyšel u souseda.
Re: VW transporter t6 vs Transit Custom
E: Aha, koukám, žes ten příspěvek v mezičase upravil, mažu svoji reakci a nebudem to dál rozvíjet
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: VW transporter t6 vs Transit Custom
jj upravil, sorry, uvědomil jsem si, že už jsme moc OT
Re: VW transporter t6 vs Transit Custom
Forda jen nového, jen na krátkou dobu, a pryč, a jen pokud ho nebudeš potřebovat bleskově opravit, tzn máš čas řešit opravu třeba 14dní-měsíc= máš náhradní auto co splní potřebu té přepravní kapacity protože náhradou za Transit bude servisní Fiesta těžko pokrývat.
VW není žádný zázrak, je tam obrovský prostor pro zlepšení, ale ostatní jsou servisně řádově horší a to včetně MB atd...
Kdyby stál Ford aspoň o 20% méně proti VW, tak by se o tom dalo uvažovat. Kilo je kilo. To je rozdíl koupit 4VW nebo 5Fordů za stejnou kasu.
Za situace, že jsou ceny srovnatelné mi to smysl nedává absolutně žádný a ty řeči o designu, tomu se musím smát.
Vzpomeňte si na to, až budete platit servis
VW není žádný zázrak, je tam obrovský prostor pro zlepšení, ale ostatní jsou servisně řádově horší a to včetně MB atd...
Kdyby stál Ford aspoň o 20% méně proti VW, tak by se o tom dalo uvažovat. Kilo je kilo. To je rozdíl koupit 4VW nebo 5Fordů za stejnou kasu.
Za situace, že jsou ceny srovnatelné mi to smysl nedává absolutně žádný a ty řeči o designu, tomu se musím smát.
Vzpomeňte si na to, až budete platit servis
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)