Benzín (atmosféra) 200-300k
Re: Benzín (atmosféra) 200-300k
Obcas ? Pri 90-tke stale. Dakujem, neprosim si. G165 je na tom podstatne lepsie - ma kratsie prevody. Do 4000 otacok je totozna s G120, nad 40000 je G120 umelo brzdena oneskorovanim zapalov, takze velmi silne vadne.
Re: Benzín (atmosféra) 200-300k
Chtít atmo benzín a nechtít řadit je bohužel protimluv. Na druhou stranu, dle mých zkušeností jsou dvoulitry starších aut ( r.v. cca 2007 Mazda 6, Toyota Avensis, Honda Accord) srovnatelné s tou Octávkou 1,4 tsi. Při cestě na dovolenou jak po dálnici v cca 150km/h (nejtišší Avensis, nejhlučnější Mazda a "nejsportovnější" ale také nejužranější Accord). Oproti tomu je Mondeo s 2.0 pomalejší než se rozjede, ale jinak také nic extra strašného. To samé třeba Vectra se 2.2, ale tam to bude i celkovou váhou auta.
Raději jsem si četl původní požadavek a nikde jsem neviděl požadavek na "být všude první". Výše uvedené dvoulitry jsou úplně v pohodě skoro všechny (té 2.2 z Vectry bych se bál, to samé 2.2 v tlouštíkovi AR Brera). Pokud to má být atmosféra a jet to opravdu dobře a stačí 4 válec, doporučuji zkusit Mazdu 6 GTA se 2,5 nebo Hondu Accord se 2,4, případně ještě fajn svezení v Suzuki Kizashi s 2,5 litrem. Chce to projet a koukat hlavně na aktuální stav toho auta a co nejčisčí historii.
Ještě mám tajný tip na kočár co se nekazí a motoricky neurazí, Toyota Camry s motorem 2.4 nebo lépe se 3.0.
Raději jsem si četl původní požadavek a nikde jsem neviděl požadavek na "být všude první". Výše uvedené dvoulitry jsou úplně v pohodě skoro všechny (té 2.2 z Vectry bych se bál, to samé 2.2 v tlouštíkovi AR Brera). Pokud to má být atmosféra a jet to opravdu dobře a stačí 4 válec, doporučuji zkusit Mazdu 6 GTA se 2,5 nebo Hondu Accord se 2,4, případně ještě fajn svezení v Suzuki Kizashi s 2,5 litrem. Chce to projet a koukat hlavně na aktuální stav toho auta a co nejčisčí historii.
Ještě mám tajný tip na kočár co se nekazí a motoricky neurazí, Toyota Camry s motorem 2.4 nebo lépe se 3.0.
Re: Benzín (atmosféra) 200-300k
Mal som Focus II s motorom 2.0i. Paradne vozenie, dynamika OK, radit naozaj nebolo treba az tak casto. Zviezol som sa s Mazdou 3 G120, vdaka dlhym prevodom som radil 3x castejsie, ako s Focusom, ktory bol ale pri 130 hlucnejsi. Rovnako Toyka Auris 97 kW ValveMatic - opat zabite dlhymi prevodmi. Otestoval som Vitaru 1.6VVT 88kW - patkvalt ako moj byvaly Focus. Vdaka dlhej patke neskutocna zdochlina, kazdy vacsi a dlhsi kopec na stvorke, pretoze to nebolo schopne udrzat rychlost. Pripadal som si ako v starej S105L, ktoru bolo potrebne tlacit do stupania.
Mondeo 2.0i nejde zle, ale v dnesnej dobe mat auto, ktore na dialnici pri 130 toci 3500 otacok a zerie viac ako 2.5T ktore mam teraz, to ani nahodou. 16 sekundovy cas akceleracie 80-120 na patke dava aku taku nadej, ze nebude treba davat stvorku v kazdom kopceku.
Mazda 6 2.5i - hladam prilezitost, kde si ju vyskusat. Papierovo to ale vyzera hodne zle - sestka odprevodovana na 368 km/h v kombinacii s atmosferickym motorom s cca 220 Nm pri 2000 otackach nevyzera velmi povzbudivo Podciarkuje to aj cas 26 sekund potrebny na zrychlenie z 80 na 120 na sestke. Z toho potom v kopci vychadza potreba stvorky, pretoze aj patka je este pridlha - siaha k 290 km/h. Az stvorka je ako - tak rozumna - 221 km/h. V tomto svetle je to pre mna uzivatelsky nepritazlive auto. Fakt radsej oturbenu Octafku 1.4TSI ako tento zazrak.
Mondeo 2.0i nejde zle, ale v dnesnej dobe mat auto, ktore na dialnici pri 130 toci 3500 otacok a zerie viac ako 2.5T ktore mam teraz, to ani nahodou. 16 sekundovy cas akceleracie 80-120 na patke dava aku taku nadej, ze nebude treba davat stvorku v kazdom kopceku.
Mazda 6 2.5i - hladam prilezitost, kde si ju vyskusat. Papierovo to ale vyzera hodne zle - sestka odprevodovana na 368 km/h v kombinacii s atmosferickym motorom s cca 220 Nm pri 2000 otackach nevyzera velmi povzbudivo Podciarkuje to aj cas 26 sekund potrebny na zrychlenie z 80 na 120 na sestke. Z toho potom v kopci vychadza potreba stvorky, pretoze aj patka je este pridlha - siaha k 290 km/h. Az stvorka je ako - tak rozumna - 221 km/h. V tomto svetle je to pre mna uzivatelsky nepritazlive auto. Fakt radsej oturbenu Octafku 1.4TSI ako tento zazrak.
Re: Benzín (atmosféra) 200-300k
G120 je opravdu špatný vůz. Kecy jako "u atmosféry prostě musíš řadit" jsou sice krásné, ale v tomhle kontextu je může říkat jenom člověk, který se G120 nikdy nejel. Snaha o svižnou jízdu je prostě zmar.
Za to G165 je, za ty peníze, zajímavé svezení. Už aby rodiče jeli na dovolenou otcovým autem a Mazdička zůstala nestrážená v garáži
Za to G165 je, za ty peníze, zajímavé svezení. Už aby rodiče jeli na dovolenou otcovým autem a Mazdička zůstala nestrážená v garáži
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))