TDi vs. TSi
Re: TDi vs. TSi
Stim najezdem urcite tsi.
Vyhoda v zime , lepsi zvuk , zadne dpf , dvouhmota.
TSI umi mit taktez zajimavou spotrebu.
Ty ekodiesly nejsou zadna vyhra. A pokud nebudes vypalovat dpf na dalnici , tak to nema smysl.
Jinak tsi pouze s remenem.
Vyhoda v zime , lepsi zvuk , zadne dpf , dvouhmota.
TSI umi mit taktez zajimavou spotrebu.
Ty ekodiesly nejsou zadna vyhra. A pokud nebudes vypalovat dpf na dalnici , tak to nema smysl.
Jinak tsi pouze s remenem.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28161
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDi vs. TSi
Má smysl tuhle povrchní blbost řešit i v tomto vlákne?jerry píše:Lachende Bestien píše:Podle mě se diesel do osobáků nikdy neměl dostat...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: TDi vs. TSi
Proč ne, chtěl znát názor, zda TDI či TSI. A každý máme jiný, proč mu nedopřát
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: TDi vs. TSi
Já bych to nechal na něm, on už si přebere.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: TDi vs. TSi
Podle dotazu tipuju ze vubec nevedel ze nafta patri do kamen.
Cili to sem naopak v ramci osvety patri a to tak ze velmi.
Cili to sem naopak v ramci osvety patri a to tak ze velmi.
Re: TDi vs. TSi
Ale tvoje kominiku.
Pro prvniho tazatele je dehet k nicemu, bo 80% mesto a nizky najezd.
Druhy je s najezdem na hrane, ale pokud neresi cca o litr vyssi spotrebu, neexistuje duvod sebe mrskat chrochtem.
A to vcetne spolehlivosti, ktera je uz u EA888 celkem poresena.
Pro prvniho tazatele je dehet k nicemu, bo 80% mesto a nizky najezd.
Druhy je s najezdem na hrane, ale pokud neresi cca o litr vyssi spotrebu, neexistuje duvod sebe mrskat chrochtem.
A to vcetne spolehlivosti, ktera je uz u EA888 celkem poresena.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28161
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDi vs. TSi
Já ale nemluvím o tazateli. Pokud bys nebyl zamindrákovaný imbecil, tak by sis přečetl můj post, kdy mu jednoznačně radím benzín a nehalucinoval kominíky.
Já reaguji na povrchní a debilní názor, že nafta patří do kamen a ne do osobáku. Vysvětloval jsem to zde x krát, osvěžím to i pro pomalejší jedince:
Asi by sis svou debilní logiku rozmyslel, kdybys měl zaměstnance, kteří ti najedou ročně cca 50-70t km a měli to najezdit v benzínu nebo v naftě a ty bys mohl ušetřené peníze za PHM investovat do rozvoje firmy nebo si je vyplatit jako odměnu společníkům. Nebo prolejt hrdlem nádrže nevděčných zaměstnanců.
Pokud nechápeš jednoduchou matematiku, tak to reklamuj jinde.
Já reaguji na povrchní a debilní názor, že nafta patří do kamen a ne do osobáku. Vysvětloval jsem to zde x krát, osvěžím to i pro pomalejší jedince:
Asi by sis svou debilní logiku rozmyslel, kdybys měl zaměstnance, kteří ti najedou ročně cca 50-70t km a měli to najezdit v benzínu nebo v naftě a ty bys mohl ušetřené peníze za PHM investovat do rozvoje firmy nebo si je vyplatit jako odměnu společníkům. Nebo prolejt hrdlem nádrže nevděčných zaměstnanců.
Pokud nechápeš jednoduchou matematiku, tak to reklamuj jinde.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: TDi vs. TSi
Ty víš Bobe, že za současné daňové situace bych to v tvé situaci neřešil jinak. Proto si to neber osobně. Druhá věc je, že k takové daňové podpoře nafty nikdy dojít nemělo. A potom by se nebyla nafta nikdy tolik rozšířila. A zřejmě i tvý lidé by jezdili v benziňákách. A třeba bychom opravdu dýchali o trochu lepší vzduch. Proto jsem tomu, co napsal LB, zatleskal. Protože s ním souhlasím i ve zdůvodnění jeho názoru. Třetí věc je, že my v tom nic nezmůžeme, to jsou zájmy jiných mocných, co z toho profitují. Ale pořád to neznamená, že je to dobře
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.