Pohodlné auto do 100.000Kč
Re: Pohodlné auto do 100.000Kč
tyhle pneumatiky už se neprodávají a na trhu byly od roku 2004, tuším. Rok mohou být na autě, ale tipoval bych, že budou daleko starší. Takže se mi to jeví spíš tak, že ty gumy jsou nějaké ztvrdlé ležáky, které jsou jak šutr, a proto ti přijde každý kamínek na silnici jak kanál bez víka. Osobně jsem zažil to samé se starými pneu. Co v rozbitých zatáčkách, drží nebo skáče ven? A co říká DOT na pneumatikách?
Re: Pohodlné auto do 100.000Kč
Dot říká: DM DF 14X 1110. Opravdu je tak dramatický rozdíl, když guma leží nějaký čas na skladě? Jinak komfort se tak o 30% zlepšil nahuštěním na nižší tlak.
Re: Pohodlné auto do 100.000Kč
Tech debat o tom jak pneu skladovanim starne a co vlastne znamena „nova“ je a bude. Prodejci tvrdi ze dva roky na sklade neni problem, druzi zase max. rok. Podstatny je hlavne v jakych podminkach a jak se ta pneu skladuje.
Nicmene z toho cos napsal plyne ze mas pneu na aute rok, pricemz je sestileta. Tzn. pet let nekde lezela na sklade, a to uz mi prijde jako ulet.
Nicmene z toho cos napsal plyne ze mas pneu na aute rok, pricemz je sestileta. Tzn. pet let nekde lezela na sklade, a to uz mi prijde jako ulet.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27897
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pohodlné auto do 100.000Kč
Nejde ani tak o to, jak dlouho leží, ale jakým způsobem. Nemám iluze o skladovacím systému různých nejlevnějších eshopů, které dnes dělají drtivou většinu prodejů pneu.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Pohodlné auto do 100.000Kč
hele, ta guma mozna lehce ztvrdne, ale ze by pak mela bocnice jako puk, to pochybuji. ta uz tak musi byt udelana.
nez na stari gum bych se mrkl na stav tlumicu a silentbloku. to je u e46 spotrebak potrebujici caste vymeny. tam se muze taky leccos schovavat
nez na stari gum bych se mrkl na stav tlumicu a silentbloku. to je u e46 spotrebak potrebujici caste vymeny. tam se muze taky leccos schovavat
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Pohodlné auto do 100.000Kč
Jak jsem psal výše, tlumiče i pružiny na obou nápravách byly měněny před cca 7000 km + obě ramena na zadní a všechny silentbloky na zadní nápravě před 1000 km. Stabilizačky jsou prý ok...
Podvozek je prý ok. Třeba to bude i mou předchozí zkušeností, kdy jsem měl BMW E39 a Audi A6. Jsou větší a celkově komfortnější. E46 je prostě asi větší drncadlo.
Podvozek je prý ok. Třeba to bude i mou předchozí zkušeností, kdy jsem měl BMW E39 a Audi A6. Jsou větší a celkově komfortnější. E46 je prostě asi větší drncadlo.
Re: Pohodlné auto do 100.000Kč
aha, to jsem prehledl.
e39 na standardnim podvozku je mekke a pohodlne auto, 3er je staveny jinak, ostreji.
neresil bych to a zvykl si .
e39 na standardnim podvozku je mekke a pohodlne auto, 3er je staveny jinak, ostreji.
neresil bych to a zvykl si .
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Pohodlné auto do 100.000Kč
Minulý týden jsem přezouval 4 roky staré gumy, které zdaleka ještě nebyly sjeté, ale auto mi připapadalo v nízkých rychlostech jako kámen, odskakovalo na nerovnostech, každá spára na silnici byla jak 5cm hluboká ostrá díra. Testovaly se tlumiče, silentbloky, ale bylo to pneumatikami. Takže mohu narovinu říci, že ten rozdíl je daleko větší, než si kdo z nás chce připustit, ale ta guma prostě tvrdne komplet celá. Samozřejmě záleží kus od kusu i na konkrétní směsi a způsobu skladování. Ale nic z toho, co tady píše, tomu nenahrává zrovna do karet. Ty gumy jsou prostě na vyhození, nejsou sice sjetý, ale jsou starý.
Re: Pohodlné auto do 100.000Kč
Zkusím se ještě poptat na ty gumy, jestli je to takový rozdíl. Nechce se mi vyhodit 10k kdyby to byl zanedbatelný rozdíl. Každopádně rozdíl. Každopádně pocity z auta mám podobné, jako popsal janjan...
Re: Pohodlné auto do 100.000Kč
asi by to bylo na delší laborování, ale nestálo by za zvážení výměna podvozku e46 za měkčí/unylejší/"francouzstější"? (plus menší kola a s více gumy a taky zásadně non-RFT, ještě nejlépe s nějakou extra měkkou bočnicí)?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.