Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
Hele, dej synátorovi ten svůj podmotorovaný mnichovský 4motion a už konečně běž do toho emka
Ale abych jen blbě neplkal, zkusil bych sviště.
Pak se s ním stav, ještě jsem v tom nikdy nejel a všici to chválí.
Ale abych jen blbě neplkal, zkusil bych sviště.
Pak se s ním stav, ještě jsem v tom nikdy nejel a všici to chválí.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
další takovej.... že já blb sem o tom vymotaným homokineťáku vůbec psal...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
Na Swiště jsem zapoměl a asi nejvíc odpovídá tvojí filozofii. I když slabá atmoška nemusí bejt vždycky výhra, obzvlášť když tam jsou problémy s dávkováním plynu při odstavení. Nebo už nejsou?
Btw. jestli ten dezertující kineťák není nějaký znamení.
Btw. jestli ten dezertující kineťák není nějaký znamení.
RWD
Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
i ty? neser!
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28158
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
hele - měň, dokud ještě jsou... (330ix)
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
já vás fuckt přestanu mít ráth...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 203
- Registrován: čtv 03 led 15:19
Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
Ad D1.8T: U mě se to projevuje jen minimálně. Nemám ani vypozorováno, co k tomu vede. Resp. reakce plynu jsou celkově poněkud "euronormovaný", ale nevěřím tomu, že jakýkoliv současný auto týhle kategorie na tom bude výrazně líp... A ano, slabý to v určitejch jízdních režimech je, nebo mi spíš úplně nesedlo zpřevodování, to je pro mě asi největší zápor toho auta. Ale já najedu podstatný procento km na dálnici a první třídě, což zkrátka není Swišťovo přirozený prostředí. Když ho házíš někde na prázdný okresce ze zatáčky do zatáčky, tak je dynamika zcela dostačující. Samozřejmě v rámci možností, nechci tím tvrdit, že uvisím dobře řízenou M3. Ani 330i.
Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
Fakt jsem na Swiště zapoměl.pavproch píše:i ty? neser!
RWD
Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
nenapadny: Jsem se swiftem za ty roky co ho všichni chválej, pořád ještě nejel. Na padání otáček si stěžuje většina majitelů a pokud se nepletu zmiňoval ho i mmira v testu. Ale nemohu posoudit. Rekce na plyn a ovladatelnost 1.2tsi jsou na velmi slušný úrovni. 1.0eb je na tom o dost hůř, ale to je jediný co mi na něm vadí, plus se to s nájezdem pořád zlepšuje.
Jinak si dokážu si představit o čem Swift je, kdysi jsem měl Gti MkI. a MkII. Najel jsem s nima skoro 100tis. km a s láskou na ně vzpomínám.
Jinak si dokážu si představit o čem Swift je, kdysi jsem měl Gti MkI. a MkII. Najel jsem s nima skoro 100tis. km a s láskou na ně vzpomínám.
RWD
Re: Nové, benzín, manuál, max cca 300, řidičsky vděčné
to nebylo o svišťovi, ale o (dočasně nefunkčním) 3erd1.8t píše:Fakt jsem na Swiště zapoměl.pavproch píše:i ty? neser!
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.