Audi A4 Allroad 40TDI ze SWE
Re: Skladové auto do 1M bez DPH
chci novy navic Q5 po fl vypada o dost lepe.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Skladové auto do 1M bez DPH
Z mé zkušenosti hybrid i na dálnici funguje slušně dobiješ při brždění, vybiješ akcelerací.
Já bych vzal PHEV. Ještě chvíli si užiješ parkování zdarma, pokud pojedeš jako člověk, tak postrky na baterku za 0.50/km...
Chceš to od začátku tak co řešíš.
Prodeje tdi za pár let bych se ale opravdu nebál...
Já bych vzal PHEV. Ještě chvíli si užiješ parkování zdarma, pokud pojedeš jako člověk, tak postrky na baterku za 0.50/km...
Chceš to od začátku tak co řešíš.
Prodeje tdi za pár let bych se ale opravdu nebál...
2.9T RWD
Re: Skladové auto do 1M bez DPH
Nedá se to PHEV vyzkoušet? To by byla nejlepší varianta, jestli ti to bude vyhovovat.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Skladové auto do 1M bez DPH
všude mají jen 40TDI, alespoň dle skladových vozů na audi, takže zkusit asi nepůjde.
hlavně tam bude min. +3 měsíce čekačka
hlavně tam bude min. +3 měsíce čekačka
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Skladové auto do 1M bez DPH
Přestanu vymýšlet a nechám 50TDI. Teď i přítelkyně řekla že chce 6 válec Chybu tím udělat nemůžu.
Nejhorší je furt vymýšlet co by šlo jinak, líp, levnějš.
Nejhorší je furt vymýšlet co by šlo jinak, líp, levnějš.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Skladové auto do 1M bez DPH
Hej já asi začínám bejt měkkej, ale nedávno už sem si i říkal, že takový Ečko 220d nemusí bejt špatnej povoz. Třeba 5 minut sem si to myslel Pak mi došla myšlenka z předchozího postu. Když šetřit, tak ve Škodovce, když utrácet, tak s x6. Ale stejně mě překvapilo, jak se s postupem života tupí hrany
ale když se tady řeší ty nabíjecí hybridy: Jak vůbec vychází ekonomika takovýho řešení, když ta elektrika teď stojí co stojí?
ale když se tady řeší ty nabíjecí hybridy: Jak vůbec vychází ekonomika takovýho řešení, když ta elektrika teď stojí co stojí?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Skladové auto do 1M bez DPH
520d/220d/40tdi, to bude vše podobný. resp z toho asi nejlíp vyjde to audi. ono to asi bude většině lidí stačit a nebude to žrát, ale tak nějak k takovejm autům patří i motor. ten samý motor opravdu může být v oktávce nebo golfu.
na hybrida ti daj tarif, už si nepamtuju jak to vypadá, ceník tu někde mám.
zásadní problém je ta kupní cena, u Q5 je to 100k 45tfsi vs 50tfsi e. určitě se dá spočítat za jak dloho se vrátí 100k, ale bude to určitě velmi dlouho
na hybrida ti daj tarif, už si nepamtuju jak to vypadá, ceník tu někde mám.
zásadní problém je ta kupní cena, u Q5 je to 100k 45tfsi vs 50tfsi e. určitě se dá spočítat za jak dloho se vrátí 100k, ale bude to určitě velmi dlouho
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Skladové auto do 1M bez DPH
220d máme ve firmě, ale v Cčku. Rozhodně to není špatný povoz. Do 6,5 se člověk vejde s prstem v nose. Na to, že je to auto z roku 2015, tak machr-index uplně jinde než třeba stejně starý superb. A motor pocitově lepší než třeba obdobně vykonný superb. Ale to jen odbočka..
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28152
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skladové auto do 1M bez DPH
plu-gin by byl fajn, kdybys to měl do 40 km do práce (ideálně po Pze) a v práci mohl nabíjet zadara... Pak to smysl má. Jinak kravina.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time