Tdi v touaregu je cca minus 1.5-2lmattonecz píše:To je fajn. Tdi snad trochu min. Jeste sem zjistival plugin ale vyroba min o 3m dyl
Audi A4 Allroad 40TDI ze SWE
Re: Skladové auto do 1M bez DPH
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28154
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skladové auto do 1M bez DPH
Já mám průměr pod 12…11.5 a 11,7 poslední dva…
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Skladové auto do 1M bez DPH
Hoši já sem hroznej ale pořád mi vrtá hlavou ta 50 TFSI e - plugin.
To auto budu mít min. 6 let a budu od příštího léta bydlet v baráku na kraji prahy, kde můžu nabíjet.
Cenově to je stejný jako 50TDI.
Já vim, že to TDI bude super poježdění, ale ten plugin má taky 300ps nabitej, a k tomu baráku to smysl dává.
Ještě by to šlo změnit.
CO myslíte.
To auto budu mít min. 6 let a budu od příštího léta bydlet v baráku na kraji prahy, kde můžu nabíjet.
Cenově to je stejný jako 50TDI.
Já vim, že to TDI bude super poježdění, ale ten plugin má taky 300ps nabitej, a k tomu baráku to smysl dává.
Ještě by to šlo změnit.
CO myslíte.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28154
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skladové auto do 1M bez DPH
To máš tak s těmi auty na baterku: pokud to máš do města, je to super. Na dálnici je to úplně k ničemu, bo baterka je za pár km ze hry a jedeš jenom na motor. Na příměstskou dopravu je to ok, ale záleží na tom, zda dojíždíš po dálnici (jako třeba já 14 km), tak to smysl úplně nedává, ale pokud po okreskách ploužením mezi vesnicemi, tak rozhodně ano.
BTW: a teď si nejsem jist, zda AUDI umí u plu-ginů rychlonabíjení. VW/Shade to totiž neumí
BTW: a teď si nejsem jist, zda AUDI umí u plu-ginů rychlonabíjení. VW/Shade to totiž neumí
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Skladové auto do 1M bez DPH
6 let? Krom Toyoty a jejich odnoží je podle mě hybrid po záruce záležitostí pro dobrodruhy https://www.autickar.cz/blog/clanek/vol ... elky/1370/
Naposledy upravil(a) Zajda dne úte 07 zář 21:32, celkem upraveno 1 x.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Skladové auto do 1M bez DPH
jasný. otázka je, když ten plugin stojí o 100 víc než 2.0tsi, jeslti to dává smysl.
nebo teda vzít 45tfsi a kilo ušetřit. pojede taky dobře. mám trochu obavy z prodeje dieselu za 6-7 let
a za ušetřený kilo si dát exteriér sline a kola třeba.
nebo teda vzít 45tfsi a kilo ušetřit. pojede taky dobře. mám trochu obavy z prodeje dieselu za 6-7 let
a za ušetřený kilo si dát exteriér sline a kola třeba.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28154
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skladové auto do 1M bez DPH
To bych neměl…za tyhle motory ti v zemích, kde budou na EU normy srát, utrhají ruce.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Skladové auto do 1M bez DPH
Budu uprimnej 40tdi vs 50tdi je 230k. A vrta mi hlavou jestli ho nutne potrebuju… jako chci, ale zaroven je to ode me dost nezodpovedne
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28154
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skladové auto do 1M bez DPH
Jestli neuděláš ročně >30000km, tak nepotřebuješ. Ale proti 40TDI je to úplně jiné svezení.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Skladové auto do 1M bez DPH
Ja bych u Q5 volil mezi 2.0tsi a 3.0tdi, podle najezdu. PHEV bude jezdit za malo jen pri velmi specifickem zpusobu pouzivani, bude tezsi, hur obratny, drazsi servis, drazsi pojistka, drazsi na porizeni...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k