Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27909
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou

Příspěvek od řidičBOB »

máš v tom bordel:
1.2TSI = 81kW
1.4TSI = 92kW
Rozdíl máš cca 1000€. Takže, jestli ty peníze máš, 1.4TSI bude jistě lepší volba - více výkonu, lepší podvozek. Sic to asi nevyužiješ, ale kdo ví. Ale ani 1.2TSI není vůbec špatná volba.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
peter.nr
Autoškolák
Příspěvky: 80
Registrován: pon 04 kvě 21:36

Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou

Příspěvek od peter.nr »

Už som to opravil. Kopíroval som to a zabudol zmeniť.
Peniaze boli a budú. Otázka znie inak: či to využijeme. Teraz jazdím na Fabii 55kW a Ducate 97 kW (prevádzková hmotnosť 3 tony). Toto je od Ducata o polovicu ľahšie.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27909
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou

Příspěvek od řidičBOB »

To musíš vědět sám. Ale podle toho, cos tady psal, tak zcela jistě nevyužijete.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou

Příspěvek od pavproch »

řidičBOB píše: Ad2) V SK není dostupná varianta Comfort edition? http://www.comfortedition.cz/golf-sportsvan/
peter.nr píše: 2. Nie je. Hľadal som na webe a pýtal som sa predajcu.

A co ti brání koupit ComfortEdition v CZ? Předpokládám, že to nr v nicku je Nitra - toto nemáš do CZ zase až tak daleko...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
x2005
Letec
Příspěvky: 1253
Registrován: úte 01 bře 11:08

Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou

Příspěvek od x2005 »

řidičBOB píše:To musíš vědět sám. Ale podle toho, cos tady psal, tak zcela jistě nevyužijete.
Podle toho, co jsi psal dřív bude 1.2TSI ideální motorizace umožnující dosáhnout kýžené nízké spotřeby a pro tebe dostačujícího výkonu. Jestli chceš auto na 10 let, tak ber vyšší výbavu, bude se ti v tom líp "žít".
peter.nr
Autoškolák
Příspěvky: 80
Registrován: pon 04 kvě 21:36

Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou

Příspěvek od peter.nr »

pavproch píše:A co ti brání koupit ComfortEdition v CZ? Předpokládám, že to nr v nicku je Nitra - toto nemáš do CZ zase až tak daleko...
Rátal som si to a nevychádza mi to nejak moc výhodnejšie, lebo tam chýbajú vo výbave veci, ktoré chcem.
x2005 píše:Podle toho, co jsi psal dřív bude 1.2TSI ideální motorizace umožnující dosáhnout kýžené nízké spotřeby a pro tebe dostačujícího výkonu. Jestli chceš auto na 10 let, tak ber vyšší výbavu, bude se ti v tom líp "žít".
Som rád, že už som vo výbere skoro v cieli. Áno, 1.2TSI. Už len poriešiť nejaké detaily. :)
peter.nr
Autoškolák
Příspěvky: 80
Registrován: pon 04 kvě 21:36

Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou

Příspěvek od peter.nr »

Spomínané detaily:

1. Aká je využiteľnosť park asist? Predajca mi hovoril, že on to nepouživa. Ale že to vie bez problémov zaparkovať medzi autá tak, že tam ostane 40 cm vpredu a 40 cm vzadu. A to pomocou troch pohybov - dozadu, dopredu, dozadu. To vyzerá veľmi dobre. Rovno poviem, že nie som expert na parkovanie a takéto pozdĺžne mi často robí problémy, keď šuchnem puklice. Myslím, že s tým má problém väčšina vodičov, ale nepriznajú si to. Takže uvítal by som to.
Ale keď som videl videá (aj priamo od VW), tak to nebolo len na tri-krát, čo ma od toho zase odradzuje. Zase keď je to len za 170€ ... Neviem. Zrejme si to budem musieť priamo pred predajňou otestovať.

2. Cúvacia kamera. Ak mám senzory vpredu aj vzadu a ukazujú mi vzdialenosť od prekážky, má kamera zmysel? Tiež to nie je drahá vec - 207€.

3. Light assist - regulácia diaľkových svetiel je len pre xenony? Vo videách to vyzeralo, že len s nimi. Ale v cenníku je to k paketu Komfort. A funguje to spoľahlivo? Ja to chápem tak, že pokiaľ je preto mnou auto v rovnakom smere alebo v protismere, stlmí to diaľkové svetlá, resp. ich natočí nižšie a neoslní tak ostatných.
Uživatelský avatar
oxik
Letec
Příspěvky: 1816
Registrován: pát 27 čer 10:30

Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou

Příspěvek od oxik »

1. odpověděl sis sám, vyzkoušet, vyzkoušet a ještě jednou vyzkoušet..
2. kamera je dobrá v noci pokud máš zatmavený skla, senzory nepoznají, kde začíná příkop.. ale otázkou je jaká je viditelnost kamery v noci a zda jí třeba jako u 7er F01 neoslňuje osvětlení SPZ
Uživatelský avatar
x2005
Letec
Příspěvky: 1253
Registrován: úte 01 bře 11:08

Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou

Příspěvek od x2005 »

1) park asist = somarina

2) kamera ti při couvání zachrání víc poklice/disků než park asist. Navíc uvidíš, jestli to pípání je za autem jenom křoví nebo ti za nárazníkem sedí na zemi cizí dítě. Například.

3) light asist = záleží, jak často jezdíš v noci dlouhý štreky mimo obec. Za mě věc, bez který můžu žít.
Uživatelský avatar
opc
Autoškolák
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 02 dub 08:59

Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou

Příspěvek od opc »

Poznámka k light assist... V autě mám bixenony s automatickým přepínáním dálkové-potkávací (plus samozřejmě různé natáčení, zvedání apod., viz https://www.youtube.com/watch?v=vMMKBJuVq7o) a už dost dlouho to skoro vůbec nepoužívám a přepínám světla raději manuálně. Mám to v Opelu, ale používají stejný systém jako Audi a VW. Funguje to celkem fajn do doby, než člověk začne potkávat v protisměru staré plechovky s vysvícenými žárovkami a oloupanými parabolami ve světlech, které sotva mžourají místo aby svítily. Automatika samozřejmě auto v protisměru nezaregistruje, neztlumí dálkové a já vesele oslňuji protijedoucího řidiče plnou dávkou z xenonů.
OPC
Odpovědět