Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28207
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem

Příspěvek od řidičBOB »

...té poslední větě rozumím :))
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem

Příspěvek od driver »

honziss píše:2.0T do 2t SUV nemusi bejt takova blbost. Stejne vetsina beznych ridicu vyuzije sotva polovinu vykonu a kdyz je 2.0T dobre udelany a odhlucneny tak proc ne. Jako auto pro manzelku na prevozy ditete po meste, vikendova cesta na chalupu a tak, bych s tim nemel zadnej problem.
Lze souhlasit, pokud se jezdí tak, jak to motorizace vyžaduje, tzn držet hubu a krok.
S podmotorovaným autem se jezdí tak, že se dívá víc dozadu, než dopředu, a neomezuje se, a už vůbec NEOHROŽUJE.

Jenže problém je, že zatím, co nějaká A4 s čtyřista koňmi jezde poklidně 100m daleko v levém a čeká hodinu, jestli se náhodou ten před ním nevzpamatuje, ...
... tak naopak mistři světa s nějakým Tusónem to z přípojného švihnou přes čtyři pruhy do levého a zabrzdí dalších 30aut v levém, jen proto, že má pocit, že stopadesát koní je letadlo.
A to ani netuší, že ho na okresce předjede tahač bez návěsu, a bez omezovače, kdykoliv ho napadne, ale hlavně, že okupuje levý i kdyby měl vytlačit dopraváky v civilním autě :D
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
honziss
Letec
Příspěvky: 3576
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem

Příspěvek od honziss »

2t suv s 250k bych asi uplne podmotorovanym nenazyval. Po CZ silnicich jezdi spousta horsich konfiguraci. Ja mel do nedavna 116k naftu v 1.4t aute a i s tim se dalo jezdit relativne rychle...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5748
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem

Příspěvek od Stepan »

tak zrovna CZ neni zrovna měrná laťka pro kvalitu a adekvátnost vozového parku, že :D

U auta v cenové kategorii XC90 už by člověk čekal, že základní součást automobilu, motor, bude pořád fungovat, ne že to bude nějaká zdechlá mrdka, které bude potřeba přizpůsobovat styl jízdy. Honza Koubek z toho taky 2x radostí neskákal #-o
Rozumím tomu, že Volvo je automobilka pro uvědomělé a krásné lidičky, které řízení jako takové už moc nezajímá, ale pak je hanba si za to účtovat takovej keš L-)
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
honziss
Letec
Příspěvky: 3576
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem

Příspěvek od honziss »

Stepan píše:tak zrovna CZ neni zrovna měrná laťka pro kvalitu a adekvátnost vozového parku, že :D

U auta v cenové kategorii XC90 už by člověk čekal, že základní součást automobilu, motor, bude pořád fungovat, ne že to bude nějaká zdechlá mrdka, které bude potřeba přizpůsobovat styl jízdy. Honza Koubek z toho taky 2x radostí neskákal #-o
Rozumím tomu, že Volvo je automobilka pro uvědomělé a krásné lidičky, které řízení jako takové už moc nezajímá, ale pak je hanba si za to účtovat takovej keš L-)
Ne, CR neni tou nejlepsi zemi co se vozoveho parku tyce, ale kdyz se zamyslim kde asi tak budou prodeje XC90 nejvyssi (USA, zapadni a stredni evropa, Rusko...), tak jsme někde v průměru.

Hanba nehamba, auta se vyrabej proto aby se na nich vydelali penize a jestli se nepletu, tak to volvu s XC90 zatim dost vychazi i pres ty 4valce...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16907
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem

Příspěvek od pavproch »

driver píše: S podmotorovaným autem se jezdí tak, že se dívá víc dozadu, než dopředu, a neomezuje se, a už vůbec NEOHROŽUJE.
Zrovna fčera sem pozoroval (zezadu v koloně) jednoho zoufalce s podmotorovanou Fóbijí I. gen kombi (tipuju 1.9SDI) jaxe snažil předjet náklaďák.... dodávka v protisměru musela šlajfovat až skoro do zastavení.... 8-x
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem

Příspěvek od driver »

To je ovšem úplná klasika těchto bezmozků. Piráty co překročí rychlost by věšeli, ale že sami vytváří obecné ohrožení, to jim nevadí. Co asi tak s Fábií udělá dodávka při čelním nárazu, že. Oni jsou totiž tak debilní, že i při tom předjíždění sledují, aby nepřekročili rychlost, protože co kdyby tam byla trojnožka.

Honziss: Vždyť jo, čas ukáže.
Podívej se, jak dopadly Opel Omega a Opel Frontera. Oni nepotřebovali bojovat s lepšíma, oni cílili na jinou klientelu...
A sto let se traduje, že u Mercedesu platíš jen za značku, a podívej se na jejich portfolio dnes. Namátkou E, nebo GL.
No a kde je Opel? Vidíš to?
Stejný princip je teď u Volva.
Musí být paleta motorů, pak lze prodávat všem.
Kdyby nebyli chamtiví, mrsknou tam licenční motor s šestiválcem od nějaké větší automobilky třeba Mercedes a ta reklama by jim udělala větší jméno, než ty mega tablety, vlk by se nažral, stávající zákazníci čtyřválců by taky zůstali a v další generaci by bylo jasné, že velké motory se platí zlatem. Nastoupí hned divize tuningu, Heico (něco jako AMG) a tam už se nikdo neptá, zda to stojí 150.000eur nebo dvakrát tolik. Tam je důležité, že si uděláš radost
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
honziss
Letec
Příspěvky: 3576
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem

Příspěvek od honziss »

A kolik uzivatelu XC90 si to auto kupuje pro jizdni zazitky? Muj soused ma starou XC90 a vybira novou XC90, co resi:

- vejdou se jeste porad do kufru na vejsku kola?
- jakej podvozek/kola bude nejpohodlnejsi?
- masazni sedacky ano/ne?

Motorizace? Zakladni diesel. A to jezdi hodne, casto nalozenej...

Je potreba se na to podivat trochu vic shora. Automobilka nebude resit V6 kdyz ho nema a musela by ho za tezky prachy vymyslet/nakoupit a pak za nej platit emisni pokuty pro par posuku z autofora. Ostatni automobilky si to dovolit muzou, protoze ty motory uz jednak maj, jejich update neni tak drahy a navic je muzou pouzivat napric x modelovymi radami, coz u volva zase nejde..
R4...258k
R3...261k
EV...264k
honziss
Letec
Příspěvky: 3576
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem

Příspěvek od honziss »

Mimochodem slysim jeho D5 cas od casu a on to takovej rozdil oproti R4 asi nebude...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28207
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem

Příspěvek od řidičBOB »

No, nevím jak u SUV, ale mám docela informace o klientele, která po zrušení V6 TDI v Passatu, prostě přešla jinam. A nebyly to jednotky zákazníků.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět