![Ha ha :))](./images/smilies/21.gif)
Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28207
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem
...té poslední větě rozumím ![Ha ha :))](./images/smilies/21.gif)
![Ha ha :))](./images/smilies/21.gif)
No pain, no gain.
Vespa time![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Vespa time
![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem
Lze souhlasit, pokud se jezdí tak, jak to motorizace vyžaduje, tzn držet hubu a krok.honziss píše:2.0T do 2t SUV nemusi bejt takova blbost. Stejne vetsina beznych ridicu vyuzije sotva polovinu vykonu a kdyz je 2.0T dobre udelany a odhlucneny tak proc ne. Jako auto pro manzelku na prevozy ditete po meste, vikendova cesta na chalupu a tak, bych s tim nemel zadnej problem.
S podmotorovaným autem se jezdí tak, že se dívá víc dozadu, než dopředu, a neomezuje se, a už vůbec NEOHROŽUJE.
Jenže problém je, že zatím, co nějaká A4 s čtyřista koňmi jezde poklidně 100m daleko v levém a čeká hodinu, jestli se náhodou ten před ním nevzpamatuje, ...
... tak naopak mistři světa s nějakým Tusónem to z přípojného švihnou přes čtyři pruhy do levého a zabrzdí dalších 30aut v levém, jen proto, že má pocit, že stopadesát koní je letadlo.
A to ani netuší, že ho na okresce předjede tahač bez návěsu, a bez omezovače, kdykoliv ho napadne, ale hlavně, že okupuje levý i kdyby měl vytlačit dopraváky v civilním autě
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem
2t suv s 250k bych asi uplne podmotorovanym nenazyval. Po CZ silnicich jezdi spousta horsich konfiguraci. Ja mel do nedavna 116k naftu v 1.4t aute a i s tim se dalo jezdit relativne rychle...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem
tak zrovna CZ neni zrovna měrná laťka pro kvalitu a adekvátnost vozového parku, že
U auta v cenové kategorii XC90 už by člověk čekal, že základní součást automobilu, motor, bude pořád fungovat, ne že to bude nějaká zdechlá mrdka, které bude potřeba přizpůsobovat styl jízdy. Honza Koubek z toho taky 2x radostí neskákal
Rozumím tomu, že Volvo je automobilka pro uvědomělé a krásné lidičky, které řízení jako takové už moc nezajímá, ale pak je hanba si za to účtovat takovej keš![Loser L-)](./images/smilies/30.gif)
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
U auta v cenové kategorii XC90 už by člověk čekal, že základní součást automobilu, motor, bude pořád fungovat, ne že to bude nějaká zdechlá mrdka, které bude potřeba přizpůsobovat styl jízdy. Honza Koubek z toho taky 2x radostí neskákal
![D oh #-o](./images/smilies/40.gif)
Rozumím tomu, že Volvo je automobilka pro uvědomělé a krásné lidičky, které řízení jako takové už moc nezajímá, ale pak je hanba si za to účtovat takovej keš
![Loser L-)](./images/smilies/30.gif)
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem
Ne, CR neni tou nejlepsi zemi co se vozoveho parku tyce, ale kdyz se zamyslim kde asi tak budou prodeje XC90 nejvyssi (USA, zapadni a stredni evropa, Rusko...), tak jsme někde v průměru.Stepan píše:tak zrovna CZ neni zrovna měrná laťka pro kvalitu a adekvátnost vozového parku, že![]()
U auta v cenové kategorii XC90 už by člověk čekal, že základní součást automobilu, motor, bude pořád fungovat, ne že to bude nějaká zdechlá mrdka, které bude potřeba přizpůsobovat styl jízdy. Honza Koubek z toho taky 2x radostí neskákal![]()
Rozumím tomu, že Volvo je automobilka pro uvědomělé a krásné lidičky, které řízení jako takové už moc nezajímá, ale pak je hanba si za to účtovat takovej keš
Hanba nehamba, auta se vyrabej proto aby se na nich vydelali penize a jestli se nepletu, tak to volvu s XC90 zatim dost vychazi i pres ty 4valce...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem
Zrovna fčera sem pozoroval (zezadu v koloně) jednoho zoufalce s podmotorovanou Fóbijí I. gen kombi (tipuju 1.9SDI) jaxe snažil předjet náklaďák.... dodávka v protisměru musela šlajfovat až skoro do zastavení....driver píše: S podmotorovaným autem se jezdí tak, že se dívá víc dozadu, než dopředu, a neomezuje se, a už vůbec NEOHROŽUJE.
![Skull 8-x](./images/smilies/59.gif)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem
To je ovšem úplná klasika těchto bezmozků. Piráty co překročí rychlost by věšeli, ale že sami vytváří obecné ohrožení, to jim nevadí. Co asi tak s Fábií udělá dodávka při čelním nárazu, že. Oni jsou totiž tak debilní, že i při tom předjíždění sledují, aby nepřekročili rychlost, protože co kdyby tam byla trojnožka.
Honziss: Vždyť jo, čas ukáže.
Podívej se, jak dopadly Opel Omega a Opel Frontera. Oni nepotřebovali bojovat s lepšíma, oni cílili na jinou klientelu...
A sto let se traduje, že u Mercedesu platíš jen za značku, a podívej se na jejich portfolio dnes. Namátkou E, nebo GL.
No a kde je Opel? Vidíš to?
Stejný princip je teď u Volva.
Musí být paleta motorů, pak lze prodávat všem.
Kdyby nebyli chamtiví, mrsknou tam licenční motor s šestiválcem od nějaké větší automobilky třeba Mercedes a ta reklama by jim udělala větší jméno, než ty mega tablety, vlk by se nažral, stávající zákazníci čtyřválců by taky zůstali a v další generaci by bylo jasné, že velké motory se platí zlatem. Nastoupí hned divize tuningu, Heico (něco jako AMG) a tam už se nikdo neptá, zda to stojí 150.000eur nebo dvakrát tolik. Tam je důležité, že si uděláš radost
Honziss: Vždyť jo, čas ukáže.
Podívej se, jak dopadly Opel Omega a Opel Frontera. Oni nepotřebovali bojovat s lepšíma, oni cílili na jinou klientelu...
A sto let se traduje, že u Mercedesu platíš jen za značku, a podívej se na jejich portfolio dnes. Namátkou E, nebo GL.
No a kde je Opel? Vidíš to?
Stejný princip je teď u Volva.
Musí být paleta motorů, pak lze prodávat všem.
Kdyby nebyli chamtiví, mrsknou tam licenční motor s šestiválcem od nějaké větší automobilky třeba Mercedes a ta reklama by jim udělala větší jméno, než ty mega tablety, vlk by se nažral, stávající zákazníci čtyřválců by taky zůstali a v další generaci by bylo jasné, že velké motory se platí zlatem. Nastoupí hned divize tuningu, Heico (něco jako AMG) a tam už se nikdo neptá, zda to stojí 150.000eur nebo dvakrát tolik. Tam je důležité, že si uděláš radost
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem
A kolik uzivatelu XC90 si to auto kupuje pro jizdni zazitky? Muj soused ma starou XC90 a vybira novou XC90, co resi:
- vejdou se jeste porad do kufru na vejsku kola?
- jakej podvozek/kola bude nejpohodlnejsi?
- masazni sedacky ano/ne?
Motorizace? Zakladni diesel. A to jezdi hodne, casto nalozenej...
Je potreba se na to podivat trochu vic shora. Automobilka nebude resit V6 kdyz ho nema a musela by ho za tezky prachy vymyslet/nakoupit a pak za nej platit emisni pokuty pro par posuku z autofora. Ostatni automobilky si to dovolit muzou, protoze ty motory uz jednak maj, jejich update neni tak drahy a navic je muzou pouzivat napric x modelovymi radami, coz u volva zase nejde..
- vejdou se jeste porad do kufru na vejsku kola?
- jakej podvozek/kola bude nejpohodlnejsi?
- masazni sedacky ano/ne?
Motorizace? Zakladni diesel. A to jezdi hodne, casto nalozenej...
Je potreba se na to podivat trochu vic shora. Automobilka nebude resit V6 kdyz ho nema a musela by ho za tezky prachy vymyslet/nakoupit a pak za nej platit emisni pokuty pro par posuku z autofora. Ostatni automobilky si to dovolit muzou, protoze ty motory uz jednak maj, jejich update neni tak drahy a navic je muzou pouzivat napric x modelovymi radami, coz u volva zase nejde..
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem
Mimochodem slysim jeho D5 cas od casu a on to takovej rozdil oproti R4 asi nebude...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28207
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr SUV s dostatečně výkonným motorem
No, nevím jak u SUV, ale mám docela informace o klientele, která po zrušení V6 TDI v Passatu, prostě přešla jinam. A nebyly to jednotky zákazníků.
No pain, no gain.
Vespa time![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Vespa time
![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)