Čo dalej po E46?
Re: Čo dalej po E46?
Ono trošku záleží, jestli Ti jde o předfacelift nebo LCI. Facelift E90 325i má totiž delší stálý převod, tuším 3,07. Aspoň to mi vyjelo u VINka našeho auta. Navíc tahle tabulka je pro auta v USA, nevím, jestli je to úplně identická hodnota i pro evropské verze. Ikdyž logicky převodovka bude asi úplně stejná, to je fakt. Max. se to právě bude lišit ve stálým převodu.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo dalej po E46?
Urcite o preFL verziu by sa jednalo...a kludne moze byt ze tie udaje co som tu hodil su pre US verzie no netusil som ze EU 325i mala iny FG ako US...zdrojom bola tato stranka, ich kalkulacku som vzdy pouzival a sedela...
http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm
Mohol by som poprosit o nejake info o tej E90 325i, aj ked uz je v mojom vybere takmer z hry?
Diky moc.
http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm
Mohol by som poprosit o nejake info o tej E90 325i, aj ked uz je v mojom vybere takmer z hry?
Diky moc.
Naposledy upravil(a) Snowman000 dne ned 20 dub 10:32, celkem upraveno 1 x.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Čo dalej po E46?
Mám aftermarket kit mobility. A protože jsem trochu paranoidní, tak do zahraničí hodim do kufru dojezdovku a hever. Teď ještě koupim opravnou sadu na motorky a pak už snad konečně na to přestanu myslet.Snowman000 píše:Jeden maly (a trosku blby ) dotaz na majitelov E87/E90 az sa clovek zbavi RFT pneu, je moznost tam kdesi dat dojazdovku, hever, atd.?
Ne ze by som chytal defekty nejak casto...
RWD
Re: Čo dalej po E46?
U EU verzi jsou stálý převody stejný. 330i má u všech verzí motoru 3,15. 325i má u N52 a N52N 3,23. Pak to u N53 prodloužili na 3,07.
RWD
Re: Čo dalej po E46?
To mi bylo jasný, že to cituješ z tama.Snowman000 píše:Urcite o preFL verziu by sa jednalo...a kludne moze byt ze tie udaje co som tu hodil su pre US verzie no netusil som ze EU 325i mala iny FG ako US...zdrojom bola tato stranka, ich kalkulacku som vzdy pouzival a sedela...
http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm
Mohol by som poprosit o nejake info o tej E90 325i, aj ked uz je v mojom vybere takmer z hry?
Diky moc.
To auto má prostě šíleně dlouhý převody, abych točil na 2-ku skoro 115 mi přijde moc, trojka jde až k 170. Máme to od nova, na standartním podvozku, bohužel už elektrickej posilovač, taže citlivost ve volantu nula. Se starší generací- E46 jsem jel kdysi tak 5 let zpátky a vzpomínky už dnes prakticky nula, takže to neporovnám. Každopádně při srovnání preFl a Fl je ten podvozek u FL víc odladěnej na RFT gumy, takže není tak tuhej, ale stopu drží srdnatě. Reakce na plyn už je nemastná neslaná- EURO5, ale pořád lepší jak EURO4 turbobenzín. To zas jo. Hodně mi vadí u motoru zvuk na volnoběh, zní to prakticky jak R6 diesel- co taky čekat od přímovstřiku N53.
Problém s tím za ty 4 roky zatím žádnej nebyl, ale má to malej nájezd, ani nevím přesně, kolik.
Re: Čo dalej po E46?
Dyť jsem to říkal... A popravdě i u té 330i je to dost dlouhý. Já bych výrazně zkracoval i tu. Tak na 3,64 aspoň.d1.8t píše:U EU verzi jsou stálý převody stejný. 330i má u všech verzí motoru 3,15. 325i má u N52 a N52N 3,23. Pak to u N53 prodloužili na 3,07.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo dalej po E46?
No hever pojde do auta urcite, bez toho by som fakt na cesty nemohol, ale zabit kufor male 1er dojazdovkou si dovolit asi nebudem moct
Defekt som zatial mal 2x + raz som zrusil koleso o obrubnik ( mladost, sneh, rucka, tazka prdel...urobili svoje ), a vzdy mi rezerva prisla krasne vhod
Defekt som zatial mal 2x + raz som zrusil koleso o obrubnik ( mladost, sneh, rucka, tazka prdel...urobili svoje ), a vzdy mi rezerva prisla krasne vhod
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Čo dalej po E46?
@snow ref non-rft, rezerva a pod.: taky sem už non-RFT a protože sem si kdysi v praxi vykoušel, jakej oprc je (někde v noci v zimě, sněží acojám co ještě) desítky minut dofukovat kompresorem napájeným ze zapalovače...
proto sem pořídil tuhle jednorázovku ... v rámci dvojitého prezervativu ale s sebou vozím v 3er dvě... a žádný hever
ostré nasazení (bohudík) za sebou ještě nemám...
@Koubes: i=3.15 mám v 3er (330i N53 200Kw) a není to až tak strašné, jak píšeš.... možná ale i proto, že moje 330i e91 xDrive není svým celkovým naladěním žádný sporťák....
proto sem pořídil tuhle jednorázovku ... v rámci dvojitého prezervativu ale s sebou vozím v 3er dvě... a žádný hever
ostré nasazení (bohudík) za sebou ještě nemám...
@Koubes: i=3.15 mám v 3er (330i N53 200Kw) a není to až tak strašné, jak píšeš.... možná ale i proto, že moje 330i e91 xDrive není svým celkovým naladěním žádný sporťák....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo dalej po E46?
To Koubes: Diky moc za info, tak to uz su fakt sialene rychlosti, to uz fakt ubija akukolvek pruznost potom...skoda...vidim ale ze bez toho noveho diffu ani z tej 330i nebude ziadny zazrak, este ze je tolko automatov k dispozicii
N53-ke sa chcem urcite vyhnut ci uz kvoli ED, elektro posilovacu, priamemu vstreku, EU5...vsetko zle...
To PP: Diky, to by celkom slo, ale aj tak to pre mna nebude mat rovnaky pocit istoty a sucha ako rezerva a hever
N53-ke sa chcem urcite vyhnut ci uz kvoli ED, elektro posilovacu, priamemu vstreku, EU5...vsetko zle...
To PP: Diky, to by celkom slo, ale aj tak to pre mna nebude mat rovnaky pocit istoty a sucha ako rezerva a hever
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Čo dalej po E46?
v podstatě souhlas, ale úplně pravdu nemáš.... mám e91 MY2011 s N53 a přesto tam mám úplně obyčejné hydrořízení.... podle prospektu a informací prodejce při objednávání sem tam opravdu měl mít ED, jaké bylo (milé) překvapení, dyž sem přišel na to, že nemám...Snowman000 píše: N53-ke sa chcem urcite vyhnut ci uz kvoli ED, elektro posilovacu, priamemu vstreku, EU5...vsetko zle...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.