Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Ja bych ve snih doufal, krasne to dostanes do ruky, jde to bokem v nizke rychlosti atd. Uvidis ze po prvnim snehu budes sledovat pocasi a kdyz bude predpoved tak budes vstavat driv a misto potahu budes brat GT86.
Jo a gratulace
Jo a gratulace
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Já ti teda budu věřit
Máte s tímto motorem zkušenosti? Žere olej?
Máte s tímto motorem zkušenosti? Žere olej?
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
A dobře ty zimáky vybrat...u těhle aut na tom víc záleží.
MG - radost až na kost.
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Nějaké doporučení na zímáky?
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Continental Wintercontact, Michelin Alpin a letos prý i Dunlop Wintersport 9
záleží jestli budeš jezdit víc voda, sucho nebo sníh
záleží jestli budeš jezdit víc voda, sucho nebo sníh
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Na hory se letos nechystám, nějak nezbydou finance Těžko říct jaká bude zima, minulý rok byl souvislý sníh jeden den v zimě
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Ať miata, nebo toyobaru - prostě je to skvělý lehký rwd na denní celoroční ježdění - normálně závidím . Budeš spokojenej a denně cestou do práce budeš mít rohlík od ucha k uchu . Já vytáhnout moji babičku v zimě u nás do těch rosolených srágor, tak na jaře stačí vzít koště a poklidit garáž a je to vyřešený . Ta možnost jezdit s tím v zimě je hodně fajn.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Myslím, že každý kdo si vydělá trochu víc peněz má tu možnost si pořídit podobné vozidlo a navíc v čechách si myslím, že je dost pravděpodoné sehnat za podobný peníz Subaru BRZ, takže bych doporočil všem, kterým se podobná auta líbí aby sebraly svých pár kaček a šli do něj, protože za dva nebo tři roky už to auto zprzní euronormy a už to nebude ono.Však oktávka RS bude možná i dražší už Už teď je na prodej poslední Subaru WRX STI a hodně lidí počítám i se smrtí Toyobaru tak jak ho známe.
Pro ty méně movitější je možnost vzít si nějaký ojetý kousek, takže neváhejte a berte dokud je to ještě dobré auto
Pro ty méně movitější je možnost vzít si nějaký ojetý kousek, takže neváhejte a berte dokud je to ještě dobré auto
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Mě v tomhle ohledu drží nad vodou poslední facelift ND, víc koní, víc charakteru a to vše eu navzdory. Jednou to bude fajn ojetina.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Ono tak to úplně navzdory EU taky není, třeba tam máš ten otravný start stop systém, co ti na každých světlech vypne motor a podle testů a všeho to docela rapidně likviduje pohonou soustavu, když se ti často vypíná motor. Taky je možnost to vypnout na každou jízdu, ale to abys neustále myslel na to, že jak nastartuješ, tak to musíš okamžitě deaktivovat. Chápu je to drobná vada na krásne ale mě to neskučně irituje. Ještě, že to Toyobar nemá. Já jel v obou autech a najezdil jsem s nima pár desítek kilometrů a dokážu to srovnat. Mazda ND není špatné auto a s těma 184 koníkama bude rychlejší než Toyobar, ale pokud si do ní nekoupíš tlumiče bilstein (taky jsem s tím jel) tak se bude naklánět jak lodička při ostré jízdě a není to úplně příjemné. Navíc pro denní fungování jsou ty bilsteiny zase relativně tvrdé, né že by ti to doslova vytřáslo duši, ale na českých silnicích to nebude zrovna příjemné. Když si pak srovnáš Mazdu ve full výbavě s cenovkou BRZ v ČR, tak zjistíš, že ta Mazda jednak o něco dražší a charakterově jí prostě chybí ten charizmatický boxer motor, který tomu dává tu správnou šťávu. Jasně v Mazdě je ten efekt přidání plného plynu daleko výraznější, díky nižší hmotnosti a skoro srovnatelnému výkonu, ale to je asi jedinná věc co je lepší a možná interiér o něco. Jako z pohledu člověka, co chce ryzí a nefalšovanou zábavu za volantem, za co nejrozumější peníz, je bohužel Toyobar ta pravá volba. Škoda, že jsem ještě nezkusil toho Nissana 370Z, ale to už je cenově i provozně o něco výš.
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017