Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
peter.nr
Autoškolák
Příspěvky: 80
Registrován: pon 04 kvě 21:36

Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou

Příspěvek od peter.nr »

Sorry, Slavo, ale nemal by si si založiť vlastné vlákno?
peter.nr
Autoškolák
Příspěvky: 80
Registrován: pon 04 kvě 21:36

Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou

Příspěvek od peter.nr »

Tak tie manuály som nikde nenašiel. Resp. niekde možno aj boli, ale boli to weby, kde za to chcú zaplatiť.

Dočítal som sa však (a myslím, že to aj tu niekto spomínal), že ACC nedokáže zastaviť za statickou prekážkou. To je problém napr. ak kolóna v meste zastaví. Škoda.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28207
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou

Příspěvek od řidičBOB »

No, on dokonce nedokáže zastavit ani před statickou překážkou a ne jenom za ní :D
Ale není to vada tempomatu, ale jeho vlastnost. Stačí, aby se kolona posouvala nepatrnou rychlostí a tempomat se už chytne.
Škoda taky je, že auto neumí létat...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
peter.nr
Autoškolák
Příspěvky: 80
Registrován: pon 04 kvě 21:36

Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou

Příspěvek od peter.nr »

Myslel som stojace auto v kolóne. Ak to berieme z pohľadu toho auta, tak musím zastaviť za ním, nie pred ním. Pri značkách je to naopak, lebo sú otočené opačne. Takže tam by to bolo "pred značkou". ;)

Ide mi o to, že ak mám nastavenú rýchlosť, idem cez obec a predo mnou niekto zastaví na prechode, ACC nezastaví. Teda v prípade, ak auto stálo ešte pred dosahom môjho radaru (píšu, že 200 metrov). Pritom si myslím, že ide čisto o softvérovú záležitosť. Alebo sa jedná o radar, ktorý zachytí len pohybujúci sa veľký predmet a statické fyzicky nevidí?

O tom totiž predajca nehovoril. Hovoril len o tom, že mi auto nezastaví na križovatke (ak na nej nikto nestojí), lebo nevie, že to je križovatka a nie je tam žiadne auto. To je však logické a nemám proti tomu námietky.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28207
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou

Příspěvek od řidičBOB »

Statické předměty "nevidí"
Adaptivní tempomat ale nezbavuje řidiče povinnosti sledovat silniční provoz, takže bych to jako chybu neviděl. Určitě ne v tom ohledu, jak o tom píšeš.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
slavo963
Spolujezdec
Příspěvky: 5
Registrován: sob 16 kvě 18:41

Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou

Příspěvek od slavo963 »

peter.nr píše:Sorry, Slavo, ale nemal by si si založiť vlastné vlákno?
OK, sorry, vlakno jsem necetl, myslel, ze je to vseobecne vlakno s radami
peter.nr
Autoškolák
Příspěvky: 80
Registrován: pon 04 kvě 21:36

Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou

Příspěvek od peter.nr »

řidičBOB píše:Statické předměty "nevidí"
Adaptivní tempomat ale nezbavuje řidiče povinnosti sledovat silniční provoz, takže bych to jako chybu neviděl. Určitě ne v tom ohledu, jak o tom píšeš.
Nepísal som, že je to chyba. Je to vlastnosť. A potešilo by ma, keby to bolo inak.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28207
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou

Příspěvek od řidičBOB »

...třeba v další generaci... Prošel jsem s adaptem několik generací a lepší se to. Sic pomalu, ale lepší.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
peter.nr
Autoškolák
Příspěvky: 80
Registrován: pon 04 kvě 21:36

Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou

Příspěvek od peter.nr »

A volil by si kombináciu ACC + DSG alebo ACC + manual?
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28207
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Nový benzín s vyšším posedom a nízkou spotrebou

Příspěvek od řidičBOB »

určitě s DSG. Ač jsem na manuálech najezdil cca milion km, tak bych to dnes do auta už nechtěl. Leda do nějakého GTI na víkendové zablbnutí.
Popravdě nechápu, k čemu je dobrý adapt a MT...sice to neresetuje rychlost při přeřazování, ale to už ani nová generace klasických tempomatů, ale s AT + ACC je to celé mnohem přirozenější a tak nějak samozřejmé.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět