Zabava na casy buduce za cca 25.000€ - solved with M3
Re: Zabava na casy buduce za cca 25.000€
Tiez by som isiel touto cestou. GT si viem predstavit ako daily, ale na vikendy treba cosi menej kompromisne.
Inak ale gratulacia. Kolko to ma km?
Inak ale gratulacia. Kolko to ma km?
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: Zabava na casy buduce za cca 25.000€
Já bych to moc nebastlil. Nějaký lepší coilovers, lehčí kola (byť tyhle 19" jsou krásný) a pak jen udržovat při životě.
Co zadní náprava - slabina E46 - není poškozená?
Co zadní náprava - slabina E46 - není poškozená?
Re: Zabava na casy buduce za cca 25.000€
Krásná. Mi přijde jako největší deviza této M3 nádherný zvuk R6. S tím bastlením jsem to taky vnitřně řešil, jenže jak je člověk na něco zvyklý u víkendovky tak jen velmi nerad dělá kompromisy - tak hodně štěstí v neúpravách .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5689
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zabava na casy buduce za cca 25.000€
MMiro: Urcite neodmietnem moznost porovnat origo stav a nejaku tu zmysluplnu upravu. No je to vikendovka pre tatu a preto on si musi rozhodnut Myslim, ale ze nasim cielom bude stav co najblizsi povodnemu, otec proste neni ja a k pocitu "toto by mohlo byt lepsie" sa aj tak chvilu budeme dopracovavat...je to nieco uplne oproti vsetkemu co sme kedy mali
A ja osobne bych mozna tie 19 aj casom vymenil za origo 18, pre este viac civil vzhlad...to bol aj dovod preco zvazovana Z4 nepresla (okrem toho ze nebola eM;) )
Jo a zadny ram je uplne nedotknuty aj napriek km (214tis), tiez ziadna hrdza...je to jedna z poslednych M3 kedy vyrobenych, registracia 12/2004 a pri facelifte v 2003 bol ten ram prave upravovany...
A Jarka ma uplnu pravdu, ten motor jej to vyhral, stacilo prve pridanie a bolo rozhodnuto (a zabudnuto na veci ako GT86/BRZ/MX-5 - to je viac pre mna)
A ja osobne bych mozna tie 19 aj casom vymenil za origo 18, pre este viac civil vzhlad...to bol aj dovod preco zvazovana Z4 nepresla (okrem toho ze nebola eM;) )
Jo a zadny ram je uplne nedotknuty aj napriek km (214tis), tiez ziadna hrdza...je to jedna z poslednych M3 kedy vyrobenych, registracia 12/2004 a pri facelifte v 2003 bol ten ram prave upravovany...
A Jarka ma uplnu pravdu, ten motor jej to vyhral, stacilo prve pridanie a bolo rozhodnuto (a zabudnuto na veci ako GT86/BRZ/MX-5 - to je viac pre mna)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Zabava na casy buduce za cca 25.000€
kdo tu mluvi o bastleni. jde jen o nesmysly v podobě zbytecne volne zadni napravy, jejiz vlecna ramena jsou ulozena pres nechutne velke kusy gumy, ktera se velmi brzy unavi a je ji treba co chvili vymenit nebo nefungujicich brzd. nebo lehce pozmenene ulozeni spodniho ramene predni napravy, ktere mmch dostala Z4, jez znacne zvysi cit ve volantu a potlaci nedotacivost. takovych detailu je par, stoji prd, jsou kdykoliv vratne a hlavne posunou auto s levelu "GT autobus" do GT.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Zabava na casy buduce za cca 25.000€
svor už to má?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5689
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zabava na casy buduce za cca 25.000€
Mmiro: To znie celkom rozumne, to bych si urcite rad porovnal a pri prilezitosti nejakeho servisneho zasahu do toho aj celkom siel...bude ale nutno prebehnut zaznami co vsetko uz menene bolo a kedy.
PP: Ehm, jasan!
http://www.bmwworld.com/models/config/m3_diff.htm
PP: Ehm, jasan!
http://www.bmwworld.com/models/config/m3_diff.htm
The E46 M3 not only packs a more powerful engine but also a revolutionary differential called the Variable M Differential Lock.
Due to improved traction, the driver can accelerate more consistently on surfaces with varying coefficients of friction. The new system improves both handling and driving stability, enhancing safety and driving pleasure at the same time.
Developed jointly by BMW M GmbH and GKN Viscodrive GmbH, the Variable M Differential Lock offers superb traction in demanding conditions. In conjunction with the Dynamic Stability Control system and 50/50 weight distribution, the new M3 delivers handling in slippery conditions formerly regarded as impossible with a rear wheel drive sporting car.
Here's how it works:
Every car has a differential to compensate for the different distances covered by the inside and outside wheel when cornering. Performance-oriented cars have used limited slip differentials for many years. The limited slip differential limits loss of traction by locking the planet gears when one of the two drive wheels threatens to slip, for example, on a wet patch of road. But in more extreme driving conditions, the benefits of the differential lock are limited.
The Variable M Differential Lock recognizes the differential speed building between the driven wheels and generates pressure in an integrated shear pump. This pressure activates a multiple plate clutch via a piston, and conveys drive forces to the wheel with better grip, according to the difference in wheel rotation speed. In extreme cases, the entire drive forces may be transmitted to the wheel with a better frictional coefficient.
Once the difference in wheel rotation speed reduces, pump pressure is reduced accordingly and the locking action decreases. The pump system is maintenance free.
Naposledy upravil(a) Snowman000 dne pon 24 črc 13:44, celkem upraveno 1 x.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Zabava na casy buduce za cca 25.000€
Tak pak je to v pořádku.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Zabava na casy buduce za cca 25.000€
214 000 km? To na M3 neni malo. Robila sa uz aj nejaka vacsia oprava na motore ci vsetko povodne?
Re: Zabava na casy buduce za cca 25.000€
neni 214t jako 214t. prvnich par desitek tisic to slouzilo jako lestenka, kdy se s tim jezdilo tak, aby se nahodou neodrel lak, dalsich 150t najel Bond starsi na dlouhych trasach s ohledem na spotrebu. mel bych obavu az z tech poslednich 20t km, ktere natocil Bond mladsi
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou