Vyber sport auta do 550tkc
Re: Vyber sport auta do 550tkc
To křídlo je dechberoucí . U těch ojetin je to holt dycky risk...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Vyber sport auta do 550tkc
Na fotkách vypadá auto docela dobře, křídlo aspoň zajistí ukrutnou přilnavost a o litr vyšší spotřebu
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Vyber sport auta do 550tkc
Joo kridlo by muselo pryc a sehnat novou klapu, kridlo je tam provrtane, takze by tam byly diry
Nevim zda to koupit, neco pri koupi usetrit a pak se srat s pripadnyma opravama nebo ne...
Cim dal vice se mi libi ta fletna.... usetri spoustu nervu a penez...
Nevim zda to koupit, neco pri koupi usetrit a pak se srat s pripadnyma opravama nebo ne...
Cim dal vice se mi libi ta fletna.... usetri spoustu nervu a penez...
Re: Vyber sport auta do 550tkc
Někdo zkušenosti s 335i M packet?
Nevypadá zle...
Po pár úpravách to dle internetu není neschopný stroj...
http://www.sportovnivozy.cz/51114-bmw-3 ... aket-praha
Nevypadá zle...
Po pár úpravách to dle internetu není neschopný stroj...
http://www.sportovnivozy.cz/51114-bmw-3 ... aket-praha
Re: Vyber sport auta do 550tkc
Jestli trochu neměkneš - kup E-čkovýho medvěda a budeš mít vystaráno .
Edit: a co něco takovýhleho http://www.sportovnivozy.cz/60918-porsc ... bratislava, nevím jak je na tom s náročností a cenou údržby oproti M3...
Edit: a co něco takovýhleho http://www.sportovnivozy.cz/60918-porsc ... bratislava, nevím jak je na tom s náročností a cenou údržby oproti M3...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Vyber sport auta do 550tkc
Asi stárnu...
Proto se ptám, jestli nejsou nějaké zkušenosti, s těmito auty moc informací na netu není... co se týče mého využití...
Cayman je asi super auto, všude chválený, ale nevím, zda motor uprostřed není trochu moc, přeci jen je to při řízení trochu "vyšší dívčí"
Mám možná trauma z Opelu Speedster, který jsem vlastnil, ale tam to debilní chování v zatáčkách bylo dáno hlavně sériovýma gumama, podvozkem atd... údajně to debilní chování po úpravách zmizí, já to naštěstí nezkoušel a šlo pryč...
Proto se ptám, jestli nejsou nějaké zkušenosti, s těmito auty moc informací na netu není... co se týče mého využití...
Cayman je asi super auto, všude chválený, ale nevím, zda motor uprostřed není trochu moc, přeci jen je to při řízení trochu "vyšší dívčí"
Mám možná trauma z Opelu Speedster, který jsem vlastnil, ale tam to debilní chování v zatáčkách bylo dáno hlavně sériovýma gumama, podvozkem atd... údajně to debilní chování po úpravách zmizí, já to naštěstí nezkoušel a šlo pryč...
Re: Vyber sport auta do 550tkc
Já to měl jednou půjčený v Mostě a ještě jsem s tím jel relativně daleko limitům, ale nepřislo mi to nějak kousavý. Hlavní výhodu u Caymanu bych viděl v tom, že není třeba nic upravovat, jen stačí udržovat OEM nastavení a jezdit (otázka co je levnější, udržovat Cayman, nebo upravovat M3 - možná to vyjde na stejno).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Vyber sport auta do 550tkc
debilního chování Speedsteru sem si nějak nevšim, je fakt že to nebylo turbo
Caymanu se při větší prohlídce (po 60ti) musi vyndavat motor, což je drobet dražší cca 40-60 záleží kde, je tam velký rozptyl (Porsche Dresden vs. Porsche Niederbayern, Prosek radsi vubec nezminuju) a taky to pobere cca 12 litru oleje Mobil 1
Caymanu se při větší prohlídce (po 60ti) musi vyndavat motor, což je drobet dražší cca 40-60 záleží kde, je tam velký rozptyl (Porsche Dresden vs. Porsche Niederbayern, Prosek radsi vubec nezminuju) a taky to pobere cca 12 litru oleje Mobil 1
Re: Vyber sport auta do 550tkc
Speedster potřebuje spoustu úprav aby fungoval jak má a byl schopen těžit ze své váhy a konstrukce...
V sérii je to bohužel bída...
Uvidíme, projedu Caymana a zkusíme
Cayman na servis předpokládám nebude drahý - jezdit do Porsche offi servisů je bezvýznamné.. Motor ven taky není katastrofa, když jsem dělal pár servisů na moji Carreře, taky musel jít ven, přístup ke všemu mají zmáknutý relativně dobře, není s tím žádná drbačka...
A nebo se na to vše vyseru, ve "stodole" mi stojí 911 Carrera 4 996 - 3,4l ve zbídačeném stavu, se kterou nikdo nejezdí... Tak ty peníze investuju na opravu + pár základních úprav a bude
I když mi ji z nějakého divného psychického důvodu bude líto ničit na okruhu
V sérii je to bohužel bída...
Uvidíme, projedu Caymana a zkusíme
Cayman na servis předpokládám nebude drahý - jezdit do Porsche offi servisů je bezvýznamné.. Motor ven taky není katastrofa, když jsem dělal pár servisů na moji Carreře, taky musel jít ven, přístup ke všemu mají zmáknutý relativně dobře, není s tím žádná drbačka...
A nebo se na to vše vyseru, ve "stodole" mi stojí 911 Carrera 4 996 - 3,4l ve zbídačeném stavu, se kterou nikdo nejezdí... Tak ty peníze investuju na opravu + pár základních úprav a bude
I když mi ji z nějakého divného psychického důvodu bude líto ničit na okruhu
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5658
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyber sport auta do 550tkc
Pokial su udaje real…
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... 11323.html
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... 11323.html
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...