Univerzální zábavné auto
Re: Univerzální zábavné auto
Nj, ale to je úplně mimo rozpočet
Re: Univerzální zábavné auto
já reagoval na jerryho...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Univerzální zábavné auto
Ááha..
2 dny na 19" - i na komfort je to s DCC na Prahu (kočičí hlavy a koleje) tvrdé - doslova cítím, jak to auto trpí... Dám tomu ještě nějaký čas (snad bude i tepleji, jestli teplo pomůže)...
2 dny na 19" - i na komfort je to s DCC na Prahu (kočičí hlavy a koleje) tvrdé - doslova cítím, jak to auto trpí... Dám tomu ještě nějaký čas (snad bude i tepleji, jestli teplo pomůže)...
Re: Univerzální zábavné auto
jiste se ale najde nekdo, kdo bude tvrdit, ze 19" jsou v kombinaci s DCC uplne v pohode. nepochopitelna moda.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Univerzální zábavné auto
Teplo nepomůže, na nic nečekej a někomu je naděl dokud jsou "jako nový".
RWD
Re: Univerzální zábavné auto
Tý jo, kde jsou ty časy kdy 17" kola byly už skoro přes čáru ...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Univerzální zábavné auto
Tak určitě víc v pohodě než bez DCC. Já jsem se nechal vyškolit na jiném autě s "pasivním" podvozkem a 18" kolama. Takže B8 mám nakonfigurovaný na 17" + DCC. Chci mít klid, pohodlí a na estetiku kašlu.mmira píše:jiste se ale najde nekdo, kdo bude tvrdit, ze 19" jsou v kombinaci s DCC uplne v pohode. nepochopitelna moda.
Re: Univerzální zábavné auto
samozrejme, ze DCC pomuze, ale ze by to resilo?
ja si zase domluvil Cupru na 18
ja si zase domluvil Cupru na 18
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Univerzální zábavné auto
No, hledání po nových kolech už začalo... Taky mě napadlo tam dát zatím ty zimní (už mám VW pokličky) a letní gumy, než vyberu kola - zatím koukám po OZ Ultralegerra, ale je to prostě další velký náklad...
Má někdo zkušenosti s Dunlop SportMaxx nebo GY Eagle F1 asymetric 2? Nebo vzít klasiku Michelin PSS?
Tady je vypuštění býka z jiného úhlu
Má někdo zkušenosti s Dunlop SportMaxx nebo GY Eagle F1 asymetric 2? Nebo vzít klasiku Michelin PSS?
Tady je vypuštění býka z jiného úhlu