Tak on to asi neni uplnej facelift, jen jiny barvy, kola a lepsi interier a idriveolda píše:FL pro M140i ? Že by se už na něm pracovalo to snad jo. Ale 1rok po uvedení actuální verze do prodeje se určitě na trhu neukáže. Leda že by to mělo signalizovat, že 1er RWD končí......Bond007 píše:Ja dnes resil fl 140i 2xx.. zmeny hlavne v interieru a jinak o nicem.. o motoru nic
BMW M2 vs M3
Re: BMW M2 vs M3
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW M2 vs M3
Tak auto sa uz robi hotove bude o 20.5. a 23 ideme akurat na dovolenku , takze si ho prevezmem az koncom juna.
Re: BMW M2 vs M3
Tady se určitě najde hned několik ochotných lidí, co to za tebe převezmou a zajedou, než se vrátíš z dovolenky
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW M2 vs M3
Som spet a mam zasebou prve kilometre na aute.
Zatial maximalna spokojnost, kazdy km vysmiaty od ucha k uchu.
Motor je velmi prijemny a podvozok akurat ani moc mekky ani moc tvrdy, chyba mi HUD ale vyriesol som to HUD kittom od BMW.
MPE vyfuk v track mode je masaker hlucny a ten zvuk je nadherne opojny.
Zatial maximalna spokojnost, kazdy km vysmiaty od ucha k uchu.
Motor je velmi prijemny a podvozok akurat ani moc mekky ani moc tvrdy, chyba mi HUD ale vyriesol som to HUD kittom od BMW.
MPE vyfuk v track mode je masaker hlucny a ten zvuk je nadherne opojny.
Re: BMW M2 vs M3
Tak super, podvozek si můžeš vyřešit výměnou za stavitelný, kdyby ti to moc vadilo.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW M2 vs M3
Cogratulation k M2!maciak píše:Som spet a mam zasebou prve kilometre na aute.
Zatial maximalna spokojnost, kazdy km vysmiaty od ucha k uchu.
Motor je velmi prijemny a podvozok akurat ani moc mekky ani moc tvrdy, chyba mi HUD ale vyriesol som to HUD kittom od BMW.
MPE vyfuk v track mode je masaker hlucny a ten zvuk je nadherne opojny.
Tak ten HUD kit od BMW mě moc zajímá. Měl jsem HUD v X5 a byl jsem s ním maximálně spokojený. Ale to byla výbava na přání. O těch kittech jsem slyšel různé story. Co ty na to? Měl jsi už HUD v jiném BMW voze? Nevadí ten štítek ve výhledu? Nebo nepůsobí rušivě?
Re: BMW M2 vs M3
Som pisal par prispevkov dozadu ze HUD je pre mna najdolezitejsi prvok vybavy, preto som velmi vahal nad 2 kou lebo sa neda standartne objednat. Mam ho teraz v trojke a som si tak zykol nato ze nemusim pozerat mimo cestu aby som vedel kolko idem.
Preto som skusil tento origo prislusenstvo, nieje to take dobre ako integrovany ale za par km som si nato zvykol a vobec mi to nevadi. Mrzi ma ze to nezobrazuje radio a navi (len navi z mobilu) ale rychlost, tempomat ide.
Urcite to nelutujem ak treba hud tak toto je celkom ok naplast.
Dalsi mensi update velmi sa mi paci ako je to auto so svorom citatelne, da sa to pekne poslat do smyku a nadherne korigovat, velky rozdiel oproti trojke bez svoru.
Preto som skusil tento origo prislusenstvo, nieje to take dobre ako integrovany ale za par km som si nato zvykol a vobec mi to nevadi. Mrzi ma ze to nezobrazuje radio a navi (len navi z mobilu) ale rychlost, tempomat ide.
Urcite to nelutujem ak treba hud tak toto je celkom ok naplast.
Dalsi mensi update velmi sa mi paci ako je to auto so svorom citatelne, da sa to pekne poslat do smyku a nadherne korigovat, velky rozdiel oproti trojke bez svoru.
Re: BMW M2 vs M3
Mensi update:
Auto uz mam po zabehovom servise takze som vyskusal plny vykon. Velmi rychlo sa nato zvyka.
Vec ktorej som sa bal najviac je ci to nebude s MPE prilis hlucne, a nakoniec nieje, v komfort mode je to velmi prijemne.
Problem je ked to nastartujem v sport mode s otvorrenym vyfukom tak susedovi vzdy pustim alarm .
Po stranke komfortu je to len o trocha tvrdsie ako trojka s adap tlmicmi.
Najvacsie prekvapenie je ale spotreba, vsade citam ako su turbo motory uzrane, ale ja ma priemer 11.2 a to jazdim len mesto a nesterim to zatial.
S autom sa da krasne driftovat, velky pokrok oproti trojke bez difu, nadherne sa to koriguje volantom.
Najvacsie negativum je extremne mala nadrz, tankujem kazdych 400km.
A musim povedat ze prevodovka je trochu prilis tuha, rychlosti by mohli zapadat aj krajsie.
Auto uz mam po zabehovom servise takze som vyskusal plny vykon. Velmi rychlo sa nato zvyka.
Vec ktorej som sa bal najviac je ci to nebude s MPE prilis hlucne, a nakoniec nieje, v komfort mode je to velmi prijemne.
Problem je ked to nastartujem v sport mode s otvorrenym vyfukom tak susedovi vzdy pustim alarm .
Po stranke komfortu je to len o trocha tvrdsie ako trojka s adap tlmicmi.
Najvacsie prekvapenie je ale spotreba, vsade citam ako su turbo motory uzrane, ale ja ma priemer 11.2 a to jazdim len mesto a nesterim to zatial.
S autom sa da krasne driftovat, velky pokrok oproti trojke bez difu, nadherne sa to koriguje volantom.
Najvacsie negativum je extremne mala nadrz, tankujem kazdych 400km.
A musim povedat ze prevodovka je trochu prilis tuha, rychlosti by mohli zapadat aj krajsie.
Re: BMW M2 vs M3
Provozní náklady jsou u M2 překvapivě příznivé.
Nádrž je peklo, vydrží mi tak na 3-4 dny ježdění do práce... mohli by alespoň nabízet alternativu za příplatek.
Manuál docela funguje, ale občas klade nepřirozený odpor, zkrátka jsou i lepší kousky, než od BMW.
Zkus si v režimu komfort, vypnout částečně ESP jen krátkým stiskem a uvidíš ty prdy z výfuku, při uvolnění plynu.
Nádrž je peklo, vydrží mi tak na 3-4 dny ježdění do práce... mohli by alespoň nabízet alternativu za příplatek.
Manuál docela funguje, ale občas klade nepřirozený odpor, zkrátka jsou i lepší kousky, než od BMW.
Zkus si v režimu komfort, vypnout částečně ESP jen krátkým stiskem a uvidíš ty prdy z výfuku, při uvolnění plynu.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW M2 vs M3
MZ mas poslany balik.
Minuly tyzden prebehla plna vlna uprav, auto bolo aj na brzde odbrzdenych 420 koni, zbavil som sa softwarovo ASD a aj hardwarovo (technic bypass), vypol startstop a este nejake prkotinky.
Idem nakupit nejake veci z dinanu a rad by som zobral cely stage 2, kde viem vydolovat 510hp (v usa nato dokonca bmw dava zaruku)
a musim potom poriesit brzdy, tlmice asi necham tak, mozno vymenit zadok za nieco makksie aby to tak neodskakovalo.
Minuly tyzden prebehla plna vlna uprav, auto bolo aj na brzde odbrzdenych 420 koni, zbavil som sa softwarovo ASD a aj hardwarovo (technic bypass), vypol startstop a este nejake prkotinky.
Idem nakupit nejake veci z dinanu a rad by som zobral cely stage 2, kde viem vydolovat 510hp (v usa nato dokonca bmw dava zaruku)
a musim potom poriesit brzdy, tlmice asi necham tak, mozno vymenit zadok za nieco makksie aby to tak neodskakovalo.