U benzinu problém přímovstřiku není že by nutně víc karbonoval, ale že se benzin vstřikuje až do spalovací komory.
U nepřímovstřiku se vstřikuje do sání a po cestě do válce omývá úsady v sání a na sacích ventilech.
Část výfukových plynů se totiž přepouští zpět do sání kvůli emisím a u CNG to díky jejich čistotě nevadí.
Ale karbonovat nejspíš stále bude, protože další úsady v sání vznikají z olejové mlhy odvětrávání klikovky.
CNG je neočistí ať už se bude vstřikovat kamkoliv.
Každopádně je CNG motor víc teplotně namáhán.
Sem tam vybuchovaly u aut z koncernu VAG nádrže.
Nedělal bych si problémy a zapomněl na toto dnes už nevýhodné palivo.
Jaké auto vybrat na krátké trasy do 300 tis.
Re: Jaké auto vybrat na krátké trasy do 300 tis.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe