Presne tak. Bude vacsi komfort a aj vyrazne nizsia strata hodnoty pri dalsom predaji (najma ak pocitas s autom na 2-5 rokov).Cesy.77 píše:Takže myslíš, ze je lepší vzít za tu cenu auto v o třídu vyšším segementu v základní výbavě, než v o třídu nižším segmentu v plné výbavě?fast001 píše:Compass je o triedy vyssi segment, bude priestrannejsi, lepsie odhlucneny.
Vitara bola super kupa pred faceliftom, ked bola lacna s 1.6 benzinom a za 16000€ mal clovek uz slusnu vybavu. Po facelifte dostala turbomotory s mildhybridmo a zdrazela o takmer 3000€ a je teda v pasme, kde sa uz daju zohnat aj priestrannejsie a poctivejsie kompaktne SUV.
Suzuki mam rad, ale len pri dobrej cene, je to proste tak trochu low-cost a na rieseniach to citit.
Ještě se mi docela líbí Seat Ateca, nebo co byste mi doporučili? Btw. Ten Compass si bere ve městě přes 8 litrů a ve městě jezdím často. Takže to je velké mínus.
Suzuki Vitara vs. Jeep Compass
Re: Suzuki Vitara vs. Jeep Compass
RWD+atmo+maual
Re: Suzuki Vitara vs. Jeep Compass
Nerad dělám reklamu s tím autem, co používám, ale tentokrát udělám vyjímku. Mám Renault Kadjar 1.3 TCe 117KW, 160 koní, benzín. Je to moje 5. auto v řadě a musím říct, že jsem maximálně spokojen. Už druhým rokem se do něj montuje motor vyvinutý společně s Mercedesem a myslím, že je to špička. Již přes rok mám stále stejnou spotřebu 6.2 l/100km, uvnitř velmi komfortní a tiché. I možnosti výbavy byly mnohem lepší než u jiných firem, kde bych musel platit i to, co nechci. Je to jen další návrh, který nikomu nevnucuji, ale za mě je Kadjar skvělé auto, které se za těch 5 - 6 let podařilo hodně doladit a má mnoho příjemných vychytávek.., např. Extended Grip, částečně nahrazující čtyřkolku. V losím testu je jeden z nejlepších a to se také velmi cení!
Re: Suzuki Vitara vs. Jeep Compass
Kadjara jako super auto tu zmiňuješ už po několikáté, ale to je jedno.
Jaký máš jízdní profil? S 1.3TCe jsem jezdil ve Scenicu a za 6,2 to rozhodně nebylo. Po 2500km se spotřeba ustálila na 8/100 a to jsem jezdil velmi klidně (bez ochrany, z velké části v zahraničí, dlouhé trasy).
Jaký máš jízdní profil? S 1.3TCe jsem jezdil ve Scenicu a za 6,2 to rozhodně nebylo. Po 2500km se spotřeba ustálila na 8/100 a to jsem jezdil velmi klidně (bez ochrany, z velké části v zahraničí, dlouhé trasy).
2.9T RWD
Re: Suzuki Vitara vs. Jeep Compass
Taky bych se divil s tou spotřebou. Možná jen jízdou "na klobouka" a opravdu se hodně hlídat.
Ford Mustang GT 5.0, 2018, 421 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
Re: Suzuki Vitara vs. Jeep Compass
S tou spotřebou u Kadjara tomu tak opravdu je, samozřejmě mám manuál, u automatiky bych se dostal asi o dva litry více. Jsou v tom jízdy samozřejmě i na dálnicích, krátkodobě i 170 km/hod, prostě všehochuť. A jelikož tento typ Kadjaru proměřuje spotřebu na PD o docela zarážejících 0,7l, tak ukazuje PD jen 5.5l/100km. Proto údaje téměř přesné spotřeby jsou vypočítané ze skutečně natankovaných l a ujetých km. Každý další výpočet jen potvrzuje vždy stejnou SW chybu v měření skutečné spotřeby tímto autem. Je to ale jediná taková vada na kráse tohoto auta, ale dá se s tím žít. Vždy si 0.7l přidám a mám skutečnou a přesnou spotřebu.
Re: Suzuki Vitara vs. Jeep Compass
Věřím, že je to dobré auto, ale francouzská auta se mi moc nelíbí. Pro mě připadá v úvahu jedině nějaký Japonec. Z koncernových asi jenom Seat.Maggic píše:Nerad dělám reklamu s tím autem, co používám, ale tentokrát udělám vyjímku. Mám Renault Kadjar 1.3 TCe 117KW, 160 koní, benzín. Je to moje 5. auto v řadě a musím říct, že jsem maximálně spokojen. Už druhým rokem se do něj montuje motor vyvinutý společně s Mercedesem a myslím, že je to špička. Již přes rok mám stále stejnou spotřebu 6.2 l/100km, uvnitř velmi komfortní a tiché. I možnosti výbavy byly mnohem lepší než u jiných firem, kde bych musel platit i to, co nechci. Je to jen další návrh, který nikomu nevnucuji, ale za mě je Kadjar skvělé auto, které se za těch 5 - 6 let podařilo hodně doladit a má mnoho příjemných vychytávek.., např. Extended Grip, částečně nahrazující čtyřkolku. V losím testu je jeden z nejlepších a to se také velmi cení!
Ještě hodím do mlýnku malou Mazdu CX-3 potažmo CX-30. Líbí se mi celkem i Karoq, ale Škodu ne-e. A Tiguan už je pro mě drahý. Z korejců bych snesl možná Kiu, ale SsangYong určitě ne, jak mi kolega doporučoval to Corando.
Prostě jako funglovka mi z toho vychází ta Vitara jako nejlepší poměr cena/výkon. Z ojetin Tiguan, Mazda CX-30, Honda CRV, Seat Ateca, Kia Niro, Jeep Compass, tam je toho na výběr spousta. Bral bych max. 3 roky staré s nájezdem do 35 000.
Re: Suzuki Vitara vs. Jeep Compass
Ateca je obstojná alternatíva. Bude v tom viac miesta ako vo Vitare, ale zas to nebude nové. Ja by som si tam skôr lámal hlavu s motorizáciou - s 1,5 Tsi to nejde zle, ale nemyslím, že boli úplne vychytané muchy s cukaním agregátu. (Bežnému userovi to nevadí, ja som na také veci citlivý). Ak by sa našla s 1,4Tsi 110Kw, je to dobrá alternatíva.
Apropo Kadjar - chápem, že niekto s tým môže byť spokojný, ale je to jedno z najhorších áut, v ktorých som posledných 5 rokov sedel... Na jednej strane to možno spôsobila kombinácia naftového agregátu s úplne márnym automatom, ale kvalita plastov a infotainment, ktorý musel programovať človek s menom Pierre, bol natoľko priblblý, že som sa ho snažil nepoužívať. 4000km čo som v tom strávil bolo asi o 3800viac ako by mi bolo milé. Oproti tomu je Vitara zlaté auto.
Apropo Kadjar - chápem, že niekto s tým môže byť spokojný, ale je to jedno z najhorších áut, v ktorých som posledných 5 rokov sedel... Na jednej strane to možno spôsobila kombinácia naftového agregátu s úplne márnym automatom, ale kvalita plastov a infotainment, ktorý musel programovať človek s menom Pierre, bol natoľko priblblý, že som sa ho snažil nepoužívať. 4000km čo som v tom strávil bolo asi o 3800viac ako by mi bolo milé. Oproti tomu je Vitara zlaté auto.
Re: Suzuki Vitara vs. Jeep Compass
Já psal ale o nejnovějším typu Renault Kadjar - 117KW 160 koní, benzín, ruční řazení. Vitara je o dvě třídy níže, ve všem, to vůbec nejde srovnávat!
Re: Suzuki Vitara vs. Jeep Compass
Kadjar samozřejmě není o dvě třídy výš. Maximálně o jednu a to hlavně kvůli tomu, že je Kadjar větší auto. Ale větší neznamená lepší. Zvlášť v tomto případě.Maggic píše:Já psal ale o nejnovějším typu Renault Kadjar - 117KW 160 koní, benzín, ruční řazení. Vitara je o dvě třídy níže, ve všem, to vůbec nejde srovnávat!
Re: Suzuki Vitara vs. Jeep Compass
No..tak dobře. Je vidět, že tomu rozumíš.