Koroze na Fabii 2019 jedině u špatně opravené bouračky.
Spojka nebo brzdové kotouče a destičky je spotřební materiál a až je sjedeš, výměnu platíš ty.
Jedině pokud by se to stalo neúměrně brzo, třeba nízkých desitkách tisic km u spojkoveho obložení, pak se lze bavit o výrobní vadě. Nebo taky o nesprávném zacházení.
Jiná situace je kdyby se spojka například úplně rozpadla.
Standardně se v ní pouze spotřebuje třecí materiál - obložení na lamele.
Pokud budeš jezdit normálně, jistě vydrží spojka přes 100 tisíc km a brzdy vyšší desítky tisíc.
Největší problém bude spíše u aut co nejezdí pravidelně a brzdy jim oreznou.
Cena servisní prohlídky s výměnou oleje u téhle třídy stojí kolem 4 tisíc. U lokální Škodovky na Fabii to vycházelo paradoxně levněji než u Renaultu, kde se používá levnější olej (tedy levnější kdyby sis ho kupoval sám z oficiální distribuce). Budu řešit servisní smlouvou na 5 let/100 tis. km za fixní cenu.
Bude nejlepší když si servis necháš nacenit, i když se na tebe bude prodejce dívat chvíli zmateně a pak zavolá kolegu servisáka, protože na tyto otázky normálně nejsou zvyklí. Asi to nikoho nezajímá:-)
nové auto do 350 000 CZK
Re: nové auto do 350 000 CZK
《》1.5 dCi & 0.9 TCe