Nové větší netuctové auto, exot, cca 40tkm +

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
petr_riha
Letec
Příspěvky: 2080
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Nové větší netuctové auto, exot, cca 40tkm +

Příspěvek od petr_riha »

Já teda nevím, ale požadavek byl mj. na kufr jako OIII a více a nabídnout Stelvio?

Buď bude požadavek na kufr > než OIII, a nebude to Stelvio. Nebo se uskromnit na kufru.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
petr_riha
Letec
Příspěvky: 2080
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Nové větší netuctové auto, exot, cca 40tkm +

Příspěvek od petr_riha »

OP:
Píšeš, že auto se nemusí líbit ani tobě (WTF??), ale musí zaujmout... koho? Obchodní partnery? Nevm, jestli bys mě jako případního OP oslovil zrovna Evoquem (i když mě osobně se docela líbí, ale nepovažuju to za nic extra), nebo Discoverym. Stejně tak ne Chryslerem. Dodge, Cadilac asi OK. Nakonec stejně půjde o to, co můžeš obchodnímu partnerovi nabídnout, než čím přijedeš, byť první dojem je podstatný.

Já vybírat auto tvou optikou, nešel bych do US a vybral AR, Jaga nebo něco takového.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Uživatelský avatar
m.deejay
Řidič začátečník
Příspěvky: 131
Registrován: úte 14 led 21:03

Re: Nové větší netuctové auto, exot, cca 40tkm +

Příspěvek od m.deejay »

petr_riha píše: Já vybírat auto tvou optikou, nešel bych do US a vybral AR, Jaga nebo něco takového.
No jo,ale když chceš opravdu něco extra jiného, tak Alfa a Jaguar už je taky evropská konfekce.
Pak ti zbude něco z US. Dnes už ty auta od nich líp vypadají už i vevnitř, což dříve neplatilo. A jsou tam aspoň většinou pořádné motory. Evropa dnes max do 2.0. U US od 2.0, spíše 3.6 V6 a standart V8 :)
Ford Mustang GT 5.0, 2018, 421 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4061
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Nové větší netuctové auto, exot, cca 40tkm +

Příspěvek od HondaMan »

Jen je potřeba dodat, že ta 3.6 V6 není výkonově žádný zázrak a kromě špetky charakteru je plně srovnatelná s evropskými 2.0T.

Kamarád má doma 2 tyhle šestiválce. Oba překopané na LPG a za mě je to teda dost špatné. Spotřeba 15 v malém autě a 18 v SUV. Dynamika důstojná, ale na zadek si z toho nikdo nesedne. A ani zvuk to nemá.

Obě jsou to cca 10 let stará auta (cx9 a Charger), plyn tomu také moc nepomůže a dnes jsou určitě i ty V6 úspornější. Jen je dopředu třeba říct že ametika s V6 je více show než go.
2.9T RWD
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5757
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Nové větší netuctové auto, exot, cca 40tkm +

Příspěvek od M.Z. »

Z US nabídky V8, V6 pouze s turbem, aby to jelo.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
janci82
Autoškolák
Příspěvky: 30
Registrován: pát 24 úno 12:40

Re: Nové větší netuctové auto, exot, cca 40tkm +

Příspěvek od janci82 »

petr_riha píše:OP:
Píšeš, že auto se nemusí líbit ani tobě (WTF??), ale musí zaujmout... koho?
Nejde o to aby se líbilo, jen ať vyčnívá z řadu. Ať si človek, který jde kolem řekne: Co je to za auto? Nebo i třeba: To auto má ale hnusný zadek.... atd.
Třeba něco na spůsob Chrysler PT Cruiser, Fiat Multipla, Pontiac Aztek ... z těch starších.
Z těch novějších se designově trochu liší právě Land Rovery, i když už je jich na cestách také docela dost.

Alfa Stelvio a kufr: Kufr u Evoque, co mám teď, někdy nestačí. Údajně 470 l, ale to se mi nezdá a navíc je podivně krátký. Ke klasickému většímu kufru tam druhej nestrčíte, protože se vejde jen napříč a na každé straně zůstane max. 40cm. Proto by měl být větší/lépe tvarovaný. Budu muset vyzkoušet, u Alfy se píše 525 l, možná to postačí, na obrázku to vypadá prostornější.
RR Evoque Obrázek
AR STelvio Obrázek
DS7 Obrázek

Americká auta: Ten motor mě děsí, spotřeba jak za 2 auta a kouří do CO2 také jak za dvě alespoň papírově.

Docela se mi pozdává ta DS7 Crossback. Takže se nejspíš budu rozhodovat mezi Discovery sport, Velar, Stelvio a DS7. Nejvíc mě to táhne k LR Disco Sport D180. Velar má už menší kufr, Stelvio - AR, nemám moc důvěru a DS7 je jako 4-kolka jen Hybrid. Vyzkouším a uvidím.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27923
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové větší netuctové auto, exot, cca 40tkm +

Příspěvek od řidičBOB »

dyť do toho nedávají žádný pořádný motor... :-(
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Jenyk
Mistr volantu
Příspěvky: 583
Registrován: úte 22 úno 11:04

Re: Nové větší netuctové auto, exot, cca 40tkm +

Příspěvek od Jenyk »

Cadillac Escalade. Pokud jde o o efekt, nemá konkurenci. Navíc je to i skvělé svezení. Servisů na to okolo Prahe pár je.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Uživatelský avatar
m.deejay
Řidič začátečník
Příspěvky: 131
Registrován: úte 14 led 21:03

Re: Nové větší netuctové auto, exot, cca 40tkm +

Příspěvek od m.deejay »

Durango 5.7 HEMI SRT a dat tam LPG...
Ford Mustang GT 5.0, 2018, 421 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5757
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Nové větší netuctové auto, exot, cca 40tkm +

Příspěvek od M.Z. »

řidičBOB píše:dyť do toho nedávají žádný pořádný motor... :-(

To jo, taková kára a ušmudlaných 300k, to je na slušnou dynamiku fakt málo, ale na styl ruka z okna, to stačit bude.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Odpovědět