Kombik, benzin, automat do 800 000 Kc

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4060
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Kombik, benzin, automat do 800 000 Kc

Příspěvek od HondaMan »

Bob: starý model tj. Bez led matrix a hůř fungujicim adapt podvozku...
Asi bych mel velke dilema zdali novy s led ci stary s vykonem a 4x4
2.9T RWD
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27879
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Kombik, benzin, automat do 800 000 Kc

Příspěvek od řidičBOB »

jj, to ano... Matrixy jsou totiž fajn. Ale když někdo v noci jezdí minimálně, je to zbytečné.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Petr123456
Spolujezdec
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 04 čer 21:33

Re: Kombik, benzin, automat do 800 000 Kc

Příspěvek od Petr123456 »

HondaMan píše: Za cca 800 můžeš mít Superb 2.0TSI Style (skladovka, nové auto za 819tKč), otázkou je, zdali bys SIII potřeboval jako kombi.
Urcite bych potreboval kombi. Ja s tema superbama mam problem, ze kdyz si tam nahazim vybavu, kterou bych si predstavoval (mimo jine ty LED svetla, adaptivni tempomat, asistent jizdy v zacpe, pemet na sedacky...) a kterou treba ma ta Mazda uz ma v Revolution Top, tak se dostanu k milionu. Ale je fakt, ze ten kufr je o hodne vetsi a navic neni tak moc zkosenej jako u ty Mazdy.
Jinak k i30 a spol. Jasne, jsou to auta z jiny kategorie, na druhou stranu ted se nova i30, 1.6 CRDi prodava za 554 000 ve vybave all inklusive. Akorat tech 100 kW bude asi dost malo na takhle velky auto. A ten mild hybrid vyjde taky na cca 700 000. To neni uplna nutnosti utratit 800k :) Asi se s tema autama budu muset projet, coz bohuzel zabira strasne moc casu, obihani, dmlouvani temrinu atd. :(
Petr123456
Spolujezdec
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 04 čer 21:33

Re: Kombik, benzin, automat do 800 000 Kc

Příspěvek od Petr123456 »

Stepan píše:btw. Levorg mi přijde jako úplně zbytečný auto. Snaží se bejt sportovně laďené kombi, podvozek asi super, nicméně nemá výkon ani "sportovní" převodovku. Pro klidného řidiče s rodinou možná OK, ale ten zase neocení ostatní výhody a bude mít maličké, stístěné auto, se spotřebou a cenovkou dvoulitrového TSI v Superbu, který na místo v kabině/kufru Levorga naprosto deklasuje a navíc bude daleko pohodlnější, jak na podvozku, tak i na jízdu díky přebytku výkonu.
:(
Levorg jsem si byl prohlidnout a mel jsem z neho uplne stejny pocit. Sice jsem v nem nejel, ale vevnitr je opravdu dost malej. Do seznamu jsem ho dal jenom proto, ze tata ma outbacka a ten jezdi velmi dobre v zatackach (ale me se nevejde do garaze).
Uživatelský avatar
m.deejay
Řidič začátečník
Příspěvky: 131
Registrován: úte 14 led 21:03

Re: Kombik, benzin, automat do 800 000 Kc

Příspěvek od m.deejay »

Mě osobně se VW group moc nelíbí. Jednak jich je všude hromadu a je to takové, nezáživné, vcelku obyčejné...
Ale zase vyjde asi nejlíp cena-výkon. Ikdyž např. Kodiaq 110kW nafta,4x4 v nějaké výbavě vyjde skoro na stejné peníze, jako MB GLB ve stejné specifikaci...
U prémie je třeba se s tím svézt a pak uvážit, jestli to pro tebe je prostě celkově lepší, než u nového, ale "neprémiového" auta. BMW, MB, Audi...Tam ale bude třeba počítat s ojetinou kolem roku 2018-19 a nájezdem 20-50tkm. Záruka tam ještě bude. U BMW bývá 5 let i s předplaceným servisem...Anebo si ještě připlatit.
Ford Mustang GT 5.0, 2018, 421 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5695
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Kombik, benzin, automat do 800 000 Kc

Příspěvek od Stepan »

Jenom funny fact -> máti teď byla vezena na zadních sedadlech Kodiaqu 140kw, Laurin a šecko... Od Brna do Jihlavy, D1. A říkala, že do teď měla pocit, že jízda na zadních sedadlech v STI je co se týče hluku a drncání nepřekonatelně špatná. Teď už si to nemyslí :D Že říkat tomu "rodinné auto" je fakt vtip, chudáci děti :D
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
m.deejay
Řidič začátečník
Příspěvky: 131
Registrován: úte 14 led 21:03

Re: Kombik, benzin, automat do 800 000 Kc

Příspěvek od m.deejay »

Tak ono SUV z podstaty bude na komfort horší, než normální nižší auto - samozřejmě záleží na kategorii. Většinou bude mít horší jízdní vlastnosti, průjezd zatáčkami, vyšší spotřebu...Ale je to teď "moderní" a "in" :)
Ford Mustang GT 5.0, 2018, 421 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27879
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Kombik, benzin, automat do 800 000 Kc

Příspěvek od řidičBOB »

Oni není SUV jako SUV ;-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
m.deejay
Řidič začátečník
Příspěvky: 131
Registrován: úte 14 led 21:03

Re: Kombik, benzin, automat do 800 000 Kc

Příspěvek od m.deejay »

řidičBOB píše:Oni není SUV jako SUV ;-)
Tak samozřejmě jsou i luxusní SUV...ale cenově jiná liga :)
Třeba mě by se líbilo Porsche Macan... B-)
Ford Mustang GT 5.0, 2018, 421 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27879
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Kombik, benzin, automat do 800 000 Kc

Příspěvek od řidičBOB »

to je mrňavé...tam nesložím ani kočárek :-(
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět