Rada s výběrem ojetého auta do 200.000
Re: Rada s výběrem ojetého auta do 200.000
Za tyhle peníze se da sehnat Focus combi 1.0 ecoboost. Ten motor by mel byt spolehlivy (spolehlivejsi, nez vetsi 1.6 EB, který trpi na zakarbonovani). Nejspolehlivejsi by byl klasicky 1.6 duratec, ale ten se zase nehodi na predjizdeni do kopce. Ani ten litr není idealni, ale porad to zvladne lepe. Zajimavy by mohl byt i Chevrolet Cruze Combi 1.8 benzin. A nebo nova/zanovni fabie. Straseni kolegu, ze kazda ojetina je past je trochu prehnane, nicmene riziko tam samozrejme je.
Re: Rada s výběrem ojetého auta do 200.000
Jak to bude ale s životností těch litrových tříválců, který jezdí v záruce na výměnu oleje po 25-30 tis km najeto a až po dvou letech?
Já bych to jako ojetinu asi nechtěl...
Já bych to jako ojetinu asi nechtěl...
Ford Mustang GT 5.0, 2018, 421 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 2009
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Rada s výběrem ojetého auta do 200.000
Těžko říct, jestli by někdo vyloženě chtěl litrový tříválec v už relativně těžkém autě. Spíše jde o racionální nízkonákladovou variantu (nakolik jsou automobilky skutečně nuceny produkovat podobné parodie na motor na základě hrozby bruselních pokut, nebo nakolik jim omezená životnost pikomotůrků ve skutečnosti vyhovuje, můžeme asi jen spekulovat), než že by si měl někdo s podobnou motorizací zájem užívat aktivnější řízení.
Už se nemůžu dočkat dvoudecového půlválce s 10 turby.
"""Pokrok""" nezastavíš!
Už se nemůžu dočkat dvoudecového půlválce s 10 turby.
"""Pokrok""" nezastavíš!
Re: Rada s výběrem ojetého auta do 200.000
Pokud máš auto od nova a chceš ho mít i po záruce, servis optimalizuješ. Jinak to záruka jistí a další majitel má smůlu. Longlife intervaly měly už TDI PD, takže pořád stejná sázka do loterie.m.deejay píše:Jak to bude ale s životností těch litrových tříválců, který jezdí v záruce na výměnu oleje po 25-30 tis km najeto a až po dvou letech?
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Rada s výběrem ojetého auta do 200.000
Ano, delší servisní intervaly jsou s námi už dlouho. Např. BMW v roce 2003 u modelu E60. Ale aspoň v té době byly běžné šestiválce a rozvodový řetěz byl dvakrát silnější, než dnes.
Ford Mustang GT 5.0, 2018, 421 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní