Ten test si pamatuju, byl podle mě přehnaný a nebral ohled na cílovou skupinu.pavproch píše:Sloní paměť ňa nezklamala, protentokrát..... 0,9TCe = tragický motorový omyl
Krom toho 0.9 Tce někdy v polovině cyklu prodělal přeladění, dostal overboost a údajně se chová líp tak nějak po všech stránkách.
S touhle modernizovanou verzí jsem jel a nedovedu si představit, že by reálný zákazník raději upřednostnil v článku zmiňovanou 75 koňovou atmosféru, aby ji pak musel vytáčet do mrtva pro předjetí traktoru.
Nepopiratelné jsou u 0,9 TCe ospalé reakce na plyn při pokusech o rychlé řazení nahoru a meziplyny dolů.
Ale kolik zákazníků si toho vůbec všimne a kolika z nich to pak bude vadit?
Spíš ocení přijemný zátah v otáčkách, které běžně používají.
Např. 1.0 TSI je určitě řidičsky příjemnější motor a i v 70kW verzi silnější, ale na spolehlivost bych nevsadil ani shnilé jabko vzhledem k předchozím koncernovým výtvorům. Taky mi hlava nebere, jak může mít vpodstatě identické otáčky na kvaltech jako staré 1,9 TDI. Městské retardéry se pak jezdí na jedničku, pokud má člověk trochu mechanické sympatie.
0,9 TCe je na trhu přes 6 let a že by trpěl nějakými profláklými konstrukčními nedostatky se nezdá.
Proti posledním výkřikům technologie má ještě nepřímý vstřik, výrobce do něj netlačí lehkoběžné oleje a má adekvátní zpřevodování k motoru.
Reálná spotřeba v mediánu dle spritmonitor.de 4 deci ve prospěch TSI.
Při nájezdu 5000 km ročně vůbec nemá smysl řešit. Vůbec.
Nemám s Renaultem dlouhodobé zkušenosti, jen co jsem zažil se syrovým autem na testovací jízdě.
Ale působilo to jako solidní auto a trvám na tom, že cenově jde o jednu z nejvýhodnějších nabídek na trhu.