auto do 350k
Re: auto do 350k
Ještě k tématu-Nevím, jak moc narostlo Polo od minulé generace, ale ta na nějaké dálniční přelety fakt nebyla dělaná.
S podobným zadáním bych buď, pokud bych měl přístup k nějakému DIČ, leasnul něco z kategorie Mazda 6/Superb (...) a nebo jako soukromá osoba vzal E90 330d v manuálu, která v limitu bude bohatě i obrovskou rezervou na nějakou dýzlovou libůstku, která se časem určitě posere...
S podobným zadáním bych buď, pokud bych měl přístup k nějakému DIČ, leasnul něco z kategorie Mazda 6/Superb (...) a nebo jako soukromá osoba vzal E90 330d v manuálu, která v limitu bude bohatě i obrovskou rezervou na nějakou dýzlovou libůstku, která se časem určitě posere...
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28158
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: auto do 350k
Stepan: nastavením, hmotností, rozvorem? Já střídám Touarega a A6, obojí na vzduchu a Turek je komfortem úplně jinde a to má 20" vs. 18" na A6. Přesednutí do PolaGTI je pak jako dostat se na cépézetku
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: auto do 350k
ahoj, díky za tipy. Podívám se tehdy na inzeráty z Německa. Nevěděl by někdo stránky, kde prodávají soukromnicí než autobazary? děkuji.
Re: auto do 350k
Tak nastaveni prave zminuje Stepan, ze aby se to neprevrhlo, tak to musi bejt vic utazeny, rozvor ma Touareg taky kratsi, takze zbyva jedine ta hmotnost.řidičBOB píše:Stepan: nastavením, hmotností, rozvorem? Já střídám Touarega a A6, obojí na vzduchu a Turek je komfortem úplně jinde a to má 20" vs. 18" na A6. Přesednutí do PolaGTI je pak jako dostat se na cépézetku
Re: auto do 350k
Asi se u limuzín šetří na podvozcích, pak to vypadá že fyzika nefunguje Teď jsme na služebce vystřídali Superb 3 a opačným směrem předchozího Tiguana, který byl mnohem pohodlnější. Taky mi to nešlo moc do hlavy. Jinak podvozkově zdaleka a s velkým náskokem nejpohodlnější auto které jsem kdy zažil byla Fabia S2000, nyní už postarší rally náčiní. Trochu proti přístupu výrobců že tvrdé = sportovní. Akorát v sériové produkci asi není rozpočet ani u vrcholných A8,7er atd. na opravdu kvalitní HW základ, tak se to dohání moderními technologiemi a adaptivitou.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: auto do 350k
Ty jsi oběť teorií. Až pochopíš vztah, kdy větší kolo znamená větší komfort, potom můžeme diskutovatStepan píše:na velkých kolech (takže profil jak když flusneš) nějak zvlášť komfortní?
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: auto do 350k
Větší kolo->předpokládám nižší profil. Nižší profil->pohodlnější? Ech?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: auto do 350k
Kdo Ti to prozradil? To má podle tebe Discovery nižší profil, než Rapid, když má o několik palců větší kola?Stepan píše:Větší kolo->předpokládám nižší profil.
Všimni si, že se bavíme o kolech, nikoliv o discích.
Natáčení zadní nápravy, vzduch, elektromagneticky řízené tlumiče, aktivní stabilizátory, vyspělejší podvozky- víceprvek VS torzka a řízení podvozku na základě snímání povrchu před vozem dřív, než na něj najedeš, a pomocí GPS atd...
O čem tu jako chceš diskutovat?
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: auto do 350k
Rapidně narostlo, je o půl třídy větší a má dříve nemyslitelnou výbavu, co dřív v té třídě nebyloStepan píše:Ještě k tématu-Nevím, jak moc narostlo Polo od minulé generace, ale ta na nějaké dálniční přelety fakt nebyla dělaná.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: auto do 350k
Srovnat Discovery s Rapidem a pak zkopírovat kus ceníku. Wow. Bavíme se snad o srovnatelné třídě, všechno co píšeš můžeš přikoupit do Range stejně jako do nový sedmy. A btw. natáčení zadní nápravy má na pohodlí na dálnici asi takovej vliv jako síťka v kufru.driver píše:Kdo Ti to prozradil? To má podle tebe Discovery nižší profil, než Rapid, když má o několik palců větší kola?Stepan píše:Větší kolo->předpokládám nižší profil.
Všimni si, že se bavíme o kolech, nikoliv o discích.
Natáčení zadní nápravy, vzduch, elektromagneticky řízené tlumiče, aktivní stabilizátory, vyspělejší podvozky- víceprvek VS torzka a řízení podvozku na základě snímání povrchu před vozem dřív, než na něj najedeš, a pomocí GPS atd...
O čem tu jako chceš diskutovat?
Nejde mi do hlavy, že Turek bude oproti A6 pohodlnější. Ještě k tomu na o 2" větších kolech. Protože jak znám BOBa, tak naložený bude oboje až po strop. Kde je ta výhoda Touaregu? Jak psal lampa, rozvor menší, kvůli vyššímu těžišti předpokládám i tužší podvozek, aby to alespoň trošku drželo. Takže aby byl Touareg pohodlnější mi přijde jako celkem černá magie...* Nebo od dob výroby A6 přibylo do Turka něco do volitelné výbavy, co A6 nemá?
Kola, ve smyslu profilu, můžeš stejně zvětšovat jen do určitý míry, pak to začne být v dálničních zatáčkách nepříjemný. Na firmě stojí Landcruiser na 16 nebo 17, teď nevim. A projet s tím dálniční zatáčku (třeba tu levotočivou na D1 před Prahou než se začnou napojovat budějičáci) 150-160 je na dostání mořský nemoci. Takže ve výsledku jedeš 140 a "dálniční přelet" se tomu fakt říkat nedá. Jasně, oproti čemukoliv co diskutujem je to archaická technika, ale 2tuny na vysokým profilu se budou houpat vždycky
*jediný co mě tak humpolecky napadne (protože tbh nevim jak funguje vzduchovej podvozek) je teoreticky vyšší zdvih u Turka...
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))